return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 125)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
quote:
Originally posted by RadiantB
En volgend seizoen Inter kampioen met de vingers in de neus. :toothless


enkel juve zal mss zakken dus zo simpel wordt 't niet
djcresto
quote:
Originally posted by The_G0dfather
enkel juve zal mss zakken dus zo simpel wordt 't niet


vraag is, naar waar gaan al die spelers dan :D
RadiantB
Vorig seizoen waren ze derdes achter Juve en Milan: Juventus degradeert (misschien), Milan is Shevchenko kwijt, dus blijft alleen Inter nog over. :D
Phortastic
quote:
Originally posted by djcresto
vraag is, naar waar gaan al die spelers dan :D


allemaal weg natuurlijk behalve Del piero, want die janet wil toch niemand :haha:
Blue Sky 99
De transfer van Bob is dan toch eindelijk rond! :eyespop:
Real
Hoera, de ex-spits van Meerhout heeft gisteren gescoord in een oefenmatch met Roeselare. Pas er volgend seizoen maar voor op, Kevin Oris, vorig seizoen 35 goals. :wtf:
djcresto
quote:
Originally posted by Real
Hoera, de ex-spits van Meerhout heeft gisteren gescoord in een oefenmatch met Roeselare. Pas er volgend seizoen maar voor op, Kevin Oris, vorig seizoen 35 goals. :wtf:


collega van mij haar zoon speelt bij Meerhout. Denk als keeper van beloften, junioren of reserven.
djcresto
als sportland mogen we momenteel nie klagen.

Boonen int Geel en Henin in de finale van Wimbledon.
Phortastic
En Stefan Everts zen 10de eindzege en zen 100ste GP overwinning binnenkort :)
djcresto
quote:
Originally posted by Phortastic
En Stefan Everts zen 10de eindzege en zen 100ste GP overwinning binnenkort :)


ja ook een enorme prestatie maar niet echt vergelijkbaar. Wielrennen en Tennis zijn na voetbal waarschijnlijk de meest mondiale sporten.

Motercross begint qua veldbezetting bijna op het veldrijden te lijken. Als je ziet hoe de Belgen daar presteren.

Nu nog eens een nationale ploeg die het goed doet...

Nabistai
Zaterdag Mauresmo - Henin, dat wordt denk ik een heerlijk matchke :tongue2
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
Henin in de finale van Wimbledon.


ahja, twas vandaag henin - Clijsters, Henin heeft dus gewonnen.

Merci voor den info, kwas het totaal vergeten :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement