|
De sport thread (pg. 125)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by RadiantB
En volgend seizoen Inter kampioen met de vingers in de neus. :toothless
|
enkel juve zal mss zakken dus zo simpel wordt 't niet |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
enkel juve zal mss zakken dus zo simpel wordt 't niet |
vraag is, naar waar gaan al die spelers dan :D |
|
|
| RadiantB |
| Vorig seizoen waren ze derdes achter Juve en Milan: Juventus degradeert (misschien), Milan is Shevchenko kwijt, dus blijft alleen Inter nog over. :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
vraag is, naar waar gaan al die spelers dan :D |
allemaal weg natuurlijk behalve Del piero, want die janet wil toch niemand :haha: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| De transfer van Bob is dan toch eindelijk rond! :eyespop: |
|
|
| Real |
| Hoera, de ex-spits van Meerhout heeft gisteren gescoord in een oefenmatch met Roeselare. Pas er volgend seizoen maar voor op, Kevin Oris, vorig seizoen 35 goals. :wtf: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Hoera, de ex-spits van Meerhout heeft gisteren gescoord in een oefenmatch met Roeselare. Pas er volgend seizoen maar voor op, Kevin Oris, vorig seizoen 35 goals. :wtf: |
collega van mij haar zoon speelt bij Meerhout. Denk als keeper van beloften, junioren of reserven. |
|
|
| djcresto |
als sportland mogen we momenteel nie klagen.
Boonen int Geel en Henin in de finale van Wimbledon. |
|
|
| Phortastic |
| En Stefan Everts zen 10de eindzege en zen 100ste GP overwinning binnenkort :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
En Stefan Everts zen 10de eindzege en zen 100ste GP overwinning binnenkort :) |
ja ook een enorme prestatie maar niet echt vergelijkbaar. Wielrennen en Tennis zijn na voetbal waarschijnlijk de meest mondiale sporten.
Motercross begint qua veldbezetting bijna op het veldrijden te lijken. Als je ziet hoe de Belgen daar presteren.
Nu nog eens een nationale ploeg die het goed doet... |
|
|
| Nabistai |
| Zaterdag Mauresmo - Henin, dat wordt denk ik een heerlijk matchke :tongue2 |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Henin in de finale van Wimbledon. |
ahja, twas vandaag henin - Clijsters, Henin heeft dus gewonnen.
Merci voor den info, kwas het totaal vergeten :toothless |
|
|
|
|