|
De sport thread (pg. 164)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| ik schrijf me wel es in wanneer ik trugkom van de voetbal :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
ik schrijf me wel es in wanneer ik trugkom van de voetbal :p |
als ge het dan nie vergeet zeker :p
t is trouwens vandaag de laatste inschrijvingsdag, niet? |
|
|
| Config |
| 1 maart , 11:59 :p moet morgen vroeg op, dus alsk et vanavond vergeet :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: |
1. 7 FREIRE GOMEZ Oscar 1610
2. 10 BOONEN Tom 1479
3. 20 RICCO Riccardo 1119
4. 28 O GRADY Stuart 942
5. 48 GILBERT Philippe 714
6. 77 HOSTE Leif 586
7. 244 KROON Karsten 264
8. 506 VANENDERT Jelle 128
9. 733 ROELANDTS Jurgen 77
10. 803 FRÖHLINGER Johannes 67
11. 2578 DE VOCHT Wim 5
12. 3142 HONDO Danilo 0
|
|
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat een nummer van Gilbert :eek: :eyes: :eyespop: :crazy: |
|
|
| Config |
ja , bent dus toch vergeten, gistern laat thuis en vanmiddag maar om 12u wakker :p
super wedstrijd van Gilbert, eindelijk komt ie er volledig door :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
Hellebaut wereldkampioen op de vijfkamp. :eyes:
Ze had een vrij ruime voorsprong voor ze aan de laatste discipline begon, de 800 meter. Ze mocht zo'n 7 seconden verliezen op haar belangrijkste concurrente. Ze werd uiteindelijk 6de. Strompellend en vallend kwam ze over de eindstreep en ze hield uiteindelijk een aantal duizendsten van een seconde over, voldoende voor goud. |
|
|
| jeronimo_jd |
| al goed dat ze letterlijk 'over' de finishlijn viel, want die naast haar viel ook, maar bleef liggen op zo'n paar meter van de finish:p, maar toch knap om zo'n mensen tot het uiterste te zien gaan. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nog mensen die volgende zondag meelopen met de Antwerp 10 Miles, of zelfs de Antwerp Marathon? Gladius, Antony? :) |
|
|
| Antony |
| Ik ga waarschijnlijk wel effe komen piepeloeren. Maar mag deze periode niet zoveel lopen, 3 zwemwedstrijden deze maand. Waarvan 1 deze zaterdag (eerste keer in de wezemberg, olé! International youth swimming cup. Kan men ticket voor Peking mss nog hale :haha: ) En 1 19 april vlak voor de 10 miles. Ge gaat wel trug sjans met weer hebben denk. Veel succes alvast en misschien zienk u wel voorbijflitsen ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
Ge gaat wel trug sjans met weer hebben denk. |
Khoop het. Geen zin om in de regen te lopen :nervous: |
|
|
| christina |
| greg gaat naar de halve finale van de antwerp student league zaalvoetbal door een 21-3 overwinning gisteren. hihi.:toocool: |
|
|
|
|