return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 
De sport thread (pg. 164)
View this Thread in Original format
Config
ik schrijf me wel es in wanneer ik trugkom van de voetbal :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
ik schrijf me wel es in wanneer ik trugkom van de voetbal :p


als ge het dan nie vergeet zeker :p

t is trouwens vandaag de laatste inschrijvingsdag, niet?
Config
1 maart , 11:59 :p moet morgen vroeg op, dus alsk et vanavond vergeet :D
Jasperovitsj
quote:

1. 7 FREIRE GOMEZ Oscar 1610
2. 10 BOONEN Tom 1479
3. 20 RICCO Riccardo 1119
4. 28 O GRADY Stuart 942
5. 48 GILBERT Philippe 714
6. 77 HOSTE Leif 586
7. 244 KROON Karsten 264
8. 506 VANENDERT Jelle 128
9. 733 ROELANDTS Jurgen 77
10. 803 FRÖHLINGER Johannes 67
11. 2578 DE VOCHT Wim 5
12. 3142 HONDO Danilo 0
Jasperovitsj
Wat een nummer van Gilbert :eek: :eyes: :eyespop: :crazy:
Config
ja , bent dus toch vergeten, gistern laat thuis en vanmiddag maar om 12u wakker :p

super wedstrijd van Gilbert, eindelijk komt ie er volledig door :D
FCB_Fanatic
Hellebaut wereldkampioen op de vijfkamp. :eyes:

Ze had een vrij ruime voorsprong voor ze aan de laatste discipline begon, de 800 meter. Ze mocht zo'n 7 seconden verliezen op haar belangrijkste concurrente. Ze werd uiteindelijk 6de. Strompellend en vallend kwam ze over de eindstreep en ze hield uiteindelijk een aantal duizendsten van een seconde over, voldoende voor goud.
jeronimo_jd
al goed dat ze letterlijk 'over' de finishlijn viel, want die naast haar viel ook, maar bleef liggen op zo'n paar meter van de finish:p, maar toch knap om zo'n mensen tot het uiterste te zien gaan.
Jasperovitsj
Nog mensen die volgende zondag meelopen met de Antwerp 10 Miles, of zelfs de Antwerp Marathon? Gladius, Antony? :)
Antony
Ik ga waarschijnlijk wel effe komen piepeloeren. Maar mag deze periode niet zoveel lopen, 3 zwemwedstrijden deze maand. Waarvan 1 deze zaterdag (eerste keer in de wezemberg, olé! International youth swimming cup. Kan men ticket voor Peking mss nog hale :haha: ) En 1 19 april vlak voor de 10 miles. Ge gaat wel trug sjans met weer hebben denk. Veel succes alvast en misschien zienk u wel voorbijflitsen ;)

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Antony
Ge gaat wel trug sjans met weer hebben denk.

Khoop het. Geen zin om in de regen te lopen :nervous:
christina
greg gaat naar de halve finale van de antwerp student league zaalvoetbal door een 21-3 overwinning gisteren. hihi.:toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 
Privacy Statement