|
De sport thread (pg. 161)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Progrez
Hij weet misschien waarover hij praat, maar de manier waarop hij iets aankaart zou zeker mogen veranderen. Op bepaalde momenten legt hij aanwezige spelers de les op, of is hij onvriendelijk tegen een Raes of Wauters. En dan die zelfingenomen blik erbij. Jongens toch. Die mens is sociaal gehandicapt! Zet Vandenbempt alleen achter de micro tijdens een voetbalwedstrijd en hij overleeft perfect. Voor een debat echter, is hij allesbehalve de geschikte man.
Inhoud ja, vorm nee. Dat is Peter Vandenbempt tijdens Studio 1. |
Zeker ooit iets verkeerd gezegd over den Antwerp :p
De man weet imo wel waarover hij praat maar is zoals hier wordt aangehaald niet de meest tv genieke persoonlijkheid. Filip Joos die zal op termijn wel het uithangbord van de VRT sportredactie worden... |
|
|
| Devilex |
| Waar zit Dirk Abrams eigenlijk? :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Progrez
Hij weet misschien waarover hij praat, maar de manier waarop hij iets aankaart zou zeker mogen veranderen. Op bepaalde momenten legt hij aanwezige spelers de les op, of is hij onvriendelijk tegen een Raes of Wauters. En dan die zelfingenomen blik erbij. Jongens toch. Die mens is sociaal gehandicapt! Zet Vandenbempt alleen achter de micro tijdens een voetbalwedstrijd en hij overleeft perfect. Voor een debat echter, is hij allesbehalve de geschikte man.
Inhoud ja, vorm nee. Dat is Peter Vandenbempt tijdens Studio 1. |
de vorm kan soms mss iets beter, maar ik stoor mij er niet aan aangezien hij wel degelijk iets te vertellen heeft.
En het feit dat hij iemand als Raes geregeld op zijn plaats zet is net goed. Dat zou er moeten toe leiden dat Raes eindelijk eens zijn flauwe opmerkingen achterwege laat, zich behoorlijk voorbereid (voor een volgende keer als Vandenbemt er is :p ) en ook echt eens een discssie in goeie banen probeert te leiden. |
|
|
| The_G0dfather |
en schepens, nog zo'n geval :o
ben er nog niet aan uit of ie er gewoon de zak van kent of te lui is om iets te zeggen |
|
|
| Gladius |
enige mensen de masters snooker aan het volgen?
al een paar pareltjes gezien de afgelopen dagen, hoewel er ook veel matige partijen tussen zaten. ze zitten al aan de kwartfinales, en dé 2 partijen waarnaar ik echt enorm uitkijk: Stephen Maguire - Mark Selby & Marco Fu - Ding Junhui. yummmmmmmmmmy, dat het maar snel 3 uur wordt! (zalig zo ne semester met maar 1 examen =p) |
|
|
| The_G0dfather |
o no snooker tijdens de examens
must resist |
|
|
| Jasperovitsj |
| Amai, Federer tegen Djokovic in de halve finale van de Australian Open is momenteel wel een echte thriller mét hoogstaand tennis :crazy: |
|
|
| djcresto |
| Federer ten val gebracht... |
|
|
| Antony |
| Ik onthoud vooral Nadal zen frustraties na elke ace van Tsonga. Zelden zoveel plezier gehad aan een matchke Nadal :p |
|
|
| Gladius |
| ik vind nergens wanneer de mannenfinale gespeeld wordt, en waar het eventueel uitgezonden wordt? deze wil ik absoluut niet missen! |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik vind nergens wanneer de mannenfinale gespeeld wordt, en waar het eventueel uitgezonden wordt? deze wil ik absoluut niet missen! |
Zondag op Sporza:
9.30 u LIVE verslag van de mannenfinale op de Australian Open |
|
|
|
|