|
De sport thread (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by djcresto
straks op BBC1 de cup final: Arsenal - Man Utd
toch ook iets om naar uit te kijken en een mooiere affiche dan de Europese finales imo:o |
kzie het ook net, gaat genieten worden. Khoop op mooi voetbal, maakt me niet zoveel uit wie wint. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Buoyant
kzie het ook net, gaat genieten worden. Khoop op mooi voetbal, maakt me niet zoveel uit wie wint. |
+1
dinsdag en woensdag kan ik bijna nooit champions league zien, daarom ook totaal nog niet verzadigd. Eerste 10 minuten beloven al veel, direct al fantastische actie van Ronaldo. |
|
|
| pooley |
lol
µ
rooney's on fire :) |
|
|
| Real |
Scheidsrechter: Rob Styles :toothless
Schitterende eerste helft.
Engels voetbal is zo heerlijk :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Engels voetbal is zo heerlijk :) |
ja tzijn nu ook wel 2 van de beste ploegen ter wereld.
Arsenal mankeert duidelijk de snelheid van Henry. |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Real
Scheidsrechter: Rob Styles :toothless
|
viel mij ook al op :)
Manu is goed bezig opt moment, bijna om de vingers er bij af te likken
hopelijk scoren ze nog een paar keer in de verleningen tot 2-2 ofzo en komt het toch neer op penalties. |
|
|
| Gladius |
tja, man.u heeft de kansen gehad. leuke matchen om volgen, ook al is er niet gescoord. ronaldo & rooney :eyespop:
Rob Styles heeft overigens wel een heel goeie match gefloten =). |
|
|
| Buoyant |
| Arsenal had eigenlijk niet mogen winnen, over de hele match gezien hebben ze toch het minste gepresteerd |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Gladius
Rob Styles heeft overigens wel een heel goeie match gefloten =). |
DJ Danjo was de commentator, iem op gelet?:p *lame, I know* |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
tja, man.u heeft de kansen gehad. leuke matchen om volgen, ook al is er niet gescoord. ronaldo & rooney :eyespop:
Rob Styles heeft overigens wel een heel goeie match gefloten =). |
+1
schitterend hoe die man over snel tussen staat en dan snel een babbeltje slaat om de gemoederen te bedaren ipv direct met kaarten te smijten.
En Rooney en Ronaldo :crazy: de toekomst is aan Man Utd blijkbaar. Wat een schitterende spelers. Penalty's blijft altijd een loterij, kvond ze bijna allemaal sterk getrapt. Knappe save van Lehman. |
|
|
| Freezel |
Rooney is echt een superspeler, niet zeiken maar gewoon doorgaan als hij weer eens 20 tackles te voorduren krijgt. En natuurlijk ook zelf uitdelen ;)
Ronaldo vind ik echt 10 x niks, artiestje en zo'n jankkop als hij weer eens overdreven valt. |
|
|
| mellow_head |
| Cristiano Ronaldo moet dood! |
|
|
|
|