|
De sport thread (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
afgezien van het resultaat toch een zeer mooie GP.. het circuit is gewoon magnifiek.
wat een remonte van Jenson Button trouwens :eyes: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| F1 boeit mij niet zo echt meer na al die jaren Schumacher dominantie. Kheb wel de indruk dat het iets spannender is dan de voorgaande jaren + eindelijk gene schumacher meer op die eerste plaats :p |
|
|
| pooley |
| \o/ Anderlecht \o/ |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
\o/ Anderlecht \o/ |
+1 :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Real
Bosko Balaban :p |
Go away :whip: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Go away :whip: |
Wees liever fan van het Belgisch voetbal, ipv hardcore RSCA-fan. :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Serhat Akin :cool: |
Daar hebben ze een goeie koop mee gedaan seg...
Hoe die daar op zijn leeftijd in zo'n belangrijke internationale match bij zijn doelpunt zo koelbloedig blijft wachten tot hij een vrije hoek heeft, chapeau! :eyes: |
|
|
| Gladius |
jahhh, wat een prachtige avond voor het Belgische voetbal. echt genieten, ze speelden allebei op een uitstekend niveau, alleen Brugge kon het niet echt afmaken.
woeiiiiiii, met deze ploeg denk ik dat Anderlecht wel eens wat brokken kan maken in de CL.
en fu jack, wat valt er nu weer te kankeren? :whip: |
|
|
| Bertn |
| ook al vind ik club brugge een bende zeikerds, die match van vandaag was wel spannend! Nu nog een spits kopen om te knn scoren en het zit snor:o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bosko Balaban? :conf: |
|
|
|
|