|
De sport thread (pg. 165)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by christina
greg gaat naar de halve finale van de antwerp student league zaalvoetbal door een 21-3 overwinning gisteren. hihi.:toocool: |
ik vind nergens info over de halve finales? wil wel eens gaan zien |
|
|
| Jasperovitsj |
| Die zullen wel in den Agora te doen zijn zeker? |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die zullen wel in den Agora te doen zijn zeker? |
ik wilde weten wanneer. ach, ik zal sebiet 'ns langs het sportkot gaan |
|
|
| Config |
| Dekolder :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Da zullen we pas binnen een maand zien ;) |
|
|
| Config |
| Ik hoop het van harte voor hem, maar nadat ik hem gisterenavond had beziggehoord was ik vandaag alvast ferm geschrokken |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bwah, hij zal gewoon meteen gevoeld hebben dat de benen vandaag slecht waren. En dan heeft het geen zin om te forceren en zich kapot te rijden voor een verre top 10 plaats. Gewoon rustig uitrijden (da was er trouwens aan te zien) en er uit leren voor de Tour. |
|
|
| Config |
| Laten we het hopen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Man man, één van de meest epic tenniswedstrijden van het jaar is momenteel aan de gang in de finale van Wimbledon. Nadal vs Federere (again), tennis van de bovenste plank en zinderende spanning bij elk punt. :eyespop: :crazy: Jammer dat het weeral regenbreak is, maar dat draaide vorige keer wel uit in het voordeel van Federer. |
|
|
| Gladius |
| hoho wat een finale. ik heb maar flarden gevolgd, en het laatste uur alles. Ongelooflijk wat die mannen nog van punten maken na 4 uur match. |
|
|
|
|