|
De sport thread (pg. 140)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
idd niemand die hier iets zegt over Stijnen, hij mocht die bal ook wel hebben. |
Dat was wel een erg rare bal, maar het lijkt inderdaad dat Stijnen die had moeten pakken.
| quote: | Originally posted by djcresto
Copa maakte toch wel de grappigste goal van het weekend :D |
Klikken op "wedstrijdverslag" :D
Hoe meer je het ziet, hoe grappiger het wordt. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Eagle`

edit: Niveau is weer bedenkelijk laag, pfff |
ten eerste: tis Emiliiiooooooo :D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by djcresto
idd niemand die hier iets zegt over Stijnen, hij mocht die bal ook wel hebben. Verder nog Vandendriessche ook geblunderd en Copa maakte toch wel de grappigste goal van het weekend :D |
hmm Stijnen deed niet zoveel verkeerd. Zoals elke keeper staat hij aan de eerste paal voor de voorzet, de bal wijkt echter af en krijgt daardoor komt daardoor extra hoog waardoor Stijnen volledig aan de 2de paal zou moeten staan om die bal nog te pakken, en dat kan je onmogelijk doen, omdat gij de eerste paal moest afdekken. Zuiver ongeluk lijkt me. We zullen over O-been-Bailly maar zwijgen zeker? :happy2: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Config
hmm Stijnen deed niet zoveel verkeerd. Zoals elke keeper staat hij aan de eerste paal voor de voorzet, de bal wijkt echter af en krijgt daardoor komt daardoor extra hoog waardoor Stijnen volledig aan de 2de paal zou moeten staan om die bal nog te pakken, en dat kan je onmogelijk doen, omdat gij de eerste paal moest afdekken. Zuiver ongeluk lijkt me. We zullen over O-been-Bailly maar zwijgen zeker? :happy2: |
Stijnen deed nieveel verkeerd? Hij sloeg gewoon naast de bal... Voor een nationale doelman zou dat niet mogen. Beetje vooringenomen toch he? Bailly ging daar ook in de fout maar had geluk dat er gn goal uit voortkwam. |
|
|
| MikeVee |
Crisisberaad in Brugge volgens het vrt-radionieuws. Degryse zou zen ontslag aangeboden hebben.
Hopelijk aanvaarden ze het, heeft nog geen enkele renderende speler aangebracht. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by djcresto
Stijnen deed nieveel verkeerd? Hij sloeg gewoon naast de bal... Voor een nationale doelman zou dat niet mogen. Beetje vooringenomen toch he? Bailly ging daar ook in de fout maar had geluk dat er gn goal uit voortkwam. |
euhm. Bailly liet gewoon een bal door zijn benen rollen.. ge zijt het precies al vergeten :p
Ik vind nog altijd niet dat Stijnen iets verkeerd deed.. op zo'n afgeweken bal kunt ge maar weinig doen als je volledig uit positie staat |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Config
euhm. Bailly liet gewoon een bal door zijn benen rollen.. ge zijt het precies al vergeten :p
Ik vind nog altijd niet dat Stijnen iets verkeerd deed.. op zo'n afgeweken bal kunt ge maar weinig doen als je volledig uit positie staat |
Ik had het over de flater van Bailly gisteren. Hij heeft er ook al 2 gemaakt die Genk punten hebben gekost. Ik blijf er alleszins bij dat Stijnen die bal moet hebben. Uiteindelijk is die toch een ganse tijd onderweg en heeft hij nog tijd om de vlieglijn in te schatten. Tis ook nie dat hij een meter naast de bal klopt he. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Config
euhm. Bailly liet gewoon een bal door zijn benen rollen.. ge zijt het precies al vergeten :p
Ik vind nog altijd niet dat Stijnen iets verkeerd deed.. op zo'n afgeweken bal kunt ge maar weinig doen als je volledig uit positie staat |
was ne mooie inderdaad :p (ma dus ni van deze speeldag) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Stijnen is een degelijke keeper. Enorm sterk op zn lijn en in het uitkomen, ik schat em op die punten hoger in als Bailly. Maar hij is dan wel weer enorm zwak in de lucht. In de lucht heb je niet enkel Bailly die sterker is als Stijnen, dan heb je in België wel een stuk of 5 keepers die beter zijn ... De reden hiervoor is te vinden bij Verlinden die zelf eerder een lijnkeeper was. Van Verlinden kan je niet verwachten dat hij Stijnen leert uitkomen op hoge vallen aangezien hij op dat punt zelf nooit uitblonk.
MAAR Stijnen heeft WEL al punten gered voor Brugge, en daar draait het toch om uiteindelijk.
Toch zou ik graag ns Verbauwhede aan het werk zien. Is altijd nationale doelman geweest bij de jeugd en werd ook Europese als een topper aanzien, bij de beste in zn leeftijdscategorie ... |
|
|
| CygnusX |
| Amai, wat een raar WK veldrijden! |
|
|
| CygnusX |
Vervecken strikes again!
Al had ik het Paige ook zeker gegund. Of Groenendaal, om al die laffe boe-roepende Belgische supporters tegen te steken :D |
|
|
| Antony |
| ben toch blij dat nen belg is ze. wel ing spannerke... wel npak erge valpartijen, toch wel een smet op dik wk. zeker alst aan ne motard ligt :o |
|
|
|
|