return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 140)
View this Thread in Original format
Real
quote:
Originally posted by djcresto
idd niemand die hier iets zegt over Stijnen, hij mocht die bal ook wel hebben.

Dat was wel een erg rare bal, maar het lijkt inderdaad dat Stijnen die had moeten pakken.


quote:
Originally posted by djcresto
Copa maakte toch wel de grappigste goal van het weekend :D

Klikken op "wedstrijdverslag" :D

Hoe meer je het ziet, hoe grappiger het wordt.
Config
quote:
Originally posted by Eagle`



edit: Niveau is weer bedenkelijk laag, pfff


ten eerste: tis Emiliiiooooooo :D
Config
quote:
Originally posted by djcresto
idd niemand die hier iets zegt over Stijnen, hij mocht die bal ook wel hebben. Verder nog Vandendriessche ook geblunderd en Copa maakte toch wel de grappigste goal van het weekend :D


hmm Stijnen deed niet zoveel verkeerd. Zoals elke keeper staat hij aan de eerste paal voor de voorzet, de bal wijkt echter af en krijgt daardoor komt daardoor extra hoog waardoor Stijnen volledig aan de 2de paal zou moeten staan om die bal nog te pakken, en dat kan je onmogelijk doen, omdat gij de eerste paal moest afdekken. Zuiver ongeluk lijkt me. We zullen over O-been-Bailly maar zwijgen zeker? :happy2:
djcresto
quote:
Originally posted by Config
hmm Stijnen deed niet zoveel verkeerd. Zoals elke keeper staat hij aan de eerste paal voor de voorzet, de bal wijkt echter af en krijgt daardoor komt daardoor extra hoog waardoor Stijnen volledig aan de 2de paal zou moeten staan om die bal nog te pakken, en dat kan je onmogelijk doen, omdat gij de eerste paal moest afdekken. Zuiver ongeluk lijkt me. We zullen over O-been-Bailly maar zwijgen zeker? :happy2:


Stijnen deed nieveel verkeerd? Hij sloeg gewoon naast de bal... Voor een nationale doelman zou dat niet mogen. Beetje vooringenomen toch he? Bailly ging daar ook in de fout maar had geluk dat er gn goal uit voortkwam.
MikeVee
Crisisberaad in Brugge volgens het vrt-radionieuws. Degryse zou zen ontslag aangeboden hebben.

Hopelijk aanvaarden ze het, heeft nog geen enkele renderende speler aangebracht.
Config
quote:
Originally posted by djcresto
Stijnen deed nieveel verkeerd? Hij sloeg gewoon naast de bal... Voor een nationale doelman zou dat niet mogen. Beetje vooringenomen toch he? Bailly ging daar ook in de fout maar had geluk dat er gn goal uit voortkwam.


euhm. Bailly liet gewoon een bal door zijn benen rollen.. ge zijt het precies al vergeten :p
Ik vind nog altijd niet dat Stijnen iets verkeerd deed.. op zo'n afgeweken bal kunt ge maar weinig doen als je volledig uit positie staat
djcresto
quote:
Originally posted by Config
euhm. Bailly liet gewoon een bal door zijn benen rollen.. ge zijt het precies al vergeten :p
Ik vind nog altijd niet dat Stijnen iets verkeerd deed.. op zo'n afgeweken bal kunt ge maar weinig doen als je volledig uit positie staat


Ik had het over de flater van Bailly gisteren. Hij heeft er ook al 2 gemaakt die Genk punten hebben gekost. Ik blijf er alleszins bij dat Stijnen die bal moet hebben. Uiteindelijk is die toch een ganse tijd onderweg en heeft hij nog tijd om de vlieglijn in te schatten. Tis ook nie dat hij een meter naast de bal klopt he.
Antony
quote:
Originally posted by Config
euhm. Bailly liet gewoon een bal door zijn benen rollen.. ge zijt het precies al vergeten :p
Ik vind nog altijd niet dat Stijnen iets verkeerd deed.. op zo'n afgeweken bal kunt ge maar weinig doen als je volledig uit positie staat


was ne mooie inderdaad :p (ma dus ni van deze speeldag)
FCB_Fanatic
Stijnen is een degelijke keeper. Enorm sterk op zn lijn en in het uitkomen, ik schat em op die punten hoger in als Bailly. Maar hij is dan wel weer enorm zwak in de lucht. In de lucht heb je niet enkel Bailly die sterker is als Stijnen, dan heb je in België wel een stuk of 5 keepers die beter zijn ... De reden hiervoor is te vinden bij Verlinden die zelf eerder een lijnkeeper was. Van Verlinden kan je niet verwachten dat hij Stijnen leert uitkomen op hoge vallen aangezien hij op dat punt zelf nooit uitblonk.

MAAR Stijnen heeft WEL al punten gered voor Brugge, en daar draait het toch om uiteindelijk.

Toch zou ik graag ns Verbauwhede aan het werk zien. Is altijd nationale doelman geweest bij de jeugd en werd ook Europese als een topper aanzien, bij de beste in zn leeftijdscategorie ...
CygnusX
Amai, wat een raar WK veldrijden!

CygnusX
Vervecken strikes again!

Al had ik het Paige ook zeker gegund. Of Groenendaal, om al die laffe boe-roepende Belgische supporters tegen te steken :D
Antony
ben toch blij dat nen belg is ze. wel ing spannerke... wel npak erge valpartijen, toch wel een smet op dik wk. zeker alst aan ne motard ligt :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement