|
De sport thread (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
Damn zalige cross bijd de beloften hier just :tongue2
, spijtig da niels in de afdaling gevallen was of ze hadden hem nemi weergepakt. Soit al bij al verdiende overwinning van stybar |
|
|
| Jasperovitsj |
Ze waren alle 3 aan elkaar gewaagd. Niels is misschien stom geweest door die 3 ronden op kop te rijden, maar in de laatste ronde kon ook Boom ni meer over Stybar. Die is zelfs in de afdaling nog weggereden van hen allebei en dan nog eens een indrukwekkende sprint eruit persen. Verdiende winnaar denk ik, want in de koers heeft hij ook serieus wa werk opgeknapt. :)
Hopelijk gaat het morgen ook zo'n spannende koers worden :crazy: |
|
|
| Antony |
| Mauresmo heeft ne grand slam beet, gingen wel 3 opeenvolgende opgaves van haar tegenstandsters aan vooraf... maar wie weet da over een paar jaar nog :o |
|
|
| Vishnu |
Proficiat Erwin, schitterende cross gereden, sterk ploegenspel.
Ik gun het hem volledig :) |
|
|
| The_G0dfather |
| nys behoorlijk tegen de grond geknald :eek: |
|
|
| speentje |
zo hebben we 't graag! Nys op z'n bek en Fidea team naar de zege :toothless
mooie spannende cross en zeker een verdiende winnaar! |
|
|
| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by djcresto
|
Doet iemand hier ook badminton?
Ik speel bij Everbergse BC in heren 3de provinciale. Ik ben C1 :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Proficiat Erwin, schitterende cross gereden, sterk ploegenspel.
Ik gun het hem volledig :) |
.
En Nys was allesbehalve superieur vandaag, dus zelfs moest hij niet op zijn bek gegaan zijn had hij volgens mij nog niet gewonnen. :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En Nys was allesbehalve superieur vandaag, dus zelfs moest hij niet op zijn bek gegaan zijn had hij volgens mij nog niet gewonnen. :) |
Ik ben ook blij voor Vervecken, had em ook als mijn favoriet
omdat het
a. te makkelijk is om voor Sven Nijs te zijn (hoewel, op en top prof)
b. ik ni echt nen Wellens fan ben (te grote mond)
Maar Nijs was dus weer prof genoeg om te kunnen zeggen achteraf dat hij vandaag toch zeker ni beter was dan de anderen |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Doet iemand hier ook badminton?
Ik speel bij Everbergse BC in heren 3de provinciale. Ik ben C1 :) |
wanneer komt die badminton thread er nu eindelijk ? :p |
|
|
| Eagle` |
| lol zalig studio 1 aflevering met jan mulder hier just, you got to love that guy |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Eagle`
lol zalig studio 1 aflevering met jan mulder hier just, you got to love that guy |
Idd, dat is echt een figuur die wat meer op tv zou mogen komen. Wat hij ook verteld, het klinkt steeds boeiend. En zeker nu het over Anderlecht ging, heeft meer verstand van voetbal dan Van Holsbeeck ooit zal hebben. |
|
|
|
|