|
De sport thread (pg. 104)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
Vorige week mijn eerste Speedmintonset besteld in Duitsland. Speedminton is een combinatie van badminton, tennis en squash. Je kan het overal spelen zowel binnen als buiten, overdag of 's nachts! Echt plezant om te doen!
Meer informatie op http://www.speedminton.net :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Spijtig voor Axel Merckx seg, de etappe was juist 100 meter te lang :sadgreen: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Spijtig voor Axel Merckx seg, de etappe was juist 100 meter te lang :sadgreen: |
nah dan waren ze er wel vroeger over gekomen, da struk vals plat tegen de wind in was er te veel aan |
|
|
| Jasperovitsj |
| Yeah, da stuk op 6km van de meet heeft hem gekraakt, anders had hij wel voorop gebleven denk ik. Toch schoon dat hij ondanks zijn kwaaltjes van de laatste dagen toch voluit zijn kans is gegaan! :) |
|
|
| Eagle` |
| vandaag de laatste CL match in handen van de VRT, vanaf volgend seizoen is de CL voor 3 seizoenen in handen van VMM :nervous: , geniet er dus nog min 90min met volle teugen van !!!! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Eagle`
vandaag de laatste CL match in handen van de VRT, vanaf volgend seizoen is de CL voor 3 seizoenen in handen van VMM :nervous: , geniet er dus nog min 90min met volle teugen van !!!! |
ow |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dirk Abrams ahoy :rolleyes: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dirk Abrams ahoy :rolleyes: |
Als je Dirk Abrahams bedoelt, die werkt achter de schermen bij Sporza he :) Wsl doel je eerder op Dirk Deferme of Wilfried Mostinkx :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Waarom kunnen onze commentators toch niet zoals de Engelse commentators zijn :sadgreen: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Waarom kunnen onze commentators toch niet zoals de Engelse commentators zijn :sadgreen: |
Pas op, Frank 'Gert Verheyen aan de bal, Verheyen die trouwens z'n vrouw leerde kennen in dancing Highstreet in Hoogstraten' Raes is zo slecht nog niet :rolleyes: :D |
|
|
| Eagle` |
| Iet puur voetbal: De zogezegde "blinde passes" van ronaldinho, hij passt eerst en derna kijkt hij zo onnozel achter hem ..tis me al een paar keer opgevallen da hij da erna doet ipv er voor zoals ge zou verwachten bij het woord blinde pass |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Pas op, Frank 'Gert Verheyen aan de bal, Verheyen die trouwens z'n vrouw leerde kennen in dancing Highstreet in Hoogstraten' Raes is zo slecht nog niet :rolleyes: :D |
Hehe, heerlijk toch als zijn stem overslaat wanneer de spanning hem te veel wordt :toothless
Vanavond ist ook Frank Raes zeker? |
|
|
|
|