return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 104)
View this Thread in Original format
djcresto
Vorige week mijn eerste Speedmintonset besteld in Duitsland. Speedminton is een combinatie van badminton, tennis en squash. Je kan het overal spelen zowel binnen als buiten, overdag of 's nachts! Echt plezant om te doen!

Meer informatie op http://www.speedminton.net :D
Jasperovitsj
Spijtig voor Axel Merckx seg, de etappe was juist 100 meter te lang :sadgreen:
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Spijtig voor Axel Merckx seg, de etappe was juist 100 meter te lang :sadgreen:


nah dan waren ze er wel vroeger over gekomen, da struk vals plat tegen de wind in was er te veel aan
Jasperovitsj
Yeah, da stuk op 6km van de meet heeft hem gekraakt, anders had hij wel voorop gebleven denk ik. Toch schoon dat hij ondanks zijn kwaaltjes van de laatste dagen toch voluit zijn kans is gegaan! :)
Eagle`
vandaag de laatste CL match in handen van de VRT, vanaf volgend seizoen is de CL voor 3 seizoenen in handen van VMM :nervous: , geniet er dus nog min 90min met volle teugen van !!!!
djcresto
quote:
Originally posted by Eagle`
vandaag de laatste CL match in handen van de VRT, vanaf volgend seizoen is de CL voor 3 seizoenen in handen van VMM :nervous: , geniet er dus nog min 90min met volle teugen van !!!!


ow
Jasperovitsj
Dirk Abrams ahoy :rolleyes:
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dirk Abrams ahoy :rolleyes:


Als je Dirk Abrahams bedoelt, die werkt achter de schermen bij Sporza he :) Wsl doel je eerder op Dirk Deferme of Wilfried Mostinkx :D
Jasperovitsj
Waarom kunnen onze commentators toch niet zoals de Engelse commentators zijn :sadgreen:
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Waarom kunnen onze commentators toch niet zoals de Engelse commentators zijn :sadgreen:


Pas op, Frank 'Gert Verheyen aan de bal, Verheyen die trouwens z'n vrouw leerde kennen in dancing Highstreet in Hoogstraten' Raes is zo slecht nog niet :rolleyes: :D

Eagle`
Iet puur voetbal: De zogezegde "blinde passes" van ronaldinho, hij passt eerst en derna kijkt hij zo onnozel achter hem ..tis me al een paar keer opgevallen da hij da erna doet ipv er voor zoals ge zou verwachten bij het woord blinde pass
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Pas op, Frank 'Gert Verheyen aan de bal, Verheyen die trouwens z'n vrouw leerde kennen in dancing Highstreet in Hoogstraten' Raes is zo slecht nog niet :rolleyes: :D

Hehe, heerlijk toch als zijn stem overslaat wanneer de spanning hem te veel wordt :toothless

Vanavond ist ook Frank Raes zeker?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement