|
De sport thread (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Bertn
trouwens, die match van frankrijk tegen griekenland was saaaaaaaaaaaiii..:whip: |
pfff ja spijtig dat het gene vette was. Moja Frankrijk was niet goed, dusjah Grienland de verdiende winnaar.
Zweden - Holland 0-3 |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Maybe so, maar je moet bij die foto ook weten waar Johnny Wilkinson het over heeft. |
en dat ga jij ons als domme rugby noobs dan ook wel eens ff uitleggen, lijkt mij ????? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Gladius
Zweden - Holland 0-3 |
Kijk, dat zijn de uitslagen die horen! :p Ik zelf denk 2-1 met een late winnende goal van Van The Man :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Al die stom hollanders zaten hier al begaaid te toeteren met hun auto in de wijk pfff.
Als de hollanders deruit liggen ga ik es een rondje maken al toeterend door de wijk se.
Zien wie dan vies kijkt :D
En btw da doe ik dus echt :p |
Vala den auto is al warmgedraaid :)
Men pa komt ook mee door de wijk als ze deruit liggen lol :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Vala den auto is al warmgedraaid :)
Men pa komt ook mee door de wijk als ze deruit liggen lol :D |
lol, als ik dus een gek hoor toeteren als ik door lanaken rij, weet ik dat gij t zijt :p
maar euh, ik ga vanavond toch stiekem hopen dat holland wint :tongue2
dan kan mijn ma weer met haar hollandse vlag pronken en de duitse en italiaanse geburen ff de ogen uitsteken.... :toothless |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Je kunt nou niet zeggen dat frankrijk een ongelofelijk partij heeft neergezet hoor, echt niet. Zizou en henry hebben geen bal deftig geraakt op een ganse partij. Op 1 minuut van 0-1 naar 2-1, dit hou je echt niet voor mogelijk.
Toch heb ik het gevoel dat frankrijk er uit gaat voor de finale |
Ziezo is ook uitgekomen, wat ik zei. Frankrijk speelde andermaal matig tot zwakke pot/tornooi. Sterren ontgoochelden andermaal,Trezeque was gewoon schandalig om te zien. Rest van de groot verdieners speelden ook ondermaats, ook Zidane, je mag wel wat meer verwachten van een meermaals Gouden Bal laureaat :rolleyes: Net als de ganse bende van Real.
En excuus als zware comptetitie achter de rug, eerder kansloos :rolleyes: |
|
|
| Pumaz |
| Er is toch iets raars aan de hand met voetbal dit jaar, eerst de rarigheden in de Champions League en nu alle grote voetbal-landen uit het EK :conf: |
|
|
| Nyah |
wat n wedstrijd! de ploegen waren echt gewaagd aan mekaar
ben wel content dat holland door mag ;) |
|
|
| Pumaz |
Als Holland van Portugal wint, mogen ze van mijn part het EK winnen.
Portugal moet eruit :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Er is toch iets raars aan de hand met voetbal dit jaar, eerst de rarigheden in de Champions League en nu alle grote voetbal-landen uit het EK :conf: |
een paar oorzaken hiervoor kunnen zijn:
grote competities in spanje, frankrijk, italie en engeland spelen veel meer ploegen, meer wedstrijden etc, dus hogere vermoeidheid
sterallures van de grote vedetten
overschatting van de spelers
grotere teamgeest bij de underdog |
|
|
| Eagle` |
| ORANJE FOR EURO CHAMPION |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
een paar oorzaken hiervoor kunnen zijn:
grote competities in spanje, frankrijk, italie en engeland spelen veel meer ploegen, meer wedstrijden etc, dus hogere vermoeidheid
sterallures van de grote vedetten
overschatting van de spelers
grotere teamgeest bij de underdog |
Ja da weet ik ook wel, ik was aant hopen op een hollander die beweerde dat holland ook een groot voetbal-land is ;) :D |
|
|
|
|