|
De sport thread (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Komaan, die haar geizcht is op die foto SUPER schattig.
*oooh my love* :p |
|
|
| Freezel |
Damn, wat een stelletje holes die portugezen, elke keer liggen en aanstellen zoals die kloteshowkeeper :mad: :mad: :mad: Als je op die manier moet winnen, veel plezier daarmee.
We speelden echt dramatisch, waarom Seedorf nou bleef staan is echt een raadsel. Tis jammer, maar halve finale had ik echt niet verwacht. |
|
|
| TOR |
verdiende overwinning voor de Portugezen
de Nederlanders waren te traag ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
verdiende overwinning voor de Portugezen
de Nederlanders waren te traag ;) |
Verdiend op basis van onze wedstrijdinstelling wel. Ik snap niet hoe je zo kan beginnen. Veel ruimte weggeven, mannetjes laten lopen, makkelijk voorbij laten lopen.........lekker vanouds weer :p |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Freezel
Als je op die manier moet winnen, veel plezier daarmee.
|
dat heeft echt het verschil gemaakt ja :rolleyes:
heb je landgenoten geen enkel fatsoenlijke kans zien bijeen spelen, misschien 1tje
de portugezen daarentegen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Die trap van Maniche!!! :eyes: :eek: :eyespop: :crazy: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by TOR
verdiende overwinning voor de Portugezen
de Nederlanders waren te traag ;) |
Idd! ;) Holland heeft vandaag niet goed gespeeld. Het had even goed 5-0 voor Portugal kunnen zijn...
Robben en Stam hebben vandaag slecht gespeeld imo. Tegen Zweden vond ik Robben heel goed, maar vandaag ging het niet vlot.
Och ja, vandaag heeft de beste gewonnen :) |
|
|
| Zehra |
Spijtig voor holland! :(
| quote: | Originally posted by Nyah
Och ja, vandaag heeft de beste gewonnen :) |
idd! |
|
|
| Phortastic |
Wat was me dat een zalig ritje door de wijk hier al toeterend. Zelden zo genoten bij het rijden :D:D:D
En dat men pa ook meeging met zijn auto was nog mooier :D
ben btw niet aan het zwanzen :)
kwas me serieus aan het oprijten aan de hollanders hier in de wijk toen ze naar halve finale gingen, maar wie laatst lacht best lacht ! :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Phortastic
maar wie laatst lacht best lacht ! :) |
Waar was België ook alweer? :rolleyes:
Als je dat doet als je zelf iets bereikt hebt ok, maar dit vind ik toch echt triest... Beetje sportiviteit zeg kom op...
Ik vind overigens dat Freezel wel weer gelijk erg negatief is, Nederland was nou niet echt favoriet deze wedstrijd (bij mij niet iig). Er was een kans om te winnen, maar niet meer dan dat... En met dat in het achterhoofd heeft NL vandaag helemaal niet zo slecht gespeeld imo, gewoon hun normale nivo... beter is NL gewoon niet. De 1e groepswedstrijd, dat was slecht, en tegen Zweden liep het ook nie echt soepeltjes... Portugal is gewoon een maatje te groot. Terechte winnaar dus dat lijkt me duidelijk. Ik las hier dat het 5-0 had kunnen zijn, maar het had ook 2-4 voor NL kunnen zijn als je naar de kansen kijkt...
Al met al is het geen schande tegen dit Portugal te verliezen, en ben ik er eigenlijk best trots op dat NL (na 2 jaar geleden niet mee te hebben gedaan) toch weer bij de beste 4 is ge-eindigd...
Morgen hoop ik dat Tsjechië wint, lijkt me een mooie finale dan :) |
|
|
| djcresto |
| Ik hoop voor nedved dat hij geen geel krijgt, die finale of de winst zijn hem absoluut gegunt, wa ne speler. Das tenminste ne vedette zonder sterallures en die geen schrik heeft om zijn truitje nat te maken. |
|
|
| Pumaz |
Iemand (een beta) heeft mij iets op msn gevraagd gisteren over de tennis en aangezien ik niet meer weet wie post ik het hier even.
De halve finales van de vrouwen (enkel) zijn vandaag. Ik weet niet wanneer welke match gespeeld wordt, maar volgens de krant is er tennis op Sporza van 13u35 tot 18u15. Waarschijnlijk zenden ze beide matchen uit dus.
Wie er speelt:
S. Williams - Mauresmo
Davenport - Sharapova |
|
|
|
|