|
De sport thread (pg. 162)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
Federer ga winnen :p
Anyway, was dus al van ergens in 2004 geleden dat ie eens niet id finale ve grand slam stond. Indrukwekkend to say the least |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bij de vorige 11 grand slams stond hij telkens in de finale :) |
|
|
| Devilex |
| Enorm spannend WK veldrijden, maar toch verdiend voor Lars Boom. |
|
|
| Jasperovitsj |
Zeker verdiend :)
Wel zonde dat Wellens over Mourey gevallen is, anders had hij er nog dichtbij gezeten denk ik. En dom dat Nys zich nog laat insluiten net voor de strook waar Boom ging, anders had hij misschien nog naar het wiel kunnen springen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
vond het toch ook wel een flater van Nijs. Zat gedurende bepaalde momenten in de koers al niet echt goed vooraan, ... zonder gevolgen op dat moment. Maar als je je dan in de laatste ronde zo makkelijk laat opzij zetten op een belangrijk stuk in de koers heb je toch wel geflaterd.
Ik weet nu niet of hij daarna nog speculeerde dat Vervecken het zou dichtrijden, maar dat zou dan een tweede flater geweest zijn. |
|
|
| djcresto |
Mijn vriendin vatte het goed samen. Ge moet niet goed zijn in een sport, ge moet gewoon één kiezen waarin weinig concurrentie is :D
al kwam die commentaar wel na de damesrace waar de eerste Belgische op 5 minuten arriveerde. |
|
|
| MikeVee |
Het nieuwe wielerzeizoen is al gestart, de voorbereidingswedstreiden zijn bezig
maar het echte werk komt er pas vanaf volgende maand aan.
Tijd dus voor de 4de BeTA Wielerprono.
Geen gelul dat je wist dat die of die renner ging doorbreken of teleusrstellen,
bewijs het en stel je eigen team samen op www.wielerprono.be en kom bij Team BeTA.
Alle info staat duidelijk op www.wielerprono.be
Aanmeldcode voor Team BeTA: 2d7c7d767d74c1
Erelijst:
2005 CygnusX
2006 MikeVee
2007 MikeVee
Wie zich geroepen voelt om teamleider te worden, moet het maar zeggen.
Aangezien de teamleider altijd al eindwinnaar is, wil ik andere ook een kans geven
:D
Nu hopen dat we aan 5 deelnemers geraken :nervous: |
|
|
| Config |
| kzou et misschien dit jaar wel eens proberen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Geen gelul dat je wist dat die of die renner ging doorbreken
|
Frank Vandenbroucke! :crazy: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Frank Vandenbroucke! :crazy: |
3141 VANDENBROUCKE Frank 0 JAR BEL 34
Ik neem hem als ik mijn ploeg samenstel; kost geen punten en met het beschikbare budget kom ik nooit aan 12 renners :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Vdb zal sowieso de meest gekozen renner zijn :toothless
Ik heb hem ook in mijn ploeg staan om dezelfde redenen. Kost niks, er is toch nog plaats vrij, en voor hetzelfde geld pakt hij ergens nog wel puntjes. :o |
|
|
| jeronimo_jd |
| Ik ben gisteren eens naar de diamond games gaan kijken, niet dat het mij zo interesseert maar ik kon met iemand mee die tickets had voor vip ruimte. Heel de dag gratis eten (buffet) en drinken en op die manier was het wel fijn, je kon afwisselend tennis gaan zien en dan terug naar de vip ruimte om wat eten en drinken in u kas te slaan. 3 matchen gevolgd, maar nog niet ècht hoog niveau omdat het nog maar eerste ronde is. Ook niet echt veel volk, maar 't stad heeft beslist om 12.000 tickets weg te geven aan scholen, wel grappig want in de voormiddag zat het er idd vol met schoolkinderen die meer lawaai zaten te maken dan tennis kijken en die scheidsrechter maar zeggen van "boys, please quiet" op zo'n toontje van "I beg you pardon sir" , en dan die leerkrachten begonnen te noteren wie er niet stil was |
|
|
|
|