return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 
De sport thread (pg. 162)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
Federer ga winnen :p



Anyway, was dus al van ergens in 2004 geleden dat ie eens niet id finale ve grand slam stond. Indrukwekkend to say the least
Jasperovitsj
Bij de vorige 11 grand slams stond hij telkens in de finale :)
Devilex
Enorm spannend WK veldrijden, maar toch verdiend voor Lars Boom.
Jasperovitsj
Zeker verdiend :)

Wel zonde dat Wellens over Mourey gevallen is, anders had hij er nog dichtbij gezeten denk ik. En dom dat Nys zich nog laat insluiten net voor de strook waar Boom ging, anders had hij misschien nog naar het wiel kunnen springen.
FCB_Fanatic
vond het toch ook wel een flater van Nijs. Zat gedurende bepaalde momenten in de koers al niet echt goed vooraan, ... zonder gevolgen op dat moment. Maar als je je dan in de laatste ronde zo makkelijk laat opzij zetten op een belangrijk stuk in de koers heb je toch wel geflaterd.

Ik weet nu niet of hij daarna nog speculeerde dat Vervecken het zou dichtrijden, maar dat zou dan een tweede flater geweest zijn.
djcresto
Mijn vriendin vatte het goed samen. Ge moet niet goed zijn in een sport, ge moet gewoon één kiezen waarin weinig concurrentie is :D

al kwam die commentaar wel na de damesrace waar de eerste Belgische op 5 minuten arriveerde.
MikeVee
Het nieuwe wielerzeizoen is al gestart, de voorbereidingswedstreiden zijn bezig
maar het echte werk komt er pas vanaf volgende maand aan.

Tijd dus voor de 4de BeTA Wielerprono.

Geen gelul dat je wist dat die of die renner ging doorbreken of teleusrstellen,
bewijs het en stel je eigen team samen op www.wielerprono.be en kom bij Team BeTA.

Alle info staat duidelijk op www.wielerprono.be

Aanmeldcode voor Team BeTA: 2d7c7d767d74c1

Erelijst:
2005 CygnusX
2006 MikeVee
2007 MikeVee

Wie zich geroepen voelt om teamleider te worden, moet het maar zeggen.
Aangezien de teamleider altijd al eindwinnaar is, wil ik andere ook een kans geven
:D

Nu hopen dat we aan 5 deelnemers geraken :nervous:
Config
kzou et misschien dit jaar wel eens proberen :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by MikeVee


Geen gelul dat je wist dat die of die renner ging doorbreken

Frank Vandenbroucke! :crazy:
MikeVee
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Frank Vandenbroucke! :crazy:


3141 VANDENBROUCKE Frank 0 JAR BEL 34

Ik neem hem als ik mijn ploeg samenstel; kost geen punten en met het beschikbare budget kom ik nooit aan 12 renners :toothless

Jasperovitsj
Vdb zal sowieso de meest gekozen renner zijn :toothless
Ik heb hem ook in mijn ploeg staan om dezelfde redenen. Kost niks, er is toch nog plaats vrij, en voor hetzelfde geld pakt hij ergens nog wel puntjes. :o
jeronimo_jd
Ik ben gisteren eens naar de diamond games gaan kijken, niet dat het mij zo interesseert maar ik kon met iemand mee die tickets had voor vip ruimte. Heel de dag gratis eten (buffet) en drinken en op die manier was het wel fijn, je kon afwisselend tennis gaan zien en dan terug naar de vip ruimte om wat eten en drinken in u kas te slaan. 3 matchen gevolgd, maar nog niet ècht hoog niveau omdat het nog maar eerste ronde is. Ook niet echt veel volk, maar 't stad heeft beslist om 12.000 tickets weg te geven aan scholen, wel grappig want in de voormiddag zat het er idd vol met schoolkinderen die meer lawaai zaten te maken dan tennis kijken en die scheidsrechter maar zeggen van "boys, please quiet" op zo'n toontje van "I beg you pardon sir" , en dan die leerkrachten begonnen te noteren wie er niet stil was
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 
Privacy Statement