|
De sport thread (pg. 159)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| en dat allemaal zonder enige emotie te vertonen FCB :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
en dat allemaal zonder enige emotie te vertonen FCB :D |
't is maar een oefenmatchke, ik ben realistisch genoeg om daar niet veel belang aan te hechten. Brugge heeft zaterdag ook verloren, met 4-1 tegen een Turkse tweedeklasser |
|
|
| FCB_Fanatic |
verslag:
| quote: | Gillet debuteert bij Anderlecht met owngoal
Anderlecht sloot de oefenstage in La Manga gisteravond af met een oefenmatch tegen de Spaanse derdeklasser Cartagena. Paars-wit trad aan in een zuivere 4-4-2 met nieuwkomer Gillet op de rechtsachter.
In een potige match was het Cartagena dat dominant was, maar Anderlecht dat de beste kansen afdwong. Serhat miste tot drie keer toe. Net voor de helft gaf Sporting echter een gemakkelijk doelpunt weg. Een voor het overige goed spelende De Man kreeg de bal bij een corner niet weg en Proto was geklopt.
In de tweede helft was er meer evenwicht. Boussoufa en Serhat bleven bedrijvig en Gillet toonde met enkele rushes dat hij Anderlecht aanvallend iets kan bijbrengen. Baseggio en Théréau lieten het echter volledig afweten. Ook Vlcek miste enkele open kansen.
In de slotfase werd het nog 2-0 voor Cartegena toen Gillet een scherpe voorzet in eigen doel schoof. Gillet verliet AA Gent dus met een goal en debuteerde bij Anderlecht met een owngoal.
Anderlecht: Proto (45' Zitka), Gillet, De Man, Bouba (77' Gillis), Deschacht, Chatelle (45' Mpenza), Baseggio, Boussoufa, Goor, Frutos (*45 Théréau), Serhat (*65 Vlcek) |
Vlcek bewijst in ieder geval al waarom ze in zn thuisland enorme vraagtekens hebben bij zijn transfer :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Brugge heeft zaterdag ook verloren, met 4-1 tegen een Turkse tweedeklasser |
aha nu komt de aap uit de mouw :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Vlcek bewijst in ieder geval al waarom ze in zn thuisland enorme vraagtekens hebben bij zijn transfer :p |
yep, op basis van een invalbeurt van 25 minuten kunt ge meteen zeggen dat het een flop is, gij zijt pas ne kenner :rolleyes: |
|
|
| The_G0dfather |
ie is 32en ze zeggen in tsjechië dat hij mega veel kansen nodig heeft omte score
da zal nu niet meer veranderen zeker ?
anderlecht hoopt gewoon dat ie een paar matchen kan spelen zoals ie een keer in de CL gedaan heeft |
|
|
| Dj_Day-V |
| Ik vraag me af of ze in België de Nederlandse eredivisie volgen?:clown: Komt dat daar ook op tv of niet? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
yep, op basis van een invalbeurt van 25 minuten kunt ge meteen zeggen dat het een flop is, gij zijt pas ne kenner :rolleyes: |
oei, ik heb hier precies iemand op zijn teentjes getrapt door mijn ludieke opmerking over de nieuwe toptransfer van RSCA :clown:
effe serieus nu ... ge gaat mij toch niet zeggen dat gij u geen vragen stelt bij deze transfer. Anderlecht trekt hier een 31-jarige spits aan die in zijn thuisland niet onmiddellijk bekend staat als een vlotte afwerker. En dat terwijl ze net nood hebben aan een vlotscorende spits ... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ze hadden ook moeten bieden op Alves :D |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Ik vraag me af of ze in België de Nederlandse eredivisie volgen?:clown: Komt dat daar ook op tv of niet? |
Ik volg het wel maar sinds 't niet meer op de NOS uitgezonden wordt krijgen we nauwelijks nog iets te zien.
Ik kijk wel meestal zondagavond laat naar jack. Voetbaltalkshows ftw :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Ik volg het wel maar sinds 't niet meer op de NOS uitgezonden wordt krijgen we nauwelijks nog iets te zien.
Ik kijk wel meestal zondagavond laat naar jack. Voetbaltalkshows ftw :D |
en het is ook alvast stukken beter dan dat misbaksel "Studio 1" op vrt |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en het is ook alvast stukken beter dan dat misbaksel "Studio 1" op vrt |
zijt blij dat we studio 1 nog hebben, ik vind dat persoonlijk zo slecht nog niet :) |
|
|
|
|