return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 159)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
en dat allemaal zonder enige emotie te vertonen FCB :D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by The_G0dfather
en dat allemaal zonder enige emotie te vertonen FCB :D


't is maar een oefenmatchke, ik ben realistisch genoeg om daar niet veel belang aan te hechten. Brugge heeft zaterdag ook verloren, met 4-1 tegen een Turkse tweedeklasser
FCB_Fanatic
verslag:

quote:
Gillet debuteert bij Anderlecht met owngoal

Anderlecht sloot de oefenstage in La Manga gisteravond af met een oefenmatch tegen de Spaanse derdeklasser Cartagena. Paars-wit trad aan in een zuivere 4-4-2 met nieuwkomer Gillet op de rechtsachter.


In een potige match was het Cartagena dat dominant was, maar Anderlecht dat de beste kansen afdwong. Serhat miste tot drie keer toe. Net voor de helft gaf Sporting echter een gemakkelijk doelpunt weg. Een voor het overige goed spelende De Man kreeg de bal bij een corner niet weg en Proto was geklopt.

In de tweede helft was er meer evenwicht. Boussoufa en Serhat bleven bedrijvig en Gillet toonde met enkele rushes dat hij Anderlecht aanvallend iets kan bijbrengen. Baseggio en Théréau lieten het echter volledig afweten. Ook Vlcek miste enkele open kansen.

In de slotfase werd het nog 2-0 voor Cartegena toen Gillet een scherpe voorzet in eigen doel schoof. Gillet verliet AA Gent dus met een goal en debuteerde bij Anderlecht met een owngoal.

Anderlecht: Proto (45' Zitka), Gillet, De Man, Bouba (77' Gillis), Deschacht, Chatelle (45' Mpenza), Baseggio, Boussoufa, Goor, Frutos (*45 Théréau), Serhat (*65 Vlcek)


Vlcek bewijst in ieder geval al waarom ze in zn thuisland enorme vraagtekens hebben bij zijn transfer :p
The_G0dfather
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Brugge heeft zaterdag ook verloren, met 4-1 tegen een Turkse tweedeklasser


aha nu komt de aap uit de mouw :p
Gladius
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Vlcek bewijst in ieder geval al waarom ze in zn thuisland enorme vraagtekens hebben bij zijn transfer :p

yep, op basis van een invalbeurt van 25 minuten kunt ge meteen zeggen dat het een flop is, gij zijt pas ne kenner :rolleyes:
The_G0dfather
ie is 32en ze zeggen in tsjechië dat hij mega veel kansen nodig heeft omte score

da zal nu niet meer veranderen zeker ?

anderlecht hoopt gewoon dat ie een paar matchen kan spelen zoals ie een keer in de CL gedaan heeft
Dj_Day-V
Ik vraag me af of ze in België de Nederlandse eredivisie volgen?:clown: Komt dat daar ook op tv of niet?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Gladius
yep, op basis van een invalbeurt van 25 minuten kunt ge meteen zeggen dat het een flop is, gij zijt pas ne kenner :rolleyes:


oei, ik heb hier precies iemand op zijn teentjes getrapt door mijn ludieke opmerking over de nieuwe toptransfer van RSCA :clown:

effe serieus nu ... ge gaat mij toch niet zeggen dat gij u geen vragen stelt bij deze transfer. Anderlecht trekt hier een 31-jarige spits aan die in zijn thuisland niet onmiddellijk bekend staat als een vlotte afwerker. En dat terwijl ze net nood hebben aan een vlotscorende spits ...
Jasperovitsj
Ze hadden ook moeten bieden op Alves :D
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Ik vraag me af of ze in België de Nederlandse eredivisie volgen?:clown: Komt dat daar ook op tv of niet?


Ik volg het wel maar sinds 't niet meer op de NOS uitgezonden wordt krijgen we nauwelijks nog iets te zien.

Ik kijk wel meestal zondagavond laat naar jack. Voetbaltalkshows ftw :D

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Ik volg het wel maar sinds 't niet meer op de NOS uitgezonden wordt krijgen we nauwelijks nog iets te zien.

Ik kijk wel meestal zondagavond laat naar jack. Voetbaltalkshows ftw :D


en het is ook alvast stukken beter dan dat misbaksel "Studio 1" op vrt
Config
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
en het is ook alvast stukken beter dan dat misbaksel "Studio 1" op vrt


zijt blij dat we studio 1 nog hebben, ik vind dat persoonlijk zo slecht nog niet :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement