|
De sport thread (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
ge moet maar zindane heten, jawadde, wa ne vrije trap, op de perfecte hoogte, voor de muur door, denk da keeper de bal nie eens gezien heeft. en ik vond dat hij wel in de match zat, tijdens eerste helft en begin 2de helft ging zowat elke franse aanval via hem, daarna is hij wat weggezakt, wat normaal is
|
Niet omdat de aanvallen via hem gingen dat er daarom steeds een goeie aanval uitkwam,veel lange ballen die niet aankwamen en met almaar acties door het midden scoor je nooit tegen een goeie georganiseerde verdeging.
| quote: | | ^ En als Santini eindelijk doorheeft dat hij zijn flanken is wat meer moet benutten! Zet een Rothén in de plaats van Lizarazu en ze kunnen volgens mij véél meer kansen creëren! |
Couldn't Agree more. Spijtig dat Giuly er niet bij is dit WK. Die had brokken gemaakt volges mij |
|
|
| Wildfir3 |
Hehe vergis ik mij of is deze thread alleen aan passief sporten toegewijd? :p
Ik heb thuis geen kabel meer dus kan ik niet kijken naar al die sporza toestanden, vandaar ff een thread "hijack".
Wie doeter hier zelf nog af en toe aan sport? :x
Ik ga af en toe is basketten, maar das eigenlijk veel te weinig. Heb me vandaag ook voorgenomen om na mijn examens terug nieuwe rollerblades aan te schaffen en dat terug wat meer te gaan doen. Had mijn oud paar helemaal in stukken uiteen gereden spijtiggenoeg. |
|
|
| 1Million$shot |
Vannacht om 03u00 op Canal+
Game 4 van de NBA playoffs
Als detroit weer wint zie ik ze grote kansen hebben om kampioen te worden hoor. Bij de Lakers gaat alles via Shaq, en Kobe die veel te veel moet gaan forceren. Dit illustreert nog eens te meer de prachtige defence van Detroit. Malone, Payton, Fox, ... allemaal oudjes. IK zou het detroit echt wel gunnen want ze spelen het prachtig tegen de Lakers. Het is vooral belangrijk dat Larry Brown zen ploeg wakker houdt door veel te roteren in geval van slechte defence. Dat is volgens mij echt wel de KEY tot de winst. Verdedigen op shaq heeft geen zin, maar 100 punten maakt die toch niet, daarom moet men bangelijk defencen op de rest van de Lakers.
Go detroit !!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Wie doeter hier zelf nog af en toe aan sport? :x
|
Nu tijdens de examens staat het op een laag pitje, aangezien ik altijd tot het uiterste ga op training, en als ik daarna nog moet leren is het niet meer echt productief.
Maar buiten de examens doe ik toch regelmatig aan sport. 2 keer per week atletiektraining, en in de winter toch wel om de 2 weken een veldloop. Door vakantiewerk en studies (lees: 2de zit) kom ik in de zomer spijtig genoeg niet meer aan wedstrijden toe :sadgreen:
En vanaf volgend jaar komt daar ook nog zaalvoetbal bij, dus één keer per week trainen en iedere zondag sjotten.
En het gebeurt wel regelmatig dat ik mijn MTB van stal haal en een uurtje ga sjezen...
En op vrijdagavond ga ik ook nog vendelen, en dat is zeker geen officiele sport, maar anderhalf uur vendelen is zeker even zwaar als anderhalf uur in de fitness gewichtjes heffen!
Dus al bij al ben ik nog redelijk actief! :toothless |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Wie doeter hier zelf nog af en toe aan sport? |
Na de examens is het een kwestie van fit worden en gaan testen bij ploeg 'X' :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Na de examens is het een kwestie van fit worden en gaan testen bij ploeg 'X' :p |
Stoppen met roken kan al veel helpen ;) :p |
|
|
| Pumaz |
J, je hebt geen idee hoe moeilijk het is :p
Misschien kom ik wel terug in vorm zonder te stoppen, maar no way kan ik een plaats afdwingen als ik niet stop (denk ik).
Nu ja, ik ben blij dat ik het tot hier heb kunnen schoppen (pun intended) |
|
|
| Giesber |
Prachtig dat Frankrijk won vandaag; die Engelsen zitten altijd maar te kakken dat de Italianen te veel verdedigen, gaan ze vanaag ff constant met 8 (!!!) man in het eigen strafschopgebied kamperen.
En voor diegenen die zeggen dat Frankrijk maar via de flanken moest komen, moesten ze dan een voorzet geven naar hun spitsen die tussen 8 man staan, die ook nog eens stuk voor stuk het gewend zijn van zulke ballen weg te koppen?
| quote: | | Originally posted by Pumaz En Engeland verliest AL HUN GROTE WEDSTRIJDEN DOOR EEN PENALTY. | Beckham had hem er maar in moeten schieten, eigen schuld.
En de penalty voor Frankrijk was volledig terecht, zelfs nog chance gehad dat de keeper geen rood kreeg (dan had Beckham misschien tussen de palen mogen gaan staan :D ) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Giesber
En voor diegenen die zeggen dat Frankrijk maar via de flanken moest komen, moesten ze dan een voorzet geven naar hun spitsen die tussen 8 man staan, die ook nog eens stuk voor stuk het gewend zijn van zulke ballen weg te koppen?
|
Flankspel trekt verdedigers weg uit het centrum hé, die gaan heus niet zitten wachten op de voorzet terwijl een tegenstander doodleuk de flank afwandelt... |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Flankspel trekt verdedigers weg uit het centrum hé, die gaan heus niet zitten wachten op de voorzet terwijl een tegenstander doodleuk de flank afwandelt... |
Vandaag deden ze dat dus wel, er ging wel 1 man of zo er op af, maar dan stonden er dus nog 7 Engelsen op de penaltystip. |
|
|
| Jasperovitsj |
True, maar Lizarazu sloot totaal niet aan op de linkerflank, en de rechtsback kwam wel mee opzetten, maar die had niet de technische capaciteiten om echt druk te zetten op de flank. Als de flankspelers beter aansluiten geeft dat veel meer druk op die flanken, en dan kan je gewoon niet meer terugkruipen in het eigen strafschopgebied.
Enfin, prachtig verdedigd van de engelsen, dat ontken ik absoluut niet hoor! maar volgens mij had een beter flank-spel de boel wel kunnen ontwrichten in plaats van altijd de hoge bal of doodlopen in het centrum... |
|
|
| djcresto |
| Tziet er naar uit dat de Lakers in het zand zullen bijten. Detroit won weer en nam een 3-1 voorsprong. Zoals hier al eerder gezegd zijn er bij de Lakers maar 2 mensen die iets kunnen. Malone haalt amper 5ptn gem per wedstrijd, payton komt hier nog niet in de buurt. |
|
|
|
|