|
De sport thread (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Vadro |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Gladius 1 - Vadro 0 :stongue: |
Zoals Ahmet het zou zeggen, why? ;-) |
|
|
| Jasperovitsj |
Omdat hij een goed punt heeft vind ik, meerdere zelfs :)
En gij zijt begonnen met alle Ratten over 1 kam te scheren hé ;)
En gaat elke ploeg niet een beetje zweven als ze een grote beker of de titel pakken? Zeker als het dan een club is die in het begin van het seizoen maar middelmatig presteerde? |
|
|
| Vadro |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Omdat hij een goed punt heeft vind ik, meerdere zelfs :)
En gij zijt begonnen met alle Ratten over 1 kam te scheren hé ;)
En gaat elke ploeg niet een beetje zweven als ze een grote beker of de titel pakken? Zeker als het dan een club is die in het begin van het seizoen maar middelmatig presteerde? |
Das just, heb gezegd dat de ratten nog eens uit de riolen komen. Allé, ik zal er sommige ratten van maken ;)
Mja, misschien gaat iedere ploeg wel zweven. Maar daarmee moet toch nog geen oordeel geveld worden over andere supporters. En ze hebben al eens zwaar gezweefd enkele jaren geleden bij de oprichting en we hebben gezien wat er van gekomen is. Zie je, ik heb het wel nog goed voor met de ratten ;-)Een sterke Antwerpse topclub, daar heeft iedereen baat bij. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zeker, dat het niveau van de Belgische competitie eindelijk eens wat naar boven gekrikt wordt :) |
|
|
| Bunz |
verrassend nieuws uit het genkse: Rene Vandereycken is ontslagen :eek:
kvraag me af wat ze allemaal van plan zijn voor volgend jaar.. :rolleyes: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Vadro
Das just, heb gezegd dat de ratten nog eens uit de riolen komen. Allé, ik zal er sommige ratten van maken ;)
Mja, misschien gaat iedere ploeg wel zweven. Maar daarmee moet toch nog geen oordeel geveld worden over andere supporters. En ze hebben al eens zwaar gezweefd enkele jaren geleden bij de oprichting en we hebben gezien wat er van gekomen is. Zie je, ik heb het wel nog goed voor met de ratten ;-)Een sterke Antwerpse topclub, daar heeft iedereen baat bij. |
Snap het verband niet echt tussen een ploeg die gaat zweven en een oordeel vellen over andere supporters.
Ik veralgemeende in die zin dat ge in een stadion als 1 supporter achter je ploeg moet staan. En tijdens de match kunt ge uw ploeg enkel steunen door ze zoveel mogelijk aan te moedigen (zowel op goede als slechte momenten). En dat miste ik in den beker bij Brugge... (aan u als echte insider om dat te verklaren)
Ik snap nog altijd niet hoe ge het niet kunt begrijpen dat een stad door het dolle heen is als ze - als middenmoot - de belgische beker winnen, tegen brugge dan nog. Komop man, ben je als bruggesupporter zo verwend dat ge u zelfs dat niet meer kunt inbeelden? ;).
En al dat gedoe over Brys leest ge dan uiteraard ook in de kranten, en zeker niet in een interview op tv/radio. In een interview zal je hem zulke domme dingen (zoals 'een beker in het 2de jaar komt toch aardig in de buurt') nooit horen zeggen. Als ge hem op die manier (uit z'n eigen mond) wat bezighoort zul je wel merken dat hij de nuchterheid zelve is, die allesbehalve gaat zweven.
Over die Antwerpse topclub, yeah... someday ;). Het idee op zich is natuurlijk wel fantastisch, maar ik vrees dat dat er de eerstvolgende jaren niet inzit. Het ambetante is dat er voldoende geld is in Antwerpen, de haven, maar deze wilt enkel geld spenderen als er slechts 1 club in Antwerpen is. (dat GBA genoeg financiële steun krijgt van de stad antwerpen, en antwerp niet, is nog een ander verhaal...).
en idd, no hard feelings =). Ik snap het wel dat je je een beetje aangevallen voelt, sry, maar soms moet ge gewoon veralgemen. |
|
|
| Vadro |
Snap het verband niet echt tussen een ploeg die gaat zweven en een oordeel vellen over andere supporters.
--> Ik had het eigenlijk niet op jou maar over een paar anderen die begonnen over boeren en traktors en marokkanen en wat weet ik nog allemaal (niet dat ik er men slaap voor laat hoor ;-))
Ik veralgemeende in die zin dat ge in een stadion als 1 supporter achter je ploeg moet staan. En tijdens de match kunt ge uw ploeg enkel steunen door ze zoveel mogelijk aan te moedigen (zowel op goede als slechte momenten). En dat miste ik in den beker bij Brugge... (aan u als echte insider om dat te verklaren)
--> De sfeer was inderdaad niet zo goed. Dat zal gewenning zijn misschien. Misschien omdat de sfeermakers allemaal wat verspreid zaten en de inzet was er ook niet ten volle op het plein. GBA was veel meer gemotiveerd, zowel op als naast het veld. Ik was zelfs niet eens zo ontgoocheld na het verlies, kweet ook niet waarom, net zoals vele anderen. De titel was het doel en daar ben ik meer dan content mee.
Ik snap nog altijd niet hoe ge het niet kunt begrijpen dat een stad door het dolle heen is als ze - als middenmoot - de belgische beker winnen, tegen brugge dan nog. Komop man, ben je als bruggesupporter zo verwend dat ge u zelfs dat niet meer kunt inbeelden? ;).
--> Nee ik bedoel: dat de beerschot-kant van Antwerpen dagen op hun kop staat en feest is normaal. Maar gans Antwerpen, met de Antwerpfans erbij, dat vind ik een beetje raar.
En al dat gedoe over Brys leest ge dan uiteraard ook in de kranten, en zeker niet in een interview op tv/radio. In een interview zal je hem zulke domme dingen (zoals 'een beker in het 2de jaar komt toch aardig in de buurt') nooit horen zeggen. Als ge hem op die manier (uit z'n eigen mond) wat bezighoort zul je wel merken dat hij de nuchterheid zelve is, die allesbehalve gaat zweven.
--> Ja das waar, gazettepraat is niet altijd geloofwaardig, maar er waren er meer dan Brijs alleen. Nu ja, hopelijk kunnen ze bevestigen volgend seizoen. Brijs ziet er me wel geen slechte trainer uit, verder heb ik daar niet echt een zicht op.
greets! |
|
|
| Gladius |
lol neen, natuurlijk niet 'gans' Antwerpen eh, en zeker niet met rood-wit geklede antwerpsupporters erbij =>. Da's gewoon een utopie ;).
Er zijn er inderdaad heel wat die aant zweven zijn, maar den trainer zal daar zeker niet bij zijn. Antwerpenaars blijven natuurlijk over het algemeen chauvinisten eh... |
|
|
| Jasperovitsj |
Justine Henin-Hardennen wint Roland Garros!! \o/
Pierce is nooit in het stuk voorgekomen, subliem tennis van Justine! :eyespop: |
|
|
| Gladius |
jah, en ze moest dan nog ni eens doorduwen. Pierce sloeg zowat alles buiten.
on another topic: CMON ROEI DUUVELS!!!!! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Gladius
on another topic: CMON ROEI DUUVELS!!!!! |
Kheb er een slecht gevoel over :nervous: |
|
|
|
|