return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 127)
View this Thread in Original format
Nabistai
lol, totdat ze in beroep weer een zwaardere straf krijgen aangesmeerd :stongue:

Nuja, in het belang van het voetbal is het misschien best dat alleen Juve moet zakken.
Shadowkid
quote:
Originally posted by Nabistai
lol, totdat ze in beroep weer een zwaardere straf krijgen aangesmeerd :stongue:


Ik hoop het. Ze krijgen al een vermindering en dan terug in beroep gaan. Het zou helemaal belachelijk zijn als de straf nu nog lichter gemaakt wordt.
Real
Oefenwedstrijd Meerhout (3e) - KVKS United (2e) 1-1
Verdiende voorsprong voor Meerhout, maar in de laatste minuten nog een prachtige vrije trap van De Condé. :sadgreen:
Zwakke prestatie van de neo-eersteklasser in elk geval.

Hup Merret hup!
Phortastic
AC milan mag nu toch de CL in :stongue: :stongue: :stongue:

WAT EEN JOKE :whip: :whip: :whip: :whip:

voetbal is gewoon om zeep. Waarom zoude eigenlijk ni het spelleke corrupt spelen? De straffen zijn toch om mee te lachen. Strax nog Juve in beroep terug in 1ste en dan is de farce helemaal compleet :rolleyes:
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Phortastic
AC milan mag nu toch de CL in :stongue: :stongue: :stongue:

WAT EEN JOKE :whip: :whip: :whip: :whip:

voetbal is gewoon om zeep. Waarom zoude eigenlijk ni het spelleke corrupt spelen? De straffen zijn toch om mee te lachen. Strax nog Juve in beroep terug in 1ste en dan is de farce helemaal compleet :rolleyes:


't Beroep is al lang gedaan, juve blijft in serie B maar met wat minder punten afgetrokken, omdat 't anders bijna onmogelijk zou zijn voor hen om serie C te ontwijken. De anders kunnen in serie A blijven.

En zo'n joke vind ik dit toch niet hoor. Er zijn toch heel zware straffen uitgesproken. Blijkbaar had Milan eenmaal minder gefoefeld en met hun punten afgetrokken kwamen ze op een plaat terecht die recht gaf op CL voorrondes.
BZRK
quote:
Originally posted by The_G0dfather
't Beroep is al lang gedaan, juve blijft in serie B maar met wat minder punten afgetrokken, omdat 't anders bijna onmogelijk zou zijn voor hen om serie C te ontwijken. De anders kunnen in serie A blijven.

En zo'n joke vind ik dit toch niet hoor. Er zijn toch heel zware straffen uitgesproken. Blijkbaar had Milan eenmaal minder gefoefeld en met hun punten afgetrokken kwamen ze op een plaat terecht die recht gaf op CL voorrondes.


Juve is nog eens in hogere beroep gegaan, ze waren nog nie content. Uitspraak binnen een 2 tal weken.
Gladius
quote:
Originally posted by The_G0dfather
En zo'n joke vind ik dit toch niet hoor. Er zijn toch heel zware straffen uitgesproken. Blijkbaar had Milan eenmaal minder gefoefeld en met hun punten afgetrokken kwamen ze op een plaat terecht die recht gaf op CL voorrondes.

als supporter van Milan vind zelfs ik dit niet kunnen. Komop man, een ploeg die probeert om te kopen in de CL toelaten??? Ok ze hebben genoeg punten voor de 3de voorronde te spelen, maar toch vind ik dat de UEFA het moet aandurven om ze bv 1 seizoen te schorsen. Ik denk btw da velen de nog steeds aanwezige macht van Berlusconi onderschatten.
Phortastic
Trekt gewoon uw ogen open en kijk wa een MASSA geld in die kutsport gepompt wordt. En het voetbal wordt er echt niet beter op hoor.
Push2005
quote:
Originally posted by Phortastic
Trekt gewoon uw ogen open en kijk wa een MASSA geld in die kutsport gepompt wordt. En het voetbal wordt er echt niet beter op hoor.


Moest er geen voetbal meer zijn zouden velen zich vervelen of zich niet meer met iets kunnen identificeren...
Das eig. het brood en spelen van bij de romeinen om het volk kalm te houden :p

Sad but true :o
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005
Moest er geen voetbal meer zijn zouden velen zich vervelen of zich niet meer met iets kunnen identificeren...
Das eig. het brood en spelen van bij de romeinen om het volk kalm te houden :p

Sad but true :o


Idd, dat is ook. Zo van die hevige voetbalapen die elke week achter de goal in de spionkop staan zich belachelijk te maken heb ik altijd al REDELIJK marginaal gevonden tbh. Zeg wa ge wilt maar een groot deel die elke week naar de voetbal gaan zijn ni van de slimste ze :o

En voor de duidelijkheid: neen ik veralgemeen niet.

Antony
da is ook gewoon zo...

dermee da de stadions in engeland zoveel groter zijn
1Million$shot
Kim Gevaert pakt goud op de 100 m (nu maar hopen dat ze niks anders pakt, je weet immers nooit tegenwoordig)

Ze liep een snelle 11,06 en liet de concurrentie (als die er al was) ver achter zich ...........

GO KIMMEKE !!!!

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement