|
De sport thread (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Idd, dat is echt een figuur die wat meer op tv zou mogen komen. Wat hij ook verteld, het klinkt steeds boeiend. En zeker nu het over Anderlecht ging, heeft meer verstand van voetbal dan Van Holsbeeck ooit zal hebben. |
En frustos gelijk gemaakt met de grond rofl |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Eagle`
En frustos gelijk gemaakt met de grond rofl |
Was idd lachen: over Cavens "Ja, je ziet zo dat hij iets in zijn voet heeft wat..ja..wat Frutos niet heeft".
En over Kompany:
Mulder:"Moet je niet alles doen om zo'n speler te houden"
VHB: "Dat doen we ook"
Mulder: "Nee"
VHB: "Toch wel"
Mulder: "Nee hoor dat doe je niet"
En nog een paar zalige dingen, zoals over die 23 spelers die zouden kunnen vertrekken; dat hij dan zei dat dat eigelijk allemaal geld is dat ze toen hebben weg gesmeten. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Doet iemand hier ook badminton?
Ik speel bij Everbergse BC in heren 3de provinciale. Ik ben C1 :) |
name?... |
|
|
| Eagle` |
Van kompany gesproken,ik snap oek ni bvhoe hij bij de gouden schoen nog zoveel punten heeft gehaald in de 2 ronde tbh, diee speelt de ene non-match na dander tegenwoordig, voorbije 2 matchen opt middenveld wast oek ma matig zeer matig
Kompany kan nog iet leren van Defour bij genk |
|
|
| Real |
Idd, die Defour is gewoon SCHITTEREND.
Bij dat doelpunt van Genk alleen al, tik-tik, voorbij z'n mannetje en een perfecte voorzet afleveren. :crazy:
Dat zie ik niet veel mensen op de Belgische velden doen hoor. |
|
|
| djcresto |
| Dit weekend weer 2 assists van Boussoufa. Misschien wel de beste speler op de Belgische velden het voorbije jaar imo. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
Dit weekend weer 2 assists van Boussoufa. Misschien wel de beste speler op de Belgische velden het voorbije jaar imo. |
Ahja, die vergeet ik, da's ook een topper. :crazy: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Van kompany gesproken,ik snap oek ni bvhoe hij bij de gouden schoen nog zoveel punten heeft gehaald in de 2 ronde tbh, diee speelt de ene non-match na dander tegenwoordig, voorbije 2 matchen opt middenveld wast oek ma matig zeer matig
Kompany kan nog iet leren van Defour bij genk |
Defour kan net zo goed nog iets leren van Kompany, beiden spelen op een totaal andere positie en Kompany staat er toch al 1 a 2 jaar langer dan Defour. Defour is ook een schitterende speler e, maar ge laat het nogal denigrerend klinken tov Kompany.
En Kompany is idd ni fameus de laatste wedstrijden, maar wat gezegd van de rest van de ploeg de laatste weken/maanden... En Kompany speelde de laatste 2 wedstrijden op een positie waar hij weinig ervaring heeft, en ik hoop dat hij op die positie uiteindelijk even goed of beter nog tot zijn recht komt als verdediger, maar als dat niet lukt dat zet je hem gewoon als verdediger op het veld en dan heb je een van de grootste verdedigende talenten ter wereld, en op die positie heeft Kompany imo al veel meer bewezen dan Defour.
En de reden dat hij nog zo veel ptn haalde in de 2e ronde is denk ik gewoon de zwakte van de concurrentie. En het feit dat het heel duidelijk werd dat Anderlecht zonder Kompany nog slechter speelde, hij is samen met Wilhelmsson de enige die er boven uit stak. Ik zie de toekomst van Anderlecht trouwens maar somber in. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Defour kan net zo goed nog iets leren van Kompany, beiden spelen op een totaal andere positie en Kompany staat er toch al 1 a 2 jaar langer dan Defour. Defour is ook een schitterende speler e, maar ge laat het nogal denigrerend klinken tov Kompany.
En Kompany is idd ni fameus de laatste wedstrijden, maar wat gezegd van de rest van de ploeg de laatste weken/maanden... En Kompany speelde de laatste 2 wedstrijden op een positie waar hij weinig ervaring heeft, en ik hoop dat hij op die positie uiteindelijk even goed of beter nog tot zijn recht komt als verdediger, maar als dat niet lukt dat zet je hem gewoon als verdediger op het veld en dan heb je een van de grootste verdedigende talenten ter wereld, en op die positie heeft Kompany imo al veel meer bewezen dan Defour.
En de reden dat hij nog zo veel ptn haalde in de 2e ronde is denk ik gewoon de zwakte van de concurrentie. En het feit dat het heel duidelijk werd dat Anderlecht zonder Kompany nog slechter speelde, hij is samen met Wilhelmsson de enige die er boven uit stak. Ik zie de toekomst van Anderlecht trouwens maar somber in. |
Enigste match die er bovenuitstak, die Kompany gespeeld heeft imo was op Betis en dan stond ie nota bene nog in een 5 mans achterhoede te spelen ..der rest was maar matig zenne van de matchen die ie kunnen spelen heeft, Kompany is een goeie speler een zeer goeie speler ma ik vind het hem toch wat overroepen, hij maakt nog veel dezelfde fouten qua postitiespel, slordigheden en stuff die je zou denken dat ze zouden verdwijnen met de ervaring die ie heeft, maar da is het geval amper.
De positie van middenvelder is ook imo niet echt voor hem weggelegd, okay hij heeft er nog maar weinig wedstrijden gespeeld tijdens de comptetie zelf, misschien een wat voorbarige conclusie, ma je gaat me niet zeggen dat ze die veldopstelling nog nooit daarvoor op training hebben geprobeerd...
Ik begrijp daarom echt niet waarom hij het enigste lichtpunt zou zijn in de belgische competitie zijn (heeft amper wedstrijden gespeeld door blessures en de wedstrijden die ie speelde waren veelal matig)genoeg andere spelers die tijdens de heenronde meer laten zien hebben dan Kompany : oa. Boussoufa, Sterchelle, Coelho, Dupre,Salou en ne gans hoop andere van Essevee, Karel geeraerts, Dufour, ..
Fs Gert verheyen heeft buiten zen dipje van paar wedstrijden ook een mooie heenronde gespeeld..
Om op Defour weer te komen, ik ben meer onder de indruk van da gastje, als je op 17 jarige leeftijd de regulator en de spelverdeler van een ploeg als genk al kunt zijn, stukken indrukwekkender dan de postie van centrale verdediger imo, natuurlijk heeft Kompany op internationaal niveau al veel meer bewezen dan defour, maar nationaal is ie Kompany al voorbij naar mijn mening
edit: we zitten in den verkeerde thread over foetbal te klappen precies ^^ |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Kompany is een goeie speler een zeer goeie speler ma ik vind het hem toch wat overroepen, hij maakt nog veel dezelfde fouten qua postitiespel, slordigheden en stuff die je zou denken dat ze zouden verdwijnen met de ervaring die ie heeft, maar da is het geval amper.
|
idd, vergeleken met vorig jaar heeft hij nul de botte progressie gemaakt op dat gebied... Zou niet de eerste keer zijn dat zo een talent opgehemeld wordt en dan na een paar jaar blijkt dat hij gewoon ter plaatste is blijven trappelen... Ik denk persoonlijk niet dat dat met Kompany het geval is, maar het feit blijft toch dat hij de laatste 12 maanden amper progressie gemaakt heeft. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Eagle`
edit: we zitten in den verkeerde thread over foetbal te klappen precies ^^ |
Idd, mss beter overgaan naar de sportthread :) |
|
|
|
|