return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 130)
View this Thread in Original format
domineesje
Massadempers van Renault toch illegaal


hierdoor zou Schumacher toch weer eens wereldkampioen kunnen worden :nervous:
Antony
quote:
Originally posted by Real
:nervous: :nervous: Hincapie ocharme. :nervous:


dachtek toch ook zo :(
BZRK
VDB reed vermomd als Boonen mee in Italiaanse junioreskoers

http://www.hln.be/hlns/cache/det/ar...t.bron=homeArt2

:haha:
ConFig
"In de slotfase valt Vandenbroucke zelfs aan, maar in de laatste kilometer wordt hij teruggepakt. In plaats van met de rest naar rechts naar de aankomst te draaien, slaat VDB naar links af om naar huis te fietsen."

:crazy: :haha:

kan et verhaal moeilijk geloven maar deze quote vinnek wel grappig :p Ie wordt bijgehaald en bolt em paar meters voor et einde af naar huis :D
BZRK
Hier het vervolg :p

http://www.hln.be/hlns/cache/det/ar...t.bron=homeArt1

Die foto van Boonen op da paske :haha:
Phortastic
"Het had Francesco Del Pantalone moeten zijn"

vr 25/08/06 - Na zijn fratsen in een juniorenwedstrijd in Italië zet wielrenner Frank Vandenbroucke de puntjes op de i. "Ik reed met de amateurs mee omdat ik ritme wil opdoen", reageerde hij in La Gazzetta dello Sport.
Op het Italiaanse pasje van Frank Vandenbroucke prijkt een foto van Tom Boonen. "Die heb ik er niet opgezet", antwoordt onze landgenoot.

"Als ik die administratie had gedaan, had ik zeker geen foto van Boonen gekozen. Ook mijn valse naam, Francesco Del Ponte, was niet juist. Het had eigenlijk Francesco Del Pantalone moeten zijn."

"Ik heb enkel aan de wedstrijd deelgenomen omdat de dagen lang zijn. Toen ik dit voorstel kreeg, heb ik niet geaarzeld."

Vandenbroucke benadrukt dat hij het einde van de tunnel heeft bereikt. "De naam Vandenbroucke boezemt de mensen nog angst in. Maar ik hoop dat ze kunnen vergeten. Ik ben veranderd."
"Ik wil koersen tot mijn 40e"
Frank Vandenbroucke wordt in november 32. De meeste renners denken dan stil letjes aan hun pensioen. "Maar ik kan nog mee tot mijn 38e of 40e, zoals Jekimov of Tchmil. De grote jaren zullen terugkeren", voorspelt Vdb.

"Ik heb verschrikkelijke tijden achter de rug. Maar als je één keer handboeien om je handen krijgt, verander je. Mijn lichaam is sterk, mijn hoofd is dat nu ook. Ik wacht op een telefoontje."

Over doping zegt Vandenbroucke: "Wie zich vergist heeft, betaalt vroeg of laat de rekening. Maar ik wens niemand toe wat ik ervoor heb geboet. Het is een strijd, de zondaars moeten gestraft worden."

"Ik zal geen fout meer maken, want mijn familie is mijn sterkte. Ik heb twee schitterende dochtertjes en ik wil ze niet opnieuw teleurstellen."
Frank Vandenbroucke is sommelier geworden

Na zijn ontslag bij Unibet.com heeft Frank Vandenbroucke veel vrije tijd in Italië. "Ik verzamel wijnen: Rotschild, Petrus...", legt hij uit.

"En ik lees ook veel. De "The Da Vinci Code" heb ik net uit. Ik vond het niet goed. En ik ga dezer dagen ook veel naar de film."


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

Wat een clown man :clown:
Config
wegens groot bleit-gehalte, here we go :)

Weet ni of het jullie ontgaan is ofzo , maar et WK Wielrennen voor de profs vindt dit weekend plaats
De Belgen zijn alleszins al goed gestart met een megaprestatie van Dominique Cornu int tijdrijden bij de Beloften. Hij reed 37 seconden weg van de 2de, ex wereldkampioen Ignatjev
België is dus goed gestart

Ondertussen wel minder nieuws van bij de profs: Marc Wauters en Vansummeren zijn in elkaar gehaakt tijdens de laatste training in België en voor beiden dus geen afreis naar Oostenrijk. Wauters brak zijn sleutelbeen en dus ist voor hem direct ook fin de carriere :/. Vansummeren verrok zijn ligamenten in de schouders en dus is er geen enkele renner van Davitamon Lotto in de WK selectie meer.. Thierry Marichal van Cofidis neemt de plek van Summie in.

Vandaag ist tijdrijden bij de profs: keer benieuwd hoe Devolder en vooral Hoste het ervanaf gaan brengen. Top 10 moet zeker mogelijk zijn.

effe de uitslagen tot nu toe:


Tijdrit Vrouwen

1. Kirstin Armstrong (VS) 26,1 km in 35'04"89
2. Karin Thürig (Zwi) op 25"57
3. Christine Thorburn (VS) 29"36
4. Priska Doppmann (Zwi) 55"09
5. Nicole Cooke (GBr) 55"68
6. Zoelfia Zabirova (Kaz) 58"82
7. Judith Arndt (Dui) 1'04"34
8. Lada Kozlikova (Tsj) 1'05"70
9. Trixi Worrack (Dui) 1'18"76
10. Amber Neben (VS) 1'26"81
26. An VAN RIE 2'55"58


Tijdrit Beloften

1. Dominique CORNU 39,5 km in 49'28"42
2. Michail Ignatjev (Rus) op 37"10
3. Jerôme Coppel (Fra) 44"66
4. Alexander Filippov (Rus) 51"52
5. Edvald Boasson (Noo) 1'12"69
6. Stefan Schäfer (Dui) 1'21"28
7. Logan Dennis Hutch (NZe) 1'25"06
8. Simon Spilak (Svn) 1'26"60
9. Peter Latham (NZe) 1'29"03
10. Kristjan Koren (Svn) 1'36"32
MikeVee
Dit evenement is wel groot genoeg voor een eigen topic, ik zal wel wachten met reageren tot Jasper er een topci over aangemaakt heeft. :p
FCB_Fanatic
verdomme wouter, delete hier eens geen threads :whip: :mad:

(kwestie van het bleit-gehalte hoog te houden :toothless ;))

on-topic: kzal wel kijken komende zondag, net zoals vorig jaar waarschijnlijk de laatste 500 meter. Verder boeit mij het niet, kben eigenlijk al content als ik de uitslag ken. Als het de moeite is zal ik het wel horen en kan ik eventueel de beelden nog altijd op't nieuws of de site van sporza zien.
Config
quote:
Originally posted by MikeVee
Dit evenement is wel groot genoeg voor een eigen topic, ik zal wel wachten met reageren tot Jasper er een topci over aangemaakt heeft. :p


vuile slet :D

Gladius
Wat een kaloeffen heeft die Cancellara deronder staan! oermens!
Jasperovitsj
Topic coming soon :toothless


En inderdaad, toen Cancellara vlotjes Gutierrez voorbijstak viel het pas echt op wat voor enorme dijen hij heeft :eyes: Geen wonder dat hij de rest op anderhalve minuut rijdt :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement