return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 111)
View this Thread in Original format
Phortastic
quote:
Originally posted by Nabistai
Voor de snookerfans: Ik ben toevallig nog een filmpje uit de oude doos tegengekomen. O'Sullivan die het wereldrecord breekt door op 5 minuten en 20 seconden een highest snooker break te halen: [[ LINK REMOVED ]]


GO RONNIE, blijft geweldig om dit nog eens terug te zien.

Ronnie > * :)
Phortastic
Het effect van Vandereycken wordt al heel stilletjes duidelijk. Al moeten we niet te vroeg victorie kraaien :D

Maar we geloven er precies weer in. Veel inzet, sterk in de duels en met veel wilskracht. Swerts die blijft me sterk verbazen. Chapeau voor Vandereycken om die op te zetten. En hij durft tenminste gokken. Gooit der nog extra spits in, in de slotfase. Heb ik Antheunis nooit zien doen....

Let op mijn woorden: Belgie gaat zich plaatsen voor het EK, quote me on that :)
Jasperovitsj
Veel belgen die me vandaag zeer aangenaam verrast hebben!
Swerts bevestigt inderdaad, moet zeker een vaste stek krijgen. Geeraerts idem, heel goeie match gespeeld. Simons misschien niet zo opvallend, maar die heeft verdorie geweldig goed gespeeld! :eyes:
Huysegems staat mij ook enorm aan, veel meer dan Pieroni (mag dan wel goed spelen bij Auxerre, bij de Duivels past hij gewoon niet) of Vandenbergh. En vooral Dembele heeft mij aardig verrast seg! Misschien nog wat te rommelig en overhaast bij momenten, maar wat een balvastheid en inzicht, ni normaal, en dat voor een 18-jarige :eyespop:
Steven Defour doet het ook al aardig, dus het zit wel goed voor de Duivels de komende jaren denk ik. Zeker als je weet dat er 3 beresterke verdedigers nog niet bij waren (Van Buyten, Kompany en Vermaelen)...

En ja, ligt het nu aan de trainer, aan de vele jonkies, of nog aan iets anders, ik weet het niet. Maar als je deze ploeg ziet spelen is er terug vuur en passie bij de Duivels, in plaats van de saaie, steriele sfeer die er de voorbije 2 jaar precies heerste...

Ik zie ze zich inderdaad ook wel plaatsen voor het EK! :)
mellow_head
Schoon match :) 3 - 3, goede uitslag, ma het had ook winst kunnen worde voort zelfde geld. Ze hebbe sterk gespeeld (Dembele, Gil Swerts; toch wel de uitschieters voor mij), Goor ook sterke match gespeeld, ma had toch nog gewisseld moete worde, was stikkapot in 75ste minuut. Ni zoon bitsige match als in Slovakije, ma toch aangenaam :) Davy Scholle met da blikske :nervous:
Jasperovitsj
Schollen is anders geen optie voor eerste nationale doelman, that's for sure
Bl@ckOut
Het was wel een goe matchke idd. Hoewel dat 't toch wel duidelijk was dat Turkije technisch wel een pak beter en balvaster is. Kheb Pieroni toruwens niet opgemerkt, enkel toen hij 't veld opkwam. Het wordt tijd dat ze dee eens thuislaten want bij Belgie speelt dee echt niks klaar. Dan kunnen ze beter gewoon verdergaan met Sonck, Huysegems (goeie wedstrijd trouwens!) en Vandenbergh.

En diene Dembele kan echt wel een stukske shotten zenne. Technisch veruit den beste Belg op't veld. Schollen was serieus onzeker en ging volgens mij ook niet helemaal vrijuit bij dat laatste doelpunt, hoewel 't wel een heel moeilijke bal was om te beoordelen.

Ik had eigenlijk nog wel eens willen zien wat deze ploeg zou geven met een Kompany en een Van Buyten.
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En vooral Dembele heeft mij aardig verrast seg! Misschien nog wat te rommelig en overhaast bij momenten, maar wat een balvastheid en inzicht, ni normaal, en dat voor een 18-jarige :eyespop:


Zo verrassend is dat nu ook niet he. Anders zou AZ, toch een (sub)topper in Nederland er zoveel geld niet voor over hebben. Welke Belgische spelers kunnen zeggen dat er 5 miljoen voor hun gegeven is.
Blue Sky 99
2-3 winst op Geel brengt ons weer een stapje dichter bij het behoud! :)
Jasperovitsj
Twas wel efkes spannend anders, van 0-2 ineens naar 2-2 :s
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Twas wel efkes spannend anders, van 0-2 ineens naar 2-2 :s


Idd, zeer goed spel en 0-2 voorgekomen, daarna weer Geel zelf in de match laten komen maar uiteindelijk op wilskracht gewonnen!

djcresto
eindelijk zijn ze de spaanse dopingmachine aan het oprollen :D Geen wonder dat de Spanjaarden buiten Spanje zelf geen resultaten haalden (op Valverde en Freire na dan).
Shadowkid
Chelsea gaat waarschijnlijk het geld weer laten rollen, ze gaan Shevchenko aantrekken.

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_...art/index.shtml
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement