|
De sport thread (pg. 144)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dit vind ik spijtig, ik zag hem graag koersen :( |
geen groot verlies voor de wielersport. Hij zou volgens mij toch geen betekenis meer kunnen betekenen in de rondes, daarvoor leeft hij te weinig voor zn sport. Dat hebben de laatste jaren meer dan duidelijk gemaakt. |
|
|
| Real |
| Ik heb het nooit ne sympathieke knul gevonden, maar dat is misschien de fout van de pers. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik ben ook nooit een fan geweest. Maar dat neemt niet weg dat ik hem graag nog eens in actie had zien komen. Voor de Tour vorig jaar was hij écht in supervorm, en ik denk dat hij toen nog eens had kunnen uitpakken. Maar helaas :( |
|
|
| Giesber |
Ik heb hem altijd graag zien rijden.
Als je zijn stijl vergeleek met die van anderen, had je de indruk dat Ullrich de enige was die geen doping nam. Hij stampte tenminste op zijn zwaar verzet de berg op, puur op kracht.
Daarnaast reed dan Armstrong met 500000 omwentelingen per minuut, wat je nooit kan volhouden zonder doping.
Ik zeg trouwens niet dat Ullrich niks geslikt zou hebben, en Armstrong wel. Maar Ullrich zijn stijl vond ik in ieder geval natuurlijker overkomen. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Giesber
Ik heb hem altijd graag zien rijden.
Als je zijn stijl vergeleek met die van anderen, had je de indruk dat Ullrich de enige was die geen doping nam. Hij stampte tenminste op zijn zwaar verzet de berg op, puur op kracht.
Daarnaast reed dan Armstrong met 500000 omwentelingen per minuut, wat je nooit kan volhouden zonder doping.
|
Alsof ge die hoge trapfrequentie van den ene dag op den andere kunt doorvoeren met wa dope te pakken, vergt serieuze training zenne, Ullrich heeft het ook is geprobeerd als ik me nog goe herriner ma hij heeft er rap de brui aan gegeven.
Soit op macht is zo way jaren 90, goe voor een egaal tempoke mo één deftig tempoversnelling en ze moeten allemaal passen voor het koffiemoleke :toocool: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | | "Ze beschouwen mij als een zware crimineel". |
één deel daarvan is alleszins waar :p |
|
|
| djcresto |
| door te stoppen bewijst Ulrich alleen maar dat hij gepakt heeft vind ik. Als je echt niets hebt genomen zou je dan niet perse op de fiets willen bewijzen dat er niets aan is van wat ze zeggen? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
door te stoppen bewijst Ulrich alleen maar dat hij gepakt heeft vind ik. Als je echt niets hebt genomen zou je dan niet perse op de fiets willen bewijzen dat er niets aan is van wat ze zeggen? |
Als je een ploeg vindt, dan wel ja. |
|
|
| djcresto |
| Een ploeg had hij wel gevonden als zijn looneisen niet buitensporig zouden zijn. Wees daar maar van overtuigd. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
Een ploeg had hij wel gevonden als zijn looneisen niet buitensporig zouden zijn. Wees daar maar van overtuigd. |
Dat is een straffe uitspraak. Dus je zegt dat de ProTour ban tegen mogelijke dopinggebruikers in praktijk eigenlijk gewoon genegeerd wordt? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dat is een straffe uitspraak. Dus je zegt dat de ProTour ban tegen mogelijke dopinggebruikers in praktijk eigenlijk gewoon genegeerd wordt? |
euh en Ivan Basso dan? Tegen Ulrich zijn toch niet meer bewijzen dan tegen hem dacht ik? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
euh en Ivan Basso dan? |
Ja, daar heeft Discovery Channel veel kritiek voor gekregen. Bij Basso ligt het misschien wel anders, omdat
- Discovery Channel Amerikaans is en de Amerikanen denken anders
- Basso vrijgesproken is door het Italiaans Olympisch Comité
- Ullrich zelfs niet met het Duits Kampioenschap mee mocht doen, als hij een ploeg zou vinden
- van Ullrich zijn toch 'dopingdagboeken' gepubliceerd? |
|
|
|
|