|
De sport thread (pg. 86)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zulte-Waregem gaat da volgens mij nog niet eens zo slecht doen Europees. Die mannen hebben een ijzersterk team en weten goed genoeg wat knokken is. Het enige wat hen parten kan spelen is misschien het gebrek aan Europese ervaring. Maar mannen als Sergeant en De Brul hebben wel een pak ervaring op dat niveau, dus ik zie ze toch niet meteen uitgeschakeld worden in de eerste ronde...
En Sergeant is meer killer dan Verheyen hoor, hebt ge zijn doelpunten wel al eens bekeken? Das écht geen goaltjesdief hoor ;) |
Ze gaan wsl nooit hun kern kunnen behouden, bovendien is de start van de competitie van ontzettend groot belang voor dit soort ploegen. Kijk maar naar Germinal Beerschot, in mei was't nog een groot feest, na 7 speeldagen kon Brys al gaan doppen ... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
ik meende da ni van verheyen als topschutter eigelijk... |
Ik weet het. Ik gebruikte dat alleen maar om het Hert nog eens extra belachelijk te maken :p |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik weet het. Ik gebruikte dat alleen maar om het Hert nog eens extra belachelijk te maken :p |
seg, toon es wa respect
die heeft wel zen vrouw in dancing Highstreet lere kenne eh ! |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Bunz
seg, toon es wa respect
die heeft wel zen vrouw in dancing Highstreet lere kenne eh ! |
Echt? Zeker?
Da's het eerste da'k daar van hoor.
:toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Frank Raes is stiekem ook een fervent Highstreetganger |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Bunz
seg, toon es wa respect
die heeft wel zen vrouw in dancing Highstreet lere kenne eh ! |
gert verheyen zijn ouders wonen over de highstreet daarmee :p |
|
|
| Real |
| Anderlecht - Standard is begonnen. :eyespop: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Anderlecht - Standard is begonnen. :eyespop: |
kben het ook halvelings aan't volgen, anderlecht heeft al ne penalty gemist :) |
|
|
| Phortastic |
Lekker wat Jorge Costa daar weer deed met Wilhelmson :nervous:
Mja Standard heeft altijd de scheids tegen he (en de wind volgens Stephan De Mol).
Tip voor Standard om volgend seizoen kampioen te worden: nog meer spelers proberen int ziekenhuis te kloppen! |
|
|
| Shadowkid |
Zetterberg was goed op dreef. Hopelijk blijft het zo voor de komende wedstrijden.
En hopelijk geven VDH geen contractverlenging, ook al worden ze kampioen. Dat is trouwens sowieso een belachelijk voorstel. |
|
|
| Antony |
| proficiat Bunz, knap wielerploegske was da... |
|
|
|
|