|
De sport thread (pg. 90)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by Phortastic
hehe, nog ne fan :D
|
hier nóg 1ne ;) was nen thriller gistre. de eigelijke finale voor de bookmakers is zo al beslist. 'walk trough the park' normaal nu voor Ronnie :p |
|
|
| Gladius |
amai toch nog paar mensen dat da volgen =).
Dott tegen Robertson heb ik de laatste frame meegepikt, da was ook zalig. spijtig dat de Aussie eruit ligt, hij had evengoed kunne winne =\ |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Phortastic
En die tip ja :D
Ksnap het eigenlijk ni goe ze, maar naar het schijnt zijn de problemen begonnen nadat zen tip nat geworden was ofzoiets :conf:
Vreemd ja, hopelijk is da opgelost tegen Dott :) |
Left the cue in the rain, ergens gelezen. Tis weer typisch iets voor de Ronnie :D
Vandaag al een stukje ebdon - lee gezien, na een tijdje niet meer blijven zien omdat ze de hele tijd op safety waren aant spelen, wat leuk is voor 10 minuten of iets langer maar niet voor 'n half uur. Straks Ronnie tegen Dott, die laatste zijn stem doet me telkens weer lachen tss ()
Het zou zeker moeten lukken voor Ronnie die steeds beter in z'n spel komt. Als we dan een finale Ebdon - Ronnie zien, wat ik wel verwacht (Ebdon speelde zeer goede safeties) dan komt er vuurwerk van :D
Remember Wembly conference center eerder dit jaar, Ronnie tegen Ebdon. Toen is ie toch 'n keer gaan zeggen tegen de ref dat Ebdon volgens hem te veel tijd nam. Hopelijk gaat hij zich daar niet aan ergeren.
Soit eerst zal Dott er moeten aan geloven, ik voorspel 'n prachtig avondje snooker :-) (voor zover bbc het dan toch uitzendt :x) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Left the cue in the rain, ergens gelezen. Tis weer typisch iets voor de Ronnie :D
Vandaag al een stukje ebdon - lee gezien, na een tijdje niet meer blijven zien omdat ze de hele tijd op safety waren aant spelen, wat leuk is voor 10 minuten of iets langer maar niet voor 'n half uur. Straks Ronnie tegen Dott, die laatste zijn stem doet me telkens weer lachen tss ()
Het zou zeker moeten lukken voor Ronnie die steeds beter in z'n spel komt. Als we dan een finale Ebdon - Ronnie zien, wat ik wel verwacht (Ebdon speelde zeer goede safeties) dan komt er vuurwerk van :D
Remember Wembly conference center eerder dit jaar, Ronnie tegen Ebdon. Toen is ie toch 'n keer gaan zeggen tegen de ref dat Ebdon volgens hem te veel tijd nam. Hopelijk gaat hij zich daar niet aan ergeren.
Soit eerst zal Dott er moeten aan geloven, ik voorspel 'n prachtig avondje snooker :-) (voor zover bbc het dan toch uitzendt :x) |
Ja ik vind Ebdon soms ook irri met zen getreuzel lol :D
Hopelijk da Ronnie het ni aan zen hart laat komen in de eventuele finale :) |
|
|
| Push2005 |
| Echt grappig om te lezen hoe mensen zelfs in snooker/biljart opgaan :D ... Ik geraak er toch nie direct aan gewend als ik da op tv zie ;) |
|
|
| Transfusion |
Ronnie met 5-2 op voorsprong, kan het natuurlijk niet verder volgen, thx bbc :x
Ik verwacht niet al te veel problemen, toch mooie century van Dott in de eerste frame. |
|
|
| Phortastic |
| 5-3 geeindigd de eerste sessie. Ronnie nog dikke kans laten liggen op 6-2 :( |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Push2005
Echt grappig om te lezen hoe mensen zelfs in snooker/biljart opgaan :D ... Ik geraak er toch nie direct aan gewend als ik da op tv zie ;) |
Da is he. Om da zelf zo eens te doen ok (gene snooker want da is te moeilijk) maar echt volgen op tv.... Der zit zo weinig beweging in :p |
|
|
| pooley |
| nerds spotted 12 'o clock |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Echt grappig om te lezen hoe mensen zelfs in snooker/biljart opgaan :D ... Ik geraak er toch nie direct aan gewend als ik da op tv zie ;) |
Bwah, het is inderdaad wel wat traag soms, maar vanaf ge beseft hoe moeilijk het eigenlijk wel niet is gaat ge dat toch met andere ogen bekijken vind ik. Het is zoveel meer dan een paar ballekes potten (net zoals wielrennen zoveel meer is dan gewoon wa fietsen en voetballen zoveel meer is dan gewoon tegen een balleke stampen :p ), en het is niet al te moeilijk om er de kunst van in te zien :) |
|
|
| Push2005 |
| en zwemmen das gewoon wa water wegduwen :p |
|
|
| Real |
| Plaatjesdraaien is faderslammen! :clown: |
|
|
|
|