|
De sport thread (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Justine Henin-Hardennen wint Roland Garros!! \o/
Pierce is nooit in het stuk voorgekomen, subliem tennis van Justine! :eyespop: |
Henin staat momenteel toch wel alleen aan de top van het vrouwentennis. Nog maar één match verloren dit jaar. Verder merken we bij het vrouwentennis toch een nivellering van de top op. Een aantal jaren geleden staken er nog enkele speelsters bovenuit. Je kon de kwartfinalisten op een grand slam meestal eenvoudig voorspellen. Nu wordt het wel spannender bij de vrouwen. Maar ik twijfel wel of het niveau er de laatste 2 jaar op vooruitgegaan is. Enja, mannentennis blijft zoveel mooier :D |
|
|
| duk |
en Henin doet het weer :eyes:
match tusse nadal en federer gisteren was anders ook wel super vetten tennis!!! stevig armen diene nadal vo ne ket van 19 jaar !!
en sja, belgisch voetbal.... pfff.. rode duivels was echt zielig om ze bezig te zien gewoon!! :rolleyes: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by duk
en sja, belgisch voetbal.... pfff.. rode duivels was echt zielig om ze bezig te zien gewoon!! :rolleyes: |
Man van de match: Proto (zonder twijfel)
Voor de rest was het maar een platte bedoening. |
|
|
| Gladius |
| m'n een veredeld b-elftal kan je ginder moeilijk gaan winnen natuurlijk. Ze hebben goed verdedigd vind ik, enjah proto, dat wisten we al langer natuurlijk. Nu 12op12 halen en hopen op een misstap van Spanje ofzow =). |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kheb er spijtig genoeg niks van gezien, ik stond zelf in de zaal te sjotten (8-5 op ons dak gekregen, allemaal veldvoetballers van de clb waar ik vroeger nog heb gespeeld :o ). Maar 0-0 is nog zo slecht niet, ze hebben teminste niet verloren. En mathematisch kan alles no, hoewel ik niet meer echt in geloof... |
|
|
| The_G0dfather |
Malisse doet het ook weer:
gisteren tegen een scheidrechter:
(zoiets)
it's always the same with the ATP, a bunch of bitches licking each others ass
:D :happy2: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Real
Man van de match: Proto (zonder twijfel)
|
vergeet van buyten niet... Dijk van een match van hem. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Malisse doet het ook weer:
gisteren tegen een scheidrechter:
(zoiets)
it's always the same with the ATP, a bunch of bitches licking each others ass
:D :happy2: |
Hij heeft geen sanctie gekregen en er is geen klacht neergelegd, dus hij heeft geluk gehad :)
En hij heeft ook heel sterk gespeeld, jammer dat zijn loting wééral tegensloeg. Gisteren ergens een lijstje gezien van zijn lotingen op alle "grote" toernooien van de voorbije 2 jaar, en telkens in de 1ste of 2de ronde kwam hij uit tegen een top 10 speler... |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En hij heeft ook heel sterk gespeeld, jammer dat zijn loting wééral tegensloeg. Gisteren ergens een lijstje gezien van zijn lotingen op alle "grote" toernooien van de voorbije 2 jaar, en telkens in de 1ste of 2de ronde kwam hij uit tegen een top 10 speler... |
Dan moet ie maar wat hoger gaan in de ranking: hij heeft er het talent voor maar zijn karakter is 0. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hehe, hij staat net op deze plaats van de ranking omdat hij die top 10 spelers niet consequent kan verslaan. En dat ligt inderdaad voor een groot deel aan zijn karakter, veel te wisselvallig en opvliegend. Hewitt zei ook nog dat Malisse veel beter is dan zijn ranking doet vermoeden, maar hij slaagt er maar niet in om echt een constant hoog niveau te houden, en dat kost hem zo'n hogere ranking, en dat zogt dus idd ook voor die crappy loting altijd... |
|
|
| Gladius |
| ennnn... spanje staat 0-1 achter tegen bosnië met nog een halfuur te spelen |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hehe, hij staat net op deze plaats van de ranking omdat hij die top 10 spelers niet consequent kan verslaan. En dat ligt inderdaad voor een groot deel aan zijn karakter, veel te wisselvallig en opvliegend. Hewitt zei ook nog dat Malisse veel beter is dan zijn ranking doet vermoeden, maar hij slaagt er maar niet in om echt een constant hoog niveau te houden, en dat kost hem zo'n hogere ranking, en dat zogt dus idd ook voor die crappy loting altijd... |
als hij altijd al tegen de mindere goden zou winnen zou hij ook al een pak hoger staan. Enja wat is een goeie loting bij de mannen. Op enkelingen na wint bijna iedereen van iedereen. |
|
|
|
|