|
De sport thread (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
gvd stoeme Van Nistelrooy, wa nen achterlijke zak! Heel da gedoe rond die wedstrijd steekt mij zo tegen eh. Jah "da hoort der bij", ffs was da voor zever. Vecht het is uit op het veld en niet ernaast.
Over de match zelf, ik vond Duitsland zeer goed spelen, zeer agressief en goed georganiseerd voetbal. Vooral die jongere kerels vond ik goed (Friedrich, Baumann, Lahm), en Ballack was ook zeer goed. Holland vond ik slecht, int totaal hebbe ze misschien een kwartier serieus gedrukt en voor de rest vond ik ze gewoon zwak. Die goal van Van Nistelrooy was wel :eyes: , manman das echt wereldklasse uit zonen hoek scoren.
Al bij al vond ik dat Duitsland verdiende om te winnen maarjah... |
|
|
| Freezel |
Sja, het was echt een rampenwedstrijd. Ik heb me echt enorm zitten ergeren aan het spel van Nederland, wat al tijden erg slecht is. Sinds we Advocaat als bondscoach hebben wordt het alsmaar slechter. Onder Rijkaard en Van Gaal werd er wel goed gevoetbald, ook al waren de resultaten minder, maar voetbal en strijd was er.
3 middenvelders die in een cirkel van 10 meter liepen, wat enorm veel ruimte opleverde voor Dld, totaal geen tempo in de wedstijd, altijd maar tikkie terug of breed. En dat doelpunt van Dld was echt een amateurfout van NL. Ik heb altijd geleerd op voetbal dat bij corners en vrije trappen vanaf de zijkant altijd mensen bij de palen moeten staan. Gebeurde dus niet. Ze speelden gewoon zwaar klote, doelpunt kwam ook uit de lucht vallen na 1 fout van die Lahm, die voor de rest een goede wedstrijd speelde.
Ik ben benieuwd wat de bondscoach doet tegen Tsjechie. Het blijkt maar weer dat Zenden het niveau niet aankan en dat 3 linksbenige middenvelders gewoon niet werken, net zoals diepe buitenspelers wat tegen Tsjechie absoluut niet kan. Tsjechie moet je echt geen ruimte geven met spelers zoals Poborsky, Nedved, Rosicky en Koller. |
|
|
| kirstolas |
| Pistons hebben deze nacht game 5 ook op hun naam geschreven. Moet de wedstrijd nog zien maar ze hebben het dus geklaard, ze zijn kampioen, net zoals ik had voorspeld :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Gladius agressief en goed georganiseerd voetbal. Vooral die jongere kerels vond ik goed (Friedrich, Baumann, Lahm), en Ballack was ook zeer goed. Holland vond ik slecht, int totaal hebbe ze misschien een kwartier serieus gedrukt en voor de rest vond ik ze gewoon zwak. Die goal van Van Nistelrooy was wel :eyes: , manman das echt wereldklasse uit zonen hoek scoren.
Al bij al vond ik dat Duitsland verdiende om te winnen maarjah... |
heb gister ook gekeken, vond t spijtig voor duitsland, ze verdienden t wel om te winnen :( en nederland moet echt wat beter spel leveren,als ze EK-kampioen willen worden :o Of nee,nm, want ik denk dat dat toch redelijk ondoenbaar is. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Raul, dat hakje, geniaaaaal!!! :crazy:
GOOOOOO SPANJE!!! :toothless |
|
|
| Buoyant |
| verrassende 1-1 toch wel, GO GRIEKENLAND |
|
|
| Pumaz |
Rusland out, what a surprise :rolleyes:
Griekenland is verbazend goed bezig moet ik zeggen. 1ste in groep A en moet enkel tegen de Russen spelen. Het lijkt mij dat Portugal of Spanje de eerste rode niet ga overleven...
Morgen Engeland - Zwitserland, dat ze hun nipte flater meteen goed zetten:whip: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Het lijkt mij dat Portugal of Spanje de eerste rode niet ga overleven...
Morgen Engeland - Zwitserland, dat ze hun nipte flater meteen goed zetten:whip: |
jah idd, het ziet ernaar uit dat 1 vd 2 gaan afvallen, hoewel ik er vrij zeker van ben dat Griekenland het zeeer moeilijjk zal hebben met Rusland. Ik vond Portugal gisteren nog steeds niet goed, het was wel al beter, maar bijlange nog niet wat ze zoude moete kunnen.
Tot hiertoe heb ik nog geen enkele supermatch gezien, hopelijk komt er rap beterschap =\ |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Gladius
Ik vond Portugal gisteren nog steeds niet goed, het was wel al beter, maar bijlange nog niet wat ze zoude moete kunnen. |
Heel juist, maar in vorige tornooien (wk 2002 & ek 2000) werden ze met de match beter, dus hopelijk word het snel zo. Als ze erin blijven natuurlijk :D |
|
|
| Pumaz |
WOOHOO!
De Zwitsers mogen gewaarschuwd worden, John Terry is terug speelklaar :D
Die mensen gaan op de grond liggen (die kerel is het stereotype Engelse verdediger) |
|
|
| Gladius |
| en totti is geschorst voor 3 matchen :( |
|
|
| Jasperovitsj |
Just goe, eerst dat spuwen en dan daarna nog die aanslag in de laatste minuut, dat hoort gewoon niet thuis op een voetbalveld! Wel jammer voor Italië en de algemene amusementswaarde natuurlijk, maar verdiend is verdiend...
En Engeland is goed bezig verdorie! :eyes: |
|
|
|
|