|
De sport thread (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Leer eens lezen... Zoek de definitie van kans eens op... En fyi heeft Newderland WEL een bal in 't net gekregen :p |
oh wel :toothless ik kan wel degelijk lezen hoor, :D ma vind gewoon niet dat holland veel KANSEN gehad heeft :rolleyes:
misschien moet jij 'leren toegeven' dat holland gewoon slecht gespeeld heeft ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Waar was België ook alweer? :rolleyes:
Als je dat doet als je zelf iets bereikt hebt ok, maar dit vind ik toch echt triest... Beetje sportiviteit zeg kom op...
|
Ja ik ben benieuwd of ge dat ook nog zegt als in uw wijk in holland (ik neem aan dat je in holland woont) als Belgie wint ineens 10 auto's al toeterend voorbij komen...
Dan denkt ge net als ik: "wacht maar tot de volgende ronde dan ist mijn beurt" :) |
|
|
| pooley |
Woohooo ze wint terug !
<3 <3 |
|
|
| Pumaz |
Ongelofelijk, onze Maria heeft Davenport verslaan!!!
Echt een fantastische wedstrijd, de laatste set was zelfs 6-1 :eyes: |
|
|
| FredNova |
da was naar mij :toothless |
|
|
| pooley |
NIKS VAN
I'M HER DADDY |
|
|
| Pumaz |
De manier waarop ze met kusjes blies was het naar iedereen wel :p
AND I'M HER DADDY :whip: :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by pooley
NIKS VAN
I'M HER DADDY |
nee, die was over u
de tekst die erbij moet 'laat me met rust pooley, laat me aub met rust' |
|
|
| pooley |
Weeral fout, gij kunt geen russisch zeker.
Ik ben nog 7 jaar russischen tolk geweest en ze zei toen: "Danku pooley, kzal u straks belonen! Kzei het nog tegen de coaach, sex voor de wedstrijd is goeed !" |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Leer eens lezen... Zoek de definitie van kans eens op... En fyi heeft Newderland WEL een bal in 't net gekregen |
| quote: | Originally posted by Nyah
oh wel :toothless ik kan wel degelijk lezen hoor, :D ma vind gewoon niet dat holland veel KANSEN gehad heeft :rolleyes:
misschien moet jij 'leren toegeven' dat holland gewoon slecht gespeeld heeft ;) |
DUDE, ze heeft echt wel gelijk hoor, Nederland stond nergens gisteren
ze hebben geluk gehad bij het doorkomen van de groepswedstrijden (danku Tsjechië) en gewoon met penalty geluk gewoon van Zweden ( die het trouwens toen ook niet verdienden om door te gaan)
gisteren was het een keer echt menens, en zover staan ze dus nog niet, da ze da kunnen.
Ik denk trouwens ook niet dat Dickie wegmoet, het lijkt mij voor geen enkele trainer makkelijk om zoveel "vedetten" een goei partijke voetbal met elkaar te laten spelen.
Ooh ja, dit nog Leve Johan Cruijf, die kerel heeft ook altijd wel wa zever te verkopen eh, hij zegt het ook altijd zo mooi, da ge denkt van mwaaaa oke hij heeft gelijk, of ie nou positief of negatief is.
HIJ moet bondscoach worden, met zijn mooie gladde praatjes altijd, hij heeft overal een oplossing voor. |
|
|
| Buoyant |
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAl
voor de Grieken |
|
|
| Phortastic |
Jaja griekenland, wie had dat gedacht...
ik iig niet :o
en wat een wissel van Rehagel:
free kick van de sub naar Dallas --> Ceh redt met heel veel moeite
dan ff erna corner van de sub naar Dallas --> goal
dat noemen ze goed wisselen :) |
|
|
|
|