|
De sport thread (pg. 115)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
| Pijnlijke nederlaag, nooit gedacht dat onze helden ons vanmiddag zo in de steek zouden laten :( Natuurlijk kan alles nog, winst tegen Geel dat niets meer te winnen heeft kan voor het behoud zorgen maar dan mag Hamme natuurlijk niet gaan winnen in Lommel. De zenuwen zullen nogal door de keel gieren, ik zie het nog tot een testmatch komen ... maar dan wel met United ... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Pijnlijke nederlaag, nooit gedacht dat onze helden ons vanmiddag zo in de steek zouden laten :( Natuurlijk kan alles nog, winst tegen Geel dat niets meer te winnen heeft kan voor het behoud zorgen maar dan mag Hamme natuurlijk niet gaan winnen in Lommel. De zenuwen zullen nogal door de keel gieren, ik zie het nog tot een testmatch komen ... maar dan wel met United ... |
Hamme zou trouwens interesse hebben om te stijgen. Voor het stadion op te trekken naar 5000 zitplaatsen krijgen ze een jaar. Ze zouden dus hun ploeg niet veel versterken en er vanuit gaan dat ze weer zakken. Met het geld van oa tv uitzendingen zouden ze 3 jaar verder kunnen in 2e. |
|
|
| Tomorrow Traxx |
VIVA VIGOR!!!!
*Sorry, het moest er eens uit* :nervous:
Zalige match trouwens, live gezien :D
Hamme heeft toch verdiend gewonnen en was practisch de ganse match de betere ploeg, imo |
|
|
| Shadowkid |
Boussoufa naar Anderlecht , goeie transfer denk ik. Kvrees alleen dat ze mss wat te veel gaan betaald hebben, al hebben ze het bedrag niet bekend gemaakt. |
|
|
| Nabistai |
De prijs maakt bij anderlecht niet zoveel uit, da wordt toch grotendeels gefinancierd door privé-investeerders.
Maar inderdaad een goeie transfer! Met Biglia, Goor, Boussoufa en Hassan zit het middenveld al snor
Nog nen deftige rechtsback en aanvaller, en we zouden wel is een sterk ploegske kunnen hebben volgend jaar :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Nabistai
De prijs maakt bij anderlecht niet zoveel uit, da wordt toch grotendeels gefinancierd door privé-investeerders. |
met als gevolg dat bij een latere verkoop een deel van de meerwaarde door die privé-investeerders zal worden opgeeist. Maar tzal wel de enige manier zijn geweest voor anderlecht om hem te kunnen halen.
Kdenk dat Anderlecht met Bousouffa wel zn beste transfer heeft gerealiseerd. Hij gaat net zoals de andere nieuwe spelers zijn meerwaarde nog moeten bewijzen, maar met Boussaffa denk ik wel dat ze vrij safe zitten.
Benieuwd wat Brugge daar tegenover stelt, khoop deze keer iets meer als een opportuniteitje ... :toothless |
|
|
| Real |
MikeVee, je mag me toevoegen aan de BeTa ploeg op wielerprono.be. :)
Gebruikersnaam: Real
De site laat me geen verzoek indienen. Ik krijg een vieze error. :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Prono voor de Tour is al iets moeilijker :nervous: |
|
|
| Real |
| Ik wed dat de helft van mijn ploegopstelling zelfs niet naar de Tour gaat. :D |
|
|
| Antony |
| kijk zo'n dinges grondig na aub :) zoek desnoods een week voor de einddatum een lijstje met de deelnemers op |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Nabistai
De prijs maakt bij anderlecht niet zoveel uit, da wordt toch grotendeels gefinancierd door priv�-investeerders.
Maar inderdaad een goeie transfer! Met Biglia, Goor, Boussoufa en Hassan zit het middenveld al snor
Nog nen deftige rechtsback en aanvaller, en we zouden wel is een sterk ploegske kunnen hebben volgend jaar :D |
Bwa, sterk ploegske da valt nog te bezien. Het middenveld en aanval ziet er op papier zeker goed uit, maar er zijn veel nieuwe spelers en het is toch nog maar afwachten hoe dat gaat lopen. Verder ga ik er van uit dat Kompany niet blijft en dan hebben ze toch niet zo'n sterke verdediging hoor. Geen Kompany en Tihinnen meer, hoe gaan ze dat oplossen? En ge kunt een Van Damme dan mss wel op de plek van Tihinnen zetten maar ik ben eigenlijk nooit fan geweest van Van Damme. Geen slechte verdediger maar komt in wedstrijden van hoger niveau toch wat te kort imo. Zelfde geldt voor Deschacht. En op rechts hebt ge dan Van Den Borre, das ne goeie middenvelder (als 'm af en toe wa meer zou nadenken voor 'm iets doet) maar als rechtsback toch wel 2e keus zenne. |
|
|
|
|