|
De sport thread (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Heb erg genoten van de match, om maar te zwijgen van Marat Safin :tongue3 en het vrij strakke broekje van Juan Carlos Ferrero :happy2: :p |
Hénin was ook weer genieten. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
wordt een spannende wedstrijd, vermoed ik.. veel kanshebbers op een podiumplaats.
na Raikkonen uiteraard, die zal wel weer de beste zijn :D
als hij tenminste geen motorprobleem krijgt zoals vorig jaar :nervous: |
wist er iemand dat ID&t een kleine geldschieter was in de FI
kweet niet meer welke bestuurder het was ma, hij had in iedergeval zo'n stickerke van id&t op zen helmke plakken |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
wist er iemand dat ID&t een kleine geldschieter was in de FI
kweet niet meer welke bestuurder het was ma, hij had in iedergeval zo'n stickerke van id&t op zen helmke plakken |
Sponsor van de Hollander Christijan Albers (Minardi):
http://www.christijan.com/cawebapp/sponsors.aspx |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bunz
Ik heb genoten van deze Giro (voor zover ik kon). Basso was eigelijk de sterkste tot zijn ziekte. Kvond het spijtig dat hij er zo uit moest.
|
Vandaag is Basso toch ook serieus zwaar door het ijs gezakt, dus ik weet niet of hij echt wel dé sterkste man in de Giro zou geweest zijn zonder die ziekte... |
|
|
| mellow_head |
| Brugge - GBA was een dikke zuigmatch! GBA heeft verdiend gewonnen, Brugge liet veel steken vallen, veel geklommel en toen ze 1 - 2 achter stonden, konden de frustraties weer ni uitblijven.:rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by mellow_head
toen ze 1 - 2 achter stonden, konden de frustraties weer ni uitblijven.:rolleyes: |
Lachen en wenen tegelijk...
Onnodige kaarten gepakt, maar oververdiend wel! Khad nooit verwacht dat "seutige" spelers als Simons en Verheyen zo over de schreef konden gaan, en zo nodig was het nu ook niet, ze zijn tenslotte toch al kampioen...
En dan die doodschop van Cornelis had zo hard rood verdiend, juist gelijk dieje Ceh die maar met iedereen boel bleef zoeken! :whip:
Wel fijn voor de ratten, kben is benieuwd wat ze er volgend jaar Europees van terecht gaan brengen :) |
|
|
| Gladius |
lol, domme verwende brugse supporters, ni te doen. ge hebt ze 1 keer gehoord bij de goal, en da was het dan ook zo ongeveer.
zalig om dat meegemaakt te hebben (zelfs als antwerpsupporter ;) ), een vol koning boudewijnstadion is echt knap om te zien, zeker met op den achtergrond een ondergaande zon =). door die piste zit ge spijtiggenoeg wel ver van het veld, maar da kon uiteindelijk de sfeer niet drukken.
owjah, die Cruz ziet ge volgend jaar wel terug bij 1 vd topclubs hier in België. die maakte die van Brugge gewoon zot |
|
|
| 1Million$shot |
Ben ook geweest !! Ratteuh Ratteuh Ratteuh !!
Moment van de match was na de 1-1 onmiddelijk de 1-2. De reactie van de GB supporters tov die van Brugge "ZITTE EN ZWIJGE !!!!!" :D gewoonweg zaaaaaalig. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
owjah, die Cruz ziet ge volgend jaar wel terug bij 1 vd topclubs hier in België. die maakte die van Brugge gewoon zot |
Da was zalig gewoon! :D
Vooral op het einde na de bijna-vechtpartij. Ging hij daar even wat dollen met de Brugse verdedigers, alsof ze nog ni hevig genoeg stonden!:stongue: :stongue: |
|
|
| pooley |
Gisterne op den A12 wast feest met die van Beerschot. :-)
Alle auto's hadden sjaalkes uit hun ruiten, en maar toeteren :-) |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Da was zalig gewoon! :D
Vooral op het einde na de bijna-vechtpartij. Ging hij daar even wat dollen met de Brugse verdedigers, alsof ze nog ni hevig genoeg stonden!:stongue: :stongue: |
LOL, topclub , jaja, 2 jaar bij Lierse :D
noemt men dat tegenwoordig een topclub ? Wat hebben die meer als GB ? |
|
|
| 1Million$shot |
En euhm, Genk doet het ondenkbare toch wel zeker ????
Blessuretijd en het is nog steeds 3-0
niet te doen !!!!:D |
|
|
|
|