|
De sport thread (pg. 56)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
En Genk mag naar de Uefa beker. :)
|
De Belgische ploegen zijn zowaar goed bezig :eyes: |
|
|
| cyberia |
| :haha:real is that the drugs talking? :toothless |
|
|
| Gladius |
| joat doe mor oep! en nu we toch bezig zijn: Antwerp speelt kampioen in 2de en dwingt het jaar daarop europees voetbal af! |
|
|
| Real |
Ik ben niet optimistisch, maar realistisch. :D
Als Anderlecht de beker met de flaporen in de lucht steekt, zullen we nog wel es klappen. :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Isn't easy the word you're looking for ? :p |
Alles wat tot die beste 32 ploegen is doorgedrongen, zijn goei ploegen, der bestaat ni meer zoiet als een vingers in de neus wedstrijd (buiten fc thun misschien), hoewel die ook hun huid zullen duur verkopen.
Als Barcelona 100% geconcentreerd naar de matchen toeleeft en die ploegen niet te hard gaat onderschatten, zullen ze idd normaal gemakkkelijk moeten doorgaan. Indien die topploegen die matchen te gemakkelijk gaan opnemen, gaan ze voor de bijl, da geef ik u op een briefke.
Beste voorbeeld is wel het seizoen da anderlecht ze poule won voor Manchester & Lazio |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by mellow_head
GROEP A
_______
FC Bayern München
FC Juventus
Club Brugge KV
Rapid Wien
GROEP G
_______
FC Chelsea
FC Liverpool
RSC Anderlecht
Real Betis
|
De 2 sterkste ploegen uit pot 2 (Juve en Chelsea) natuurlijk weeral voor de Belgische teams.. Maar Brugge moet toch 3e kunnen eindigen. Anderlecht heeft nog minder geluk, naast de sterkste ploeg uit pot2 ook de sterkste uit pot4. Ipv Betis had ik toch liever Rapid Wien, Thun of Bratislava gezien ze, dan konden ze toch 3e worden. Nu zalt goe zijn als ze terug geen 0 op 18 halen. En als ze nog maar 3e willen worden, zullen ze al moeten stunten (of de tegenstanders hen serieus onderschatten). |
|
|
| Gladius |
| 3 jaar geleden was het ook quasi onmogelijk, en toen gingen ze toch ook door? Als ze thuis een goei niveau halen zie ik ze nog wel zwaar stunten. Anderlecht bedoel ik dus. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Gladius
3 jaar geleden was het ook quasi onmogelijk, en toen gingen ze toch ook door? Als ze thuis een goei niveau halen zie ik ze nog wel zwaar stunten. Anderlecht bedoel ik dus. |
Ik heb daar toch niet al te veel hoop op. Als bv. Deschacht tov Joaquin, Wright-Philips of Luis Garcia komt te staan, gaat dine er niet goed van zijn denk ik. En 3 jaar geleden hadden ze Koller, Radzinski en Stoica en Baseggio die in vorm waren. Nu ja, het kan idd altijd. |
|
|
| pooley |
commentatoren op sporza, WORST EVER.
kunnen die gasten (1 zou primus geweest zijn) ni gewoon commentaar geven ipv iedereen af te breken en elke beslissing in twijfel te trekken van de ref ?
triestig :///
ps 0-2 \o/ |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
ps 0-2 \o/ |
Go Mbo :disbelief |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by pooley
commentatoren op sporza, WORST EVER.
kunnen die gasten (1 zou primus geweest zijn) ni gewoon commentaar geven ipv iedereen af te breken en elke beslissing in twijfel te trekken van de ref ?
|
Ik vind ze goed, fijn om naar te luisteren.
PS: 2-2 |
|
|
| pooley |
Goe, ma manneke toch ...
als ze is standvastig zouden zijn met hun comments, of gewoon ni zo afbrekend, tis precies de gazet na een sportweekend |
|
|
|
|