|
De sport thread (pg. 73)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar wat meer berichtgeving over de winterspelen zou inderdaad geen overbodige luxe zijn. Buiten Van Der Perren en Ghysel is er niks in het nieuws geweest :whip: |
tjah, als je het wil zien is er aanbod genoeg op TV. Ik kijk naar ongevere alles op Nederland 2 (behalve figuurschaatsen...). Kan me dan in feite niet schelen of da op Belgische zenders of niet komt...
Echt wel zalig om naar te kijken allemaal, vooral da schaatsen, die hollanders brengen dat echt we zalig, vooral ook omdat ze er dan ook zoveel goeie hebben. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nog een maand en tis Milaan - San Remo. Boonen, Petacchi, Freire én McEwen zitten alle 4 serieus goed in vorm en ze zijn er ook allemaal op gebrand om de primavera te winnen, dus dat gaat echt een super spannende editie worden denk ik :eyespop: |
niet-sprinter ftw plz ! |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
niet-sprinter ftw plz ! |
ok, Boonen die ontsnapt dan |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
tjah, als je het wil zien is er aanbod genoeg op TV. Ik kijk naar ongevere alles op Nederland 2 (behalve figuurschaatsen...). Kan me dan in feite niet schelen of da op Belgische zenders of niet komt...
|
Ik heb geen eigen tv hé, en hier thuis interesseert niemand zich voor sport. De enige manier waarop ik wat sport kan zien is wanneer hier het één journaal opstaat. En als ze daar niks over de winterspelen uitzenden, weet ik er ook niks van... |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb geen eigen tv hé, en hier thuis interesseert niemand zich voor sport. De enige manier waarop ik wat sport kan zien is wanneer hier het één journaal opstaat. En als ze daar niks over de winterspelen uitzenden, weet ik er ook niks van... |
http://www.nos.nl/winterspelen2006/...gina/index.html
en dan rechts onder klikken op LIVE BEELDEN VANUIT TURIJN.
Super handig, veel verschillende kanalen met constant live verslag :) |
|
|
| Gladius |
| omfg, Arsenal! dat kan qua niveau zeker tippen aan van Barca. zalig om toch af en toe nog 'ns ECHT te genieten van voetbal. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Arsenal heb ik gemist, maar die wereldgoal van Ballack! :eyespop: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
omfg, Arsenal! dat kan qua niveau zeker tippen aan van Barca. zalig om toch af en toe nog 'ns ECHT te genieten van voetbal. |
idd, Henry & Reyes & Hleb & Fabergast waren echt briljant. Real bakte ook ni veel klaar tegen da super middenveld van Arsenal. En real koopt ma spitsen en spitsen. Ma opt middenveld hebben ze enkel Gravesen als stofzuiger die zich dan te pletter mag lopen over gans het veld. Onbegrijpelijk eigenlijk. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Phortastic
idd, Henry & Reyes & Hleb & Fabergast waren echt briljant. Real bakte ook ni veel klaar tegen da super middenveld van Arsenal. En real koopt ma spitsen en spitsen. Ma opt middenveld hebben ze enkel Gravesen als stofzuiger die zich dan te pletter mag lopen over gans het veld. Onbegrijpelijk eigenlijk. |
middenveld werd telkens overgeslagen, zidane liep er voor spek en bonen bij. Ik hoop echt da real er uuitvliegt volgende week, das geen ploeg, eerder nen hoop individuen
edit: wa nen tackle van garcia trouwens in benfica - liverpool :eek: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Gladius
omfg, Arsenal! dat kan qua niveau zeker tippen aan van Barca. zalig om toch af en toe nog 'ns ECHT te genieten van voetbal. |
ni overdrijven hé
ma ze speelden idd echt wel goed vandaag, ma vandaag is dan ook maar een momentopname uit een mega kloteseizoen voor arsenal.
Barça daarentegen :D 14 wins in a row in la liga :crazy: |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Eagle`
middenveld werd telkens overgeslagen, zidane liep er voor spek en bonen bij. Ik hoop echt da real er uuitvliegt volgende week, das geen ploeg, eerder nen hoop individuen |
idd, da zeg ik al zo lang. Vandaar da ze er mij van mij ook gerust naar huis mogen. Altijd maar grote namen kopen voor bedragen waar ze hier alleen maar van kunnen dromen. Ergens ene gevonden da wa kan shotten? -> kopen en we zien wel wa we ermee doen. Verdedigers? -> ni nodig, we kopen veel aanvallers en dan zullen we altijd wel eentje meer scoren dan den tegenstander. Komaan zeg. Zalig dat die arrogantie eindelijk wordt afgestraft! |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Eagle`
middenveld werd telkens overgeslagen, zidane liep er voor spek en bonen bij. Ik hoop echt da real er uuitvliegt volgende week, das geen ploeg, eerder nen hoop individuen
|
Idd, Real is spijtig genoeg niet echt een ploeg meer (vooral dankzij goddamn Perez :whip: ). Ik heb heimwee naar de ploeg met Redondo, Raul & Morientes in topvorm. Maar ik hoop nog altijd dat ze zich toch kwalificeren. |
|
|
|
|