|
De sport thread (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Jah, ik had het totaal niet verwacht, maar ik moet toegeven dat de Grieken zeker niet onverdiend gewonnen hebben. Jammer voor de Tsjechen natuurlijk, maar ze hebben nooit echt hun niveau van de vorige wedstrijden kunnen halen, en vroeg of laat moest één van die vrije trappen wel is binnengeknikt worden!
Het zal in ieder geval een fijne finale worden denk ik! De Portugezen hun eer staat op het spel, en de Grieken hebben niks te verliezen! Kan alleen maar vuurwerk geven! *fingers crossed*
En ik denk ook dat Jantje Koller niet goed gaat slapen, als hij die bal nu een half metertje meer naar rechts had getrapt zaten de Tsjechen nu in de finale... |
|
|
| pooley |
Man wa zijn die Grieken voor een butchers, ni normaal.
maar! ze kunnen het wel want niemand lag int ziekenhuis. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Nyah
misschien moet jij 'leren toegeven' dat holland gewoon slecht gespeeld heeft ;) |
Als jij dus kan lezen had je gelezen dat ik toegeef dat NL minder goed was dan Portugal EN dat NL niet beter kon dan dit... Alleen jij doet het overkomen alsof het helemaal niets voorstelde, maar dat is niet het geval... Overigens heb ik van jou kant ook nog geen argument gehoord ;)
En Buouyant herhaalt ook alleen maar wat ik zelf ook al zeg... Zo ver zijn ze niet, alleen zo slecht als hij het afschildert vond ik het ook weer niet...
Wat betreft Griekenland... Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik had het zeker niet verwacht :D Ik had eerlijkgezegd men geld op Tsjechie gezet als kampioen, maar nu denk ik toch dat t Portugal wordt. |
|
|
| Freezel |
LONDEN - Maria Sjarapova is de nieuwe tenniskampioene van Wimbledon. De 17-jarige Russin onttroonde zaterdag in de finale de Amerikaanse Serena Williams met 6-1 en 6-4.
Maria Sjarapova speelde voor het eerst een finale van een grandslam. Zij werd de op een na jongste kampioene van Wimbledon. De Zwitserse Martina Hingis was met 16 jaar de jongste in 1997.
De 22-jarige Serena Williams, winnares van zes grandslams, verloor sinds het US Open 2001 (tegen haar zus Venus) geen grote finale meer. Zij won er wel vijf.
Hell Yeah :) |
|
|
| Buoyant |
yup, die kan met ballen overweg
was een mooie party trouwens, paar klasse punten van die meid |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Buoyant
yup, die kan met ballen overweg |
:D |