|
De sport thread (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by mellow_head
GOOOOOOOOO CSKA MOSCOW!!!!!!!! |
een goei match, da willek zien jah!
(stiekem hoop ik toch ook dat moskou wint) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Vette sprint in de Giro! :eyes:
McEwen is goe bezig :) |
Petacchi in een man tegen man sprint geklopt, respect!! :eyespop: |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Gladius
een goei match, da willek zien jah!
(stiekem hoop ik toch ook dat moskou wint) |
Moscow verdient te winnen, Sporting eig ook, ma Sporting beschouw ik ni als ne outsider:) |
|
|
| Gladius |
haha die moskovieten flikken het toch wel ni zekers!
zooo hard genieten dien 2de helft.
Uitermate dom gespeeld van sporting na de 1-1, gewoon blind gaan aanvallen zonder deftige organisatie vanachter. |
|
|
| Freezel |
| Schitterend van die Russen :) Even laten zien wat effectief counteren nu werkelijk is :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Bij 1-0 wel een terugspeelbal die de Russische keeper pakt, en waarvoor er eigenlijk wel een penalty moet gegeven worden, of rood. Had Poll de juiste beslissing genomen had de match er waarschijnlijk wel anders uitgezien...
Maja, supereffectief gespeeld van de Russen in die 2de helft, verdiende winnaars! :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bij 1-0 wel een terugspeelbal die de Russische keeper pakt, en waarvoor er eigenlijk wel een penalty moet gegeven worden, of rood. Had Poll de juiste beslissing genomen had de match er waarschijnlijk wel anders uitgezien...
Maja, supereffectief gespeeld van de Russen in die 2de helft, verdiende winnaars! :) |
terugspeelbal is volgens het reglement geel en onrechtstreekse vrije trap |
|
|
| mellow_head |
| CSKA MOSCOW FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
terugspeelbal is volgens het reglement geel en onrechtstreekse vrije trap |
jep idd
dien onmisbaren bal op de paal, dat was volgens mij het sleutelmoment |
|
|
| Jasperovitsj |
| Absoluut! Een hemelsreed verschil tussen 2-0 of 1-1... |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bij 1-0 wel een terugspeelbal die de Russische keeper pakt, en waarvoor er eigenlijk wel een penalty moet gegeven worden, of rood. Had Poll de juiste beslissing genomen had de match er waarschijnlijk wel anders uitgezien... |
hehe, niet overdrijven :p |
|
|
| djcresto |
straks op BBC1 de cup final: Arsenal - Man Utd
toch ook iets om naar uit te kijken en een mooiere affiche dan de Europese finales imo:o |
|
|
|
|