|
De sport thread (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Zpelingsvauten sein hielaris :D |
|
|
| mellow_head |
Een man belt naar het journaal met de opmerking dat hij een echt
Anderlechthondje heeft.
Nog dezelfde middag wordt hij geïnterviewd.
Interviewer: "Wat is een Anderlechthondje?"
Man: "Elke keer als het 's avonds Champions League is zit hij vol spanning
naar Anderlecht te kijken en als ze verloren hebben, begint hij te
janken."
Interviewer: "Da's heel bijzonder. En wat doet hij als ze niet verliezen?"
Man: "Geen idee, ik heb hem pas twee jaar."
:haha: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Een man belt naar het journaal met de opmerking dat hij een echt
Anderlechthondje heeft.
Nog dezelfde middag wordt hij geïnterviewd.
Interviewer: "Wat is een Anderlechthondje?"
Man: "Elke keer als het 's avonds Champions League is zit hij vol spanning
naar Anderlecht te kijken en als ze verloren hebben, begint hij te
janken."
Interviewer: "Da's heel bijzonder. En wat doet hij als ze niet verliezen?"
Man: "Geen idee, ik heb hem pas twee jaar."
:haha: |
lol die is wel goed. :D |
|
|
| The_G0dfather |
| woeps Brugge al 2-0 achter tegen zulte waregem |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Een man belt naar het journaal met de opmerking dat hij een echt
Anderlechthondje heeft.
Nog dezelfde middag wordt hij geïnterviewd.
Interviewer: "Wat is een Anderlechthondje?"
Man: "Elke keer als het 's avonds Champions League is zit hij vol spanning
naar Anderlecht te kijken en als ze verloren hebben, begint hij te
janken."
Interviewer: "Da's heel bijzonder. En wat doet hij als ze niet verliezen?"
Man: "Geen idee, ik heb hem pas twee jaar."
:haha: |
haha => |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
woeps Brugge al 2-0 achter tegen zulte waregem |
Tweede keer op nog geen maand tijd, dat moet pijn doen :stongue: |
|
|
| Bl@ckOut |
haha, einduitslag 2-1. Zalig :D
Ge ziet dat ge ni perse 20 buitenlanders en fulltime profs in uwe kern moet hebben zitten. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tweede keer op nog geen maand tijd, dat moet pijn doen :stongue: |
Dan dan altijd spreken in de kranten over crisis bij Anderlecht. Maar Brugge kan zeker geen betere papieren voorleggen. Ze hebben alleen tgeluk dat met Austria een zwakkere ploeg in hun CL poule zit. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
Dan dan altijd spreken in de kranten over crisis bij Anderlecht. Maar Brugge kan zeker geen betere papieren voorleggen. Ze hebben alleen tgeluk dat met Austria een zwakkere ploeg in hun CL poule zit. |
dus meer vertrouwen, en dus beter spelen. zo simpel ist. maar normaal zijn ze elkaar waard imo.
Z-W is gewoon een goei ploeg. daar zulle ni veel ploege gaan winnen denk ik. (hoe kan het ook anders, met 2 vaste waarden van den antwerp in den tijd =) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
dus meer vertrouwen, en dus beter spelen. zo simpel ist. maar normaal zijn ze elkaar waard imo.
Z-W is gewoon een goei ploeg. daar zulle ni veel ploege gaan winnen denk ik. (hoe kan het ook anders, met 2 vaste waarden van den antwerp in den tijd =) |
het eerste jaar in eerste klasse presteren de nieuwelingen nog al eens vaak goed. Het jaar erna, dat van de bevestiging is meestal een pak moeilijker. Nu mag wel gezegd worden dat de prestaties van Zulte Waregem, dan nog met semi profs heel uitzonderlijk is. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by djcresto
Dan dan altijd spreken in de kranten over crisis bij Anderlecht. Maar Brugge kan zeker geen betere papieren voorleggen. Ze hebben alleen tgeluk dat met Austria een zwakkere ploeg in hun CL poule zit. |
anderlecht speelt wel slechter in het algemeen, tegen de grote ploegen in de champions league heeft brugge zich toch wel sterker getoond dan anderlecht |
|
|
| The_G0dfather |
| zalige goal van Portillo :D |
|
|
|
|