|
De sport thread (pg. 76)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Ik heb mij ook een ploeg samengesteld, maar ik blijf wel bij m'n oude team zitten :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Antony
edit: heb het al gevonden, kan iemand me de toegangscode door pm'en? |
Er is ook een BeTA-ploeg waar je bij kan gaan. De toegangscode voor de ploeg is 2d7c7d767d74c1. :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Elke football manager 2006 fan wist trouwens al langer dat Messi een supertalent is ;) |
iedere voetbalkenner die zz wat respecteert wist dit al lang
Anyway, zotte match gisteren, één vd beste avonden van m'n leven :eyes: :eyes:
Visca Barça !! |
|
|
| Bunz |
| voila, heb me dan ook rap e ploegske samegesteld :) |
|
|
| mellow_head |
| Barca heef gewonnen ma ze gaan de CL toch ni winnen ze ;) GOO BAYERN MUNCHEN!!!! |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Messi heeft in die fase van de rode kaart trouwens veel geluk gehad, want ook Robben ging met 2 benen recht vooruit op de schenen van Messi af. Als die 20 centimeter verder was doorgeschoven had dat niet goed afgelopen :nervous: |
Ik moet zeggen dat ik er echt van genoot, 2 ploegen die er echt voor gaan. Af en toe is goed vies spel, spijtig dat die rode kaart er al zo snel viel. 2de goal van barca was trouwens proper² |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Er is ook een BeTA-ploeg waar je bij kan gaan. De toegangscode voor de ploeg is 2d7c7d767d74c1. :) |
twas dus achter die ploeg dak vroeg :p mercikes |
|
|
| mellow_head |
| Brugge uitgeschakeld. Zebbe verdienstelijk gespeeld vondk, toch nog wa fouten in de opbouw, ma voor de rest. Stijnen paar goeie saves gedaan. Roma zeer goe verdedigd. Ik denk da ze content moge zijn :) |
|
|
| Eagle` |
| wa een frustrerende match, vooral als ge balaban ziet spelen :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
Balaban had er beter afgegaan in plaats van Verheyen seg, wat een k*tmatch heeft die gespeeld. Op een bepaald moment duikt hij met de bal in de voet de 16-meter binnen, en hij doet zelfs geen beweging of niks, hij loopt gewoon rechtdoor, pal op de verdediger :nervous: :rolleyes:
Spijtig van die bal op de lat van Vermant, als die had gezeten had het er compleet anders kunnen uitzien... |
|
|
|
|