|
De sport thread (pg. 102)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Weeral McEwen :happy2: :happy2: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Weeral McEwen :happy2: :happy2: |
mja tis niet dat hij veel concurrentie heeft he |
|
|
| RadiantB |
| quote: |
Er moet dringend een loonplafond komen. Eén in absolute cijfers en één in verhouding tov het budget. Dat zou al veel oplossen waarschijnlijk. |
Waarom zou een loonplafond de corruptie verminderen? :)
In Duitsland en België lieten resp. scheidsrechters en spelers zich omkopen omdat ze blijkbaar niet genoeg hadden aan hun loon. (of omdat ze niks verdienden, zoals bij Lierse en La Louviere) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Weeral McEwen :happy2: :happy2: |
Moest Boonen hebben meegedaan, dan zou het denk ik gans anders zijn geweest! :o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Waarom zou een loonplafond de corruptie verminderen? :)
In Duitsland en België lieten resp. scheidsrechters en spelers zich omkopen omdat ze blijkbaar niet genoeg hadden aan hun loon. (of omdat ze niks verdienden, zoals bij Lierse en La Louviere) |
Een loonplafond zou er al voor zorgen dat er veel minder ploegen in financiele problemen komen. En de financiële problemen bij La Louviere en Lierse lagen uiteindelijk wel aan de basis van de omkoping. Want hierdoor werden zij zeer gemakkelijke slachtoffers voor de gokmaffia. |
|
|
| RadiantB |
| quote: | | Een loonplafond zou er al voor zorgen dat er veel minder ploegen in financiele problemen komen. |
Bij topploegen uit grote competities is dit idd het geval, maar onze ploegen betalen hun spelers echt niet verschrikkelijk veel.(Brugge, Standard, Anderlecht ed wel, maar die hebben toch geld op overschot)
La Louviere kwam in de problemen omdat Alatta miljoenen verduisterde bij transfers en omdat ze vorig seizoen de heenronde domineerden en bijgevolg onverwacht veel winstpremies moesten uitbetalen.
En de schulden van Lierse zijn het gevolg van kosten aan het stadion en slechte transfers.
Ik denk niet dat je rijk word door bij Belgische middenmoters te spelen. ;) |
|
|
| Gladius |
vr 12/05/06 - De Amerikaan Justin Gatlin heeft in Doha het wereldrecord op de 100 meter verbeterd. De nieuwe toptijd is 9"76.
! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Gladius
vr 12/05/06 - De Amerikaan Justin Gatlin heeft in Doha het wereldrecord op de 100 meter verbeterd. De nieuwe toptijd is 9"76.
! |
:eyes: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Een loonplafond zou er al voor zorgen dat er veel minder ploegen in financiele problemen komen. En de financiële problemen bij La Louviere en Lierse lagen uiteindelijk wel aan de basis van de omkoping. Want hierdoor werden zij zeer gemakkelijke slachtoffers voor de gokmaffia. |
Er wel ff op wijzen dat alles erop wijst dat het Lierse bestuur van niets af wist :o Dat wijst er dus op dat het de ego-centrisch ingestelde voetbalspelers waren die alleen maar met winstbejag bezig waren. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by RadiantB
En de schulden van Lierse zijn het gevolg van kosten aan het stadion en slechte transfers.
Ik denk niet dat je rijk word door bij Belgische middenmoters te spelen. ;) |
Je wil niet weten wat de gemiddelde speler bij Lierse al verdient :nervous: Schulden hebben eerder te maken met de bouw van de nieuwe tribune (allemaal de schuld van Van Holsbeeck :rolleyes: ) en het uitbetalen van te hoge lonen de laatste jaren. |
|
|
| CygnusX |
| Dju, had ik Verbrugghe maar op mijn lijstje gezet :) |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Gladius
vr 12/05/06 - De Amerikaan Justin Gatlin heeft in Doha het wereldrecord op de 100 meter verbeterd. De nieuwe toptijd is 9"76.
! |
Zijn topsnelheid was 45 km/h!! Chance da em hier ni moet komen trainen, hij wordt misschien nog geflitst :p |
|
|
|
|