return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 102)
View this Thread in Original format
MikeVee
Weeral McEwen :happy2: :happy2:
djcresto
quote:
Originally posted by MikeVee
Weeral McEwen :happy2: :happy2:


mja tis niet dat hij veel concurrentie heeft he
RadiantB
quote:

Er moet dringend een loonplafond komen. Eén in absolute cijfers en één in verhouding tov het budget. Dat zou al veel oplossen waarschijnlijk.


Waarom zou een loonplafond de corruptie verminderen? :)
In Duitsland en België lieten resp. scheidsrechters en spelers zich omkopen omdat ze blijkbaar niet genoeg hadden aan hun loon. (of omdat ze niks verdienden, zoals bij Lierse en La Louviere)
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by MikeVee
Weeral McEwen :happy2: :happy2:


Moest Boonen hebben meegedaan, dan zou het denk ik gans anders zijn geweest! :o
djcresto
quote:
Originally posted by RadiantB
Waarom zou een loonplafond de corruptie verminderen? :)
In Duitsland en België lieten resp. scheidsrechters en spelers zich omkopen omdat ze blijkbaar niet genoeg hadden aan hun loon. (of omdat ze niks verdienden, zoals bij Lierse en La Louviere)


Een loonplafond zou er al voor zorgen dat er veel minder ploegen in financiele problemen komen. En de financiële problemen bij La Louviere en Lierse lagen uiteindelijk wel aan de basis van de omkoping. Want hierdoor werden zij zeer gemakkelijke slachtoffers voor de gokmaffia.
RadiantB
quote:
Een loonplafond zou er al voor zorgen dat er veel minder ploegen in financiele problemen komen.


Bij topploegen uit grote competities is dit idd het geval, maar onze ploegen betalen hun spelers echt niet verschrikkelijk veel.(Brugge, Standard, Anderlecht ed wel, maar die hebben toch geld op overschot)
La Louviere kwam in de problemen omdat Alatta miljoenen verduisterde bij transfers en omdat ze vorig seizoen de heenronde domineerden en bijgevolg onverwacht veel winstpremies moesten uitbetalen.
En de schulden van Lierse zijn het gevolg van kosten aan het stadion en slechte transfers.
Ik denk niet dat je rijk word door bij Belgische middenmoters te spelen. ;)
Gladius
vr 12/05/06 - De Amerikaan Justin Gatlin heeft in Doha het wereldrecord op de 100 meter verbeterd. De nieuwe toptijd is 9"76.
!
TOR
quote:
Originally posted by Gladius
vr 12/05/06 - De Amerikaan Justin Gatlin heeft in Doha het wereldrecord op de 100 meter verbeterd. De nieuwe toptijd is 9"76.
!


:eyes:
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by djcresto
Een loonplafond zou er al voor zorgen dat er veel minder ploegen in financiele problemen komen. En de financiële problemen bij La Louviere en Lierse lagen uiteindelijk wel aan de basis van de omkoping. Want hierdoor werden zij zeer gemakkelijke slachtoffers voor de gokmaffia.


Er wel ff op wijzen dat alles erop wijst dat het Lierse bestuur van niets af wist :o Dat wijst er dus op dat het de ego-centrisch ingestelde voetbalspelers waren die alleen maar met winstbejag bezig waren.
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by RadiantB
En de schulden van Lierse zijn het gevolg van kosten aan het stadion en slechte transfers.
Ik denk niet dat je rijk word door bij Belgische middenmoters te spelen. ;)


Je wil niet weten wat de gemiddelde speler bij Lierse al verdient :nervous: Schulden hebben eerder te maken met de bouw van de nieuwe tribune (allemaal de schuld van Van Holsbeeck :rolleyes: ) en het uitbetalen van te hoge lonen de laatste jaren.

CygnusX
Dju, had ik Verbrugghe maar op mijn lijstje gezet :)
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Gladius
vr 12/05/06 - De Amerikaan Justin Gatlin heeft in Doha het wereldrecord op de 100 meter verbeterd. De nieuwe toptijd is 9"76.
!

Zijn topsnelheid was 45 km/h!! Chance da em hier ni moet komen trainen, hij wordt misschien nog geflitst :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement