|
De sport thread (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Bwaja valt wel mee, ma tis ook een ploeg die afhangt van 1 speler: Ibrahim Salou. Hall die uit de ploeg en ze zitte in 6de klasse ofzo. Van Tony Sergeant of Tim Matthys gaat ge het ni meote zoeke ze :) |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Moeskroen of Zulte-Waregem Europees...hmm |
Da was mijn eerste gedacht dus ook. Ma ja, denkt ge dat subtoppers als Genk of Gent ne zoveel betere indruk zouden maken in Europa? Dan zou ik nog liever zien Zulte-Waregem in Europa zien dan Moeskroen. Benieuwd hoe ze het ervan af zouden brengen. |
|
|
| mellow_head |
| Liever Zulte ja :) twee jaar geleden was het La Louvière of wanneer was da :conf: tegen FC Sevilla denk'k. Da had ook voor h't zelfde geld goe kunnen aflope. |
|
|
| Bl@ckOut |
| Idem voor GBA tegen Marseille dit seizoen. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Van Tony Sergeant ge het ni meote zoeke ze :) |
:stongue: :stongue:
nee die heeft per ongeluk 10 goalen gemaakt :rolleyes:
bewijst da ge ni veel zulte waregem hebt beziggezien... |
|
|
| mellow_head |
| lol as gij Tony Sergeant 'een topschutter' durft noeme zijde wel belachelijk bezig ze. |
|
|
| Antony |
| gert verheyen, das pas nen topschutter |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by mellow_head
lol as gij Tony Sergeant 'een topschutter' durft noeme zijde wel belachelijk bezig ze. |
Ik denk dat gij wel dringend het voetbal eens beter moet bekijken hoor :rolleyes:
ZW hangt echt niet af van 1 speler, er lopen er daar wel meerdere goeie rond, als ge zoals Sergeant zo vaak als middenvelder kunt scoren is dat echt niet toevallig hoor.
Matthys geen goeie speler? Vanaf de dag dat die bij Gent is ingevallen had'k al gezien dat dat een "vinnig bazeke" is, zeker geen slechte speler.
Dan lopen er nog spelers rond zoals Nathan D'Haemers en Dupré, die staan ook niet zomaar in de belangstelling van andere ploegen hoor. Aangevuld met ervaren rotten zoals De Brul en die Fransman achteraan (kan ff niet op z'n naam komen) vormen ze een stevig geheel.
Btw, La Lou speelde enkele seizoenen geleden in de Uefacup tegen Benfica waarin het (ondanks twee verdienstelijke wedstrijden) werd uitgeschakeld door een doelpunt van de betreurde Féher. |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
die Fransman achteraan (kan ff niet op z'n naam komen) |
Lahousse ? |
|
|
| Jasperovitsj |
Zulte-Waregem gaat da volgens mij nog niet eens zo slecht doen Europees. Die mannen hebben een ijzersterk team en weten goed genoeg wat knokken is. Het enige wat hen parten kan spelen is misschien het gebrek aan Europese ervaring. Maar mannen als Sergeant en De Brul hebben wel een pak ervaring op dat niveau, dus ik zie ze toch niet meteen uitgeschakeld worden in de eerste ronde...
En Sergeant is meer killer dan Verheyen hoor, hebt ge zijn doelpunten wel al eens bekeken? Das écht geen goaltjesdief hoor ;) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Bunz
Lahousse ? |
Dindeleux bedoelde'k (schoot me net te binnen :)) |
|
|
| Antony |
| ik meende da ni van verheyen als topschutter eigelijk... |
|
|
|
|