return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 109)
View this Thread in Original format
Phortastic
Giuly was zo slecht ni vond ik ze :)
Bertn
ik snap eigenlijk niet waarom Van Bommel daar stond...
Gladius
quote:
Originally posted by RadiantB
Giuly

yep Giuly is ne sukkelaar :rolleyes:
die maakte Cole in den eerste helft meermaals zot op de rechterflank.
diddi
Renner Tijd
De snelste:
1. J.Ullrich (Dui) 58'48"
- -
De Belgen:
12. M.Wauters 1u01'50"
-. B.Roesems 1u02'00"
-. R.Verbrugghe 1u02'27"
-. J.Vandewalle 1u02'50"
-. P.Gilbert 1u03'34"
-. M.Monfort 1u03'44"
-. S.Scheirlinckx 1u04'01"
-. S.Baguet 1u04'19"
-. J.Kuyckx 1u04'46"
.- A.Merckx 1u05'01"
.- W.Vanhuffel 1u05'40"
-. P.Van Hecke 1u06'49"
- -
De top-15: vertrek
S.Gontsjar (Oek) 59'57"
I.Basso (Ita) 59'16"
P.Savoldelli (Ita) 1u00'07"
J.E.Gutierrez (Spa) 1u00'30"
T.Danielson (VS) 1u01'23"
V.H.Pena (Col) 1u01'49"
G.Simoni (Ita) 1u03'09"
F.Pellizotti (Ita) 1u03'48"
J.Rubiera (Spa) 1u03'54"
D.Di Luca (Ita) 1u04'01"
F.Vila (Spa) 1u04'21"
D.Cunego (Ita) 1u04'22"
A.Noe (Ita) 1u04'55"
L.Mazzanti (Ita) 1u05'47"
G.Caruso (Ita) 1u07'41"


Der Jan is back...
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by diddi

Der Jan is back...

Der Jan is pas back als hij in bergen ook meekan ;)
djcresto
en basso wint de Giro met zijn vingers in de neus

en vrees dat dat voor de Tour ook wel eens zou kunnen gelden
diddi
Toch knappe prestatie... de vorm zal mss wel terug zijn in de tour, hoewel ik ook een beetje vrees voor de bergen. Hij zal toch in de top 5 eindigen imo :o
Jasperovitsj
Het zal er ook vanaf hangen wat voor cols de renners in de Tour voorgeschoteld krijgen. Als het allemaal lange, lopende en niet al te steile cols zijn waar hij zijn grote molen kan rondtrappen maakt hij nog een kans. Maar als er teveel echt steile cols tussenzitten moet hij er echt af wanneer mannen als Basso gaan...
CygnusX
quote:
Originally posted by djcresto
en vrees dat dat voor de Tour ook wel eens zou kunnen gelden


Het zal altijd spannender zijn dan vorig jaar ;)
Phortastic
quote:
Originally posted by djcresto
en basso wint de Giro met zijn vingers in de neus

en vrees dat dat voor de Tour ook wel eens zou kunnen gelden


idd, da was men voorspelling na de Tour van vorig jaar al. Basso is de opvolger van Lance :)

Als hem geen inzinkingen krijgt :)

Ulrich wint de Tour nooit nimeer, in geen 100 jaar.

mellow_head
'Nooit WK in België én Nederland'


Fifa-voorzitter Sepp Blatter laat weten dat zijn voorkeur om een WK te organiseren uitgaat naar één land. België en Nederland mogen hun plannen dus opbergen.

Blatter laat de deur echter op een kiertje: "Om het helder te formuleren: alleen als geen enkel land zich kandidaat stelt, is er wellicht een mogelijkheid de organisatie over twee landen te verdelen. Maar zo'n situatie doet zich gelukkig bijna nooit voor."

Nederland en België hadden al gesprekken met elkaar gevoerd om zich kandidaat te stellen voor de organisatie van het voetbalevenement. In 2000 waren beide landen gastheer van het EK voetbal.


Wa een zeikerd, das toch veel vetter as ge het met meerdere kunt organiseren :/ Maja dan zulle ze wel wa fatsoenlijke stadia mogen beginne bouwe :p kzie Brazilië ni drek in het Kuipke spele :p (lame), of in Astridpark for that matter.
djcresto
quote:
Originally posted by mellow_head
'Nooit WK in België én Nederland'


Fifa-voorzitter Sepp Blatter laat weten dat zijn voorkeur om een WK te organiseren uitgaat naar één land. België en Nederland mogen hun plannen dus opbergen.

Blatter laat de deur echter op een kiertje: "Om het helder te formuleren: alleen als geen enkel land zich kandidaat stelt, is er wellicht een mogelijkheid de organisatie over twee landen te verdelen. Maar zo'n situatie doet zich gelukkig bijna nooit voor."

Nederland en België hadden al gesprekken met elkaar gevoerd om zich kandidaat te stellen voor de organisatie van het voetbalevenement. In 2000 waren beide landen gastheer van het EK voetbal.


Wa een zeikerd, das toch veel vetter as ge het met meerdere kunt organiseren :/ Maja dan zulle ze wel wa fatsoenlijke stadia mogen beginne bouwe :p kzie Brazilië ni drek in het Kuipke spele :p (lame), of in Astridpark for that matter.


Op zich is het een mooi idee. Maar wat zijn we hier in België met stadions van 50000-60000 man? Enja wat Blatter ook zegt, tegen dan zal die hopelijk wel al van het toneel verdwenen zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement