|
De sport thread (pg. 109)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| Giuly was zo slecht ni vond ik ze :) |
|
|
| Bertn |
| ik snap eigenlijk niet waarom Van Bommel daar stond... |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Giuly
|
yep Giuly is ne sukkelaar :rolleyes:
die maakte Cole in den eerste helft meermaals zot op de rechterflank. |
|
|
| diddi |
Renner Tijd
De snelste:
1. J.Ullrich (Dui) 58'48"
- -
De Belgen:
12. M.Wauters 1u01'50"
-. B.Roesems 1u02'00"
-. R.Verbrugghe 1u02'27"
-. J.Vandewalle 1u02'50"
-. P.Gilbert 1u03'34"
-. M.Monfort 1u03'44"
-. S.Scheirlinckx 1u04'01"
-. S.Baguet 1u04'19"
-. J.Kuyckx 1u04'46"
.- A.Merckx 1u05'01"
.- W.Vanhuffel 1u05'40"
-. P.Van Hecke 1u06'49"
- -
De top-15: vertrek
S.Gontsjar (Oek) 59'57"
I.Basso (Ita) 59'16"
P.Savoldelli (Ita) 1u00'07"
J.E.Gutierrez (Spa) 1u00'30"
T.Danielson (VS) 1u01'23"
V.H.Pena (Col) 1u01'49"
G.Simoni (Ita) 1u03'09"
F.Pellizotti (Ita) 1u03'48"
J.Rubiera (Spa) 1u03'54"
D.Di Luca (Ita) 1u04'01"
F.Vila (Spa) 1u04'21"
D.Cunego (Ita) 1u04'22"
A.Noe (Ita) 1u04'55"
L.Mazzanti (Ita) 1u05'47"
G.Caruso (Ita) 1u07'41"
Der Jan is back... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by diddi
Der Jan is back... |
Der Jan is pas back als hij in bergen ook meekan ;) |
|
|
| djcresto |
en basso wint de Giro met zijn vingers in de neus
en vrees dat dat voor de Tour ook wel eens zou kunnen gelden |
|
|
| diddi |
| Toch knappe prestatie... de vorm zal mss wel terug zijn in de tour, hoewel ik ook een beetje vrees voor de bergen. Hij zal toch in de top 5 eindigen imo :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het zal er ook vanaf hangen wat voor cols de renners in de Tour voorgeschoteld krijgen. Als het allemaal lange, lopende en niet al te steile cols zijn waar hij zijn grote molen kan rondtrappen maakt hij nog een kans. Maar als er teveel echt steile cols tussenzitten moet hij er echt af wanneer mannen als Basso gaan... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
en vrees dat dat voor de Tour ook wel eens zou kunnen gelden |
Het zal altijd spannender zijn dan vorig jaar ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
en basso wint de Giro met zijn vingers in de neus
en vrees dat dat voor de Tour ook wel eens zou kunnen gelden |
idd, da was men voorspelling na de Tour van vorig jaar al. Basso is de opvolger van Lance :)
Als hem geen inzinkingen krijgt :)
Ulrich wint de Tour nooit nimeer, in geen 100 jaar. |
|
|
| mellow_head |
'Nooit WK in België én Nederland'
Fifa-voorzitter Sepp Blatter laat weten dat zijn voorkeur om een WK te organiseren uitgaat naar één land. België en Nederland mogen hun plannen dus opbergen.
Blatter laat de deur echter op een kiertje: "Om het helder te formuleren: alleen als geen enkel land zich kandidaat stelt, is er wellicht een mogelijkheid de organisatie over twee landen te verdelen. Maar zo'n situatie doet zich gelukkig bijna nooit voor."
Nederland en België hadden al gesprekken met elkaar gevoerd om zich kandidaat te stellen voor de organisatie van het voetbalevenement. In 2000 waren beide landen gastheer van het EK voetbal.
Wa een zeikerd, das toch veel vetter as ge het met meerdere kunt organiseren :/ Maja dan zulle ze wel wa fatsoenlijke stadia mogen beginne bouwe :p kzie Brazilië ni drek in het Kuipke spele :p (lame), of in Astridpark for that matter. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by mellow_head
'Nooit WK in België én Nederland'
Fifa-voorzitter Sepp Blatter laat weten dat zijn voorkeur om een WK te organiseren uitgaat naar één land. België en Nederland mogen hun plannen dus opbergen.
Blatter laat de deur echter op een kiertje: "Om het helder te formuleren: alleen als geen enkel land zich kandidaat stelt, is er wellicht een mogelijkheid de organisatie over twee landen te verdelen. Maar zo'n situatie doet zich gelukkig bijna nooit voor."
Nederland en België hadden al gesprekken met elkaar gevoerd om zich kandidaat te stellen voor de organisatie van het voetbalevenement. In 2000 waren beide landen gastheer van het EK voetbal.
Wa een zeikerd, das toch veel vetter as ge het met meerdere kunt organiseren :/ Maja dan zulle ze wel wa fatsoenlijke stadia mogen beginne bouwe :p kzie Brazilië ni drek in het Kuipke spele :p (lame), of in Astridpark for that matter. |
Op zich is het een mooi idee. Maar wat zijn we hier in België met stadions van 50000-60000 man? Enja wat Blatter ook zegt, tegen dan zal die hopelijk wel al van het toneel verdwenen zijn. |
|
|
|
|