|
De sport thread (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
pff bayern is niet meer de echte topclub van een aantal jaar geleden. |
hah, dit jaar zijn ze imo net weer zo sterk als in '99 =). |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
hah, dit jaar zijn ze imo net weer zo sterk als in '99 =). |
dan zouden ze toch door de duitse competitie moeten walsen en dat is tot nu toe nog nie het geval |
|
|
| Gladius |
| zizou had er weer goesting in hoor. Streling voor het oog gewoon. Hebben wij even geluk in de generatie te vertoeven van de beste voetballer allertijden |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
zizou had er weer goesting in hoor. Streling voor het oog gewoon. Hebben wij even geluk in de generatie te vertoeven van de beste voetballer allertijden |
idd de oude zizou was er weer helemaal
Juventus had geluk dat het maar 1 goal om de oren kreeg... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
zizou had er weer goesting in hoor. Streling voor het oog gewoon. Hebben wij even geluk in de generatie te vertoeven van de beste voetballer allertijden |
Absoluut! :eyespop:
Hoewel Zlatan bij momenten ook niet moest onderdoen! 23 jaar nog maar, en al zo'n prachtige dingen met een voetbal kunnen doen...
Beenharde wedstrijd trouwens, ik verschoot ervan dat er geen spelers (buiten Nedved dan) afgevoerd zijn moeten worden :nervous: |
|
|
| djcresto |
nedved heeft toch nooit geluk...
vanavond Chelsea - Barcelona :D |
|
|
| Gladius |
nedved stampt er natuurlijk int begin ook Salgado uit eh, om dan vervangen te worden door ne rechtervoet :rolleyes: .
Over da hard spelen, heb je die tackle van Lauren van Arsenal gezien? 2 voeten vooruit, gelukkig sprong het slachtoffer nog optijd weg.
Jasper, kga vnavond in agora voetbal zien eh..
Foooooooorza milaaaaaaan (hoewel ze het ni uitzende =\) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
nedved stampt er natuurlijk int begin ook Salgado uit eh, om dan vervangen te worden door ne rechtervoet :rolleyes: .
|
Inderdaad een redelijk zware tactische blunder...
Niet dat Bravo slecht verdedigd heeft, maar die kon totaal niet mee inschuiven op de rechterflank, en als hij al eens mee ging kon hij niet fatsoenlijk voorzetten omdat hij altijd naar zijn linkerpoot moest zoeken...
Maar ja, they still won, en wel verdiend, dus ik denk niet dat ze zullen klagen :)
Da van Salgado heb ik trouwens ni gezien, kben pas na 20 minuten beginnen kijken...
En kzou ook is mee naar de Agora moeten voor de voetbal, maar vanavond zit ik nog bij Zehra, dus tzal moeilijk gaan. Ze wilt wel mee voetbal zien, what a great girl! :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Inderdaad een redelijk zware tactische blunder...
|
Op de bank van Real zat gewoon gene rechtsepoot. Dat was dan misschien wel de blunder, maar je kan toch moeilijk beckham op de rechtsachter plaatsen?
Hiernet Frank Raes vastgelegd voor de presentatie van een Evenement :D
en morgen afspraak met één van de big chiefs van de vrt sport:) |
|
|
| Gladius |
lol wa steekt gij allemaal uit? =)
expleen! |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
...
En kzou ook is mee naar de Agora moeten voor de voetbal, maar vanavond zit ik nog bij Zehra, dus tzal moeilijk gaan. Ze wilt wel mee voetbal zien, what a great girl! :D |
Verzorgd ze dan maar héél jongen :D Maar daar twijfel'k ni aan... Made for life :) |
|
|
|
|