|
De sport thread (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Nobody on my side? :nervous: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Nobody on my side? :nervous: |
vandaag wel gesupporterd voor england, maar in de kwartfinales zullen ze bloeden:D |
|
|
| djcresto |
Gisteren Italië toch wel onterecht uitgeschakeld vind ik. Hoewel Denemarken en Zweden helemaal niet zo slech spelen. Bulgarije is imo een serieus triestige ploeg. Tegen de Denen de ene vuile fout na de andere en tegen de Italianen gingen ze bij elk licht contact voor dood liggen.
Vanavond wordt het toch een beetje supporteren voor onze Noorderburen. Liever hen dan Duitsland in de kwartfinale... |
|
|
| Pumaz |
| Ik ook, liever Engeland tegen Nederland dan Duitsland :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik vnd dat ook, liever de Nederlanders door dan de Duitsers! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik vnd dat ook, liever de Nederlanders door dan de Duitsers! |
lol gij zijt helemaal zot zekers :p
kom ma es hier wonen waar ik zit dan klapt ge wel anders.
30% is hollander hier en ik kan u verzekeren prettig is anders :)
GOOOOOOO germany :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by djcresto
Gisteren Italië toch wel onterecht uitgeschakeld vind ik. |
Bwa ik vind dat niet zo erg, nu gaat Denemarken door naar volgende ronde :D |
|
|
| Gladius |
idd onterecht deruit vindek. De Denen zijn wel goed natuurlijk, maar Italië speelde Zweden 75 min gewoon vant veld. Italië verdiende om door te gaan ze. Naja das voetbal eh...
Hopelijk die Mannschaft wel door vanavond! Go Schweinsteiger! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
idd onterecht deruit vindek. De Denen zijn wel goed natuurlijk, maar Italië speelde Zweden 75 min gewoon vant veld. |
Ja en dan maken ze weer de fout om vollebak te verdedigen.
Gevolg: sweden scoort in extremis.
Zo moede aankomen met da defensief voetbal.
Komen 1-0 voor. Dan verdedigen en zelfs aanvallende spelers wisselen voor verdedigende. Dan zoekt ge het u zelf.
Italië terecht eruit imo.
Zweden of Tjechië wint EK. Heb ik al van begin gezegd. |
|
|
| Freezel |
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
AUF WIEDERSEHEN
Hahaha, net goed voor die duitsers :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Pumaz |
| Allee, proficiat :p |
|
|
| Phortastic |
Al die stom hollanders zaten hier al begaaid te toeteren met hun auto in de wijk pfff.
Als de hollanders deruit liggen ga ik es een rondje maken al toeterend door de wijk se.
Zien wie dan vies kijkt :D
En btw da doe ik dus echt :p |
|
|
|
|