|
De sport thread (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
LOL, topclub , jaja, 2 jaar bij Lierse :D
noemt men dat tegenwoordig een topclub ? Wat hebben die meer als GB ? |
vraag het mij ook af, € al zeker niet
@genk: doet me denken aan genk-duisburg, ook 3-0 =), da ware tijden |
|
|
| 1Million$shot |
GENK EUROPEES !!!!!!! :D
And we hate standard and we hate standard !!!!
:D :D :D |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Gladius
@genk: doet me denken aan genk-duisburg, ook 3-0 =), da ware tijden |
da was zelfs 5-0
da ware echt de tijden inderdaad, heel anders dan nu
ma toch fijn europees nu, YESS !!! :happy2: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
And we hate standard and we hate standard !!!!
|
why the hate ffs?
anyway, dat is wat mij oa stoort in het hedendaagse voetbal (buiten het hooliganisme natuurlijk), al die domme en kwetsende gezangen naar tegenpartij/speler/scheidsrechter, gaande van nog acceptabele dinges zoals 'boereuh' tot het grof materiaal zoals '... a moeder is een hoer' enz.
totaal niet nodig en heeft niets te maken met voetbal. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als ik het topic op ons schoolforum mag geloven (er zitten nogal wat die hard GBA fans) zijn ze soms echt over de schreef gegaan daar qua scheldtirades en politiek zwaar incorrecte slogans... :nervous: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
GENK EUROPEES !!!!!!! :D
|
'k gun het iedereen daar (alhoewel ik standard ook graag europees had zien spelen) behalvee dien domme Voorzitter Jos Vaesen
:whip:
alleen maar over geld bezig die kerel en 't is nooit niet goed |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
alleen maar over geld bezig die kerel en 't is nooit niet goed |
hoe zou ge zelf zijn als al tgeld dat erin zit van uzelf is |
|
|
| Jasperovitsj |
| Henin-Hardennen wint van Kuznetsova in een thriller van 3 uur en 20 minuten :eyespop: |
|
|
| 1Million$shot |
| Pffff op www.soccerbelgium.be hebben de Brugse spelers weer commentaar op ref De Bleeckere omdat die hen blijkbaar een penalty heeft onthouden. Zulke bleitsmoelen :whip: . Ze mogen blij zijn dat ze nog met 11 man op't veld stonden ja, der moesten er zeker 2 rood gekregen hebben :whip: |
|
|
| Gladius |
| mja k da was wel na dat penalty incident eh. als neutrale supporter moet ik toch zeggen dat da 100% zeker penalty is (imo). |
|
|
| 1Million$shot |
Als neutrale supporter vond ik het toch beter dat GB den beker won. :o
Alleen al omdat de fans het verdienen. Die van Brugge zijn maar zielige supporters zene. Als hun ploeg scoort, dan hoort ge ze pas.
Echt zielig. :haha: |
|
|
| Bunz |
Guillermo Coria ligt eruit op Roland Garros :(
vorig jaar nog zitten genieten van zijn talent op gravel |
|
|
|
|