return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 151)
View this Thread in Original format
MikeVee
Ook mooie aanvalspogingen van de belgen gezien vandaag :)

Ja, wat die 2 favorieten vandaag presteerden vandaag was maar raar.
En de VRT mag deze commentator mee naar de Tour sturen, veel aangenamer om te luisteren.
Jasperovitsj
Valverde heeft vandaag ook opgegeven, blijkbaar een maaginfectie waar hij gisteren ook al last van had. En Vino zal gisteren waarschijnlijk gewoon een slechte dag gehad hebben en niet willen forceren na een zware tijdrit, gezien zijn actie van vandaag. Die staat er wel in de Tour :)
MikeVee
Regen in Le Mans :crazy:

Spijtig dat die peugeot er al niet uitlag bij de eerste bocht, ben immers Audi fan :D
_Jedi
^wees blij dat de Peugeot's erbij zijn dit jaar.
Hebben we tenminste een strijd. :)

Al lijkt Audi na het eerste uur de 3 podiumplaatsen in te nemen...
MikeVee
Hoezo strijd, de audi's zijn zowat 3 seconden per ronde sneller. :D
_Jedi
^fenomenaal die wegligging van de Audi's!
Terwijl je de Peugeot piloten constant ziet corrigeren.

Woops en toen was er een Audi minder :eyes:
MikeVee
quote:
Originally posted by _Jedi
Woops en toen was er een Audi minder :eyes:


:( Gemist, moet online kijken en om er niet teveel MB's door te jagen had ik het afgezet.
Soit zijn er nog 2 in koers, en anders mag Villeneuve wel winnen :)
_Jedi
^kijk via Motors TV (als je Telenet Digitaal TV hebt)

PS: De Audi nr3 mag dan wel zwaar gecrasht zijn, Rockenfeller probeert hem wat te fixen en hem misschien later terug naar de pits te ploeteren.
_Jedi
"Is Lewis Hamilton the chosen one?

Blijkbaar wel.. :)

Alweer een overwinning voor de rookie, men kan er alleen maar bewondering voor hebben..
Wint nu ook de GP van de USA! Staat aan de leiding met 10 punten voorsprong op Fons :D

Ferrari's komen terug met 2 aan de finish (3&4), kzen al wat contenter.. tis al wat beter dan die 5de plaats in Canada. :)

Jammer vooral Rosberg op het einde moesten opgeven.

Wat is het een druk autosport weekend geweest:
GP F1 USA, Le Mans 24 uren, WTCC in Brno.
*Belgisch hoogtepuntje: Jérôme D'Ambrosio wint de 2 International Formula Masters (Level 3 series) races in Brno en leid het kampioenschap met 19 punten!
MikeVee
Ja, idd spijtig van Rosberg, hij was met zijn 1-stop strategie op weg naar een goede plaats.


En Vanina weer eens laatste in de DTM race op brands Hatch :stongue:, tijd om ze buiten te smijten en een deftige rijder aan te nemen. Andere slagen er wel in om top 3 te rijden met een auto van 2 jaar oud.

Eagle`
Oudste Schleck wint eerste aankomst boven in RvZ, weggestoken of ni, astana gaat een pak voor de broek krijgen imo binnen paar weken :cool:


En dikke rit van Devolder dedju !!! spijtig van al da kopwerk
The_G0dfather
alonso ziet er met de week minder happy uit :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement