|
De sport thread (pg. 151)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Ook mooie aanvalspogingen van de belgen gezien vandaag :)
Ja, wat die 2 favorieten vandaag presteerden vandaag was maar raar.
En de VRT mag deze commentator mee naar de Tour sturen, veel aangenamer om te luisteren. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Valverde heeft vandaag ook opgegeven, blijkbaar een maaginfectie waar hij gisteren ook al last van had. En Vino zal gisteren waarschijnlijk gewoon een slechte dag gehad hebben en niet willen forceren na een zware tijdrit, gezien zijn actie van vandaag. Die staat er wel in de Tour :) |
|
|
| MikeVee |
Regen in Le Mans :crazy:
Spijtig dat die peugeot er al niet uitlag bij de eerste bocht, ben immers Audi fan :D |
|
|
| _Jedi |
^wees blij dat de Peugeot's erbij zijn dit jaar.
Hebben we tenminste een strijd. :)
Al lijkt Audi na het eerste uur de 3 podiumplaatsen in te nemen... |
|
|
| MikeVee |
| Hoezo strijd, de audi's zijn zowat 3 seconden per ronde sneller. :D |
|
|
| _Jedi |
^fenomenaal die wegligging van de Audi's!
Terwijl je de Peugeot piloten constant ziet corrigeren.
Woops en toen was er een Audi minder :eyes: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by _Jedi
Woops en toen was er een Audi minder :eyes: |
:( Gemist, moet online kijken en om er niet teveel MB's door te jagen had ik het afgezet.
Soit zijn er nog 2 in koers, en anders mag Villeneuve wel winnen :) |
|
|
| _Jedi |
^kijk via Motors TV (als je Telenet Digitaal TV hebt)
PS: De Audi nr3 mag dan wel zwaar gecrasht zijn, Rockenfeller probeert hem wat te fixen en hem misschien later terug naar de pits te ploeteren. |
|
|
| _Jedi |
"Is Lewis Hamilton the chosen one?
Blijkbaar wel.. :)
Alweer een overwinning voor de rookie, men kan er alleen maar bewondering voor hebben..
Wint nu ook de GP van de USA! Staat aan de leiding met 10 punten voorsprong op Fons :D
Ferrari's komen terug met 2 aan de finish (3&4), kzen al wat contenter.. tis al wat beter dan die 5de plaats in Canada. :)
Jammer vooral Rosberg op het einde moesten opgeven.
Wat is het een druk autosport weekend geweest:
GP F1 USA, Le Mans 24 uren, WTCC in Brno.
*Belgisch hoogtepuntje: Jérôme D'Ambrosio wint de 2 International Formula Masters (Level 3 series) races in Brno en leid het kampioenschap met 19 punten! |
|
|
| MikeVee |
Ja, idd spijtig van Rosberg, hij was met zijn 1-stop strategie op weg naar een goede plaats.
En Vanina weer eens laatste in de DTM race op brands Hatch :stongue:, tijd om ze buiten te smijten en een deftige rijder aan te nemen. Andere slagen er wel in om top 3 te rijden met een auto van 2 jaar oud. |
|
|
| Eagle` |
Oudste Schleck wint eerste aankomst boven in RvZ, weggestoken of ni, astana gaat een pak voor de broek krijgen imo binnen paar weken :cool:
En dikke rit van Devolder dedju !!! spijtig van al da kopwerk |
|
|
| The_G0dfather |
| alonso ziet er met de week minder happy uit :D |
|
|
|
|