|
De sport thread (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| bijna al het gevaar kwam via Robbe zen. En neen oranje verdient, op basis van de match tegen Duitsland, niet om door te gaan imo =) |
|
|
| Mister_Michel |
Kollers subliem voorzetje is er eentje om niet te vergeten :D Die hoort zeker in het rijtje van zidanes hakje en [indert nederlandse naam waar ik ni kan opkomen] goal van gisteren ook! (met de rug naar doel half zijdelings in de lucht met been in de linkerhaak shotten).
Advocaat... nuja wat kutcoach. Ik hoop voor hem dat Robben inderdaad geblesseerd was, maar de beelden zeggen duidelijk van niet... Voor de rest een redelijke match van Nederland, maar de Tsjechen waren net iets beter :disbelief |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
bijna al het gevaar kwam via Robbe zen. En neen oranje verdient, op basis van de match tegen Duitsland, niet om door te gaan imo =) |
ja vind ik ook, en duitsland verdiend wel om door te gaan zeker na de match tegen letland :rolleyes: :rolleyes:
ik heb nu wel men leedvermaak met de nederlanders maar ik zou hen toch liever in de kwartfinale zien dan duitsland of letland. |
|
|
| Gladius |
| lol de hollanders werden het grootste deel van de match wel weggespeeld door de duitsers... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Gladius
lol de hollanders werden het grootste deel van de match wel weggespeeld door de duitsers... |
ja, eerste helft moet ik u gelijk geven, maar de tweede helft was toch een tikkeltje beter voor de hollanders, vond ik.
over t algemeen blijft duitsland toch beter, imo :D
toen straks nog bezoek uit Nl gehad. vonden t natuurlijk allemaal héél spijtig dat holland verloren heeft tegen Tsjechië... :p
Kreeg nog een verhaal te horen over een witte maltezer die ze oranje gespoten hadden... Arm hondje :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik heb net de match in uitgesteld relais gezien op Sporza, en voor mijn part had dit de finale mogen zijn! Sterk spel van beide ploegen, ze waren echt aan elkaar gewaagd!
Vanavond de Iberische clash, ik hoop dat het vuurwerk gaat geven! :crazy:
Viva España!! :cool: |
|
|
| Pumaz |
| Ik hoop ook op Spanje, al was het maar om mijn plaats in het ta league van fantasy football te kunnen behouden :D |
|
|
| Bertn |
| ik hoop dat portugal wint en spanje er zo rap mogelijk uitligt... ik word zot van mijn vriendin haar gekwijl als raul aan de bal is:p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik hoop dat portugal wint en spanje er zo rap mogelijk uitligt... ik word zot van mijn vriendin haar gekwijl als raul aan de bal is:p |
uw wens is uitgekome ... ma nu zitte wel die pokke grieken in de volgende ronde :( |
|
|
| Jasperovitsj |
Damn, dag Spanjolen... :sadgreen:
En Bert,uw vriendin kijkt mee voetbal? Lucky bastard...;) |
|
|
| Pumaz |
Rusland gewonnen... niet zien aankomen :D
Morgen moment of truth voor Engeland *fingers crossed* |
|
|
| Phortastic |
Wie wint het ek? <-- Zweden of Tsjechië (waren voor het EK al men 2 favorieten)
Wie volgt de nba finales die ze nu ook op sporza uitzenden? <-- ik niet :)
Wie wint wimbledon? <-- mannen: Federer. Vrouwen: kan eender wie zijn, geen uitschieters atm.
Wie wint de tour? <-- Armstrong met 2 vingers in de neus.
Wie behaald een olympische medaille voor België? <-- Kimmeke Gevaert (hoop ik). Voor de rest zie ik niemand in staat eigenlijk :( |
|
|
|
|