return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 126)
View this Thread in Original format
RadiantB
quote:
PUERTA KAN VOLGEND JAAR WEER TENNISSEN
De carrière van Mariano Puerta hoeft er
nog niet op te zitten. Het TAS heeft de
schorsing van de 27-jarige Argentijn in
beroep teruggebracht van 8 naar 2 jaar.

De schorsing loopt al sinds 5 juni 2005
en dus kan Puerta vanaf volgend jaar al
weer tennissen. Puerta testte in 2005
na de verloren finale van Roland Garros
positief op het gebruik van etilefrine.

De ITF schorste hem voor 8 jaar, omdat
het zijn tweede dopinggeval was. Puerta
ging in beroep bij het TAS, met succes.
Hij zou in aanraking gekomen zijn met
efilefrine, toen hij van een glas dronk
waar zijn vrouw al uit gedronken had.


suuuuuuuuure :rolleyes:
En Vandenbroucke zijn pillekes waren echt voor de snotvalling van zijn hond.
Zo belachelijk: als het dan toch zijn schuld niet was, kunnen ze evengoed zijn schorsing ongedaan maken.
djcresto
quote:
Originally posted by RadiantB
suuuuuuuuure :rolleyes:
En Vandenbroucke zijn pillekes waren echt voor de snotvalling van zijn hond.


Hilarisch idd.

Vdb heeft daarentegen nooit positief getest. Als je ziet hoe hij nu rijdt weet je het ook wel...
Gladius
quote:
Originally posted by djcresto
Hilarisch idd.

Vdb heeft daarentegen nooit positief getest. Als je ziet hoe hij nu rijdt weet je het ook wel...

hoe hij vooral NIET rijdt zult ge bedoelen
Jasperovitsj
Vdb ligt aan het einde van de week toch buiten bij Unibet, dus daar hoeven we ons ook geen zorgen meer over te maken. :D
Ik blijf het wel jammer vinden dat zo'n talent verloren is gegaan door slechte begeleiding en een zwak karakter...
Real
JUVENTUS, LAZIO EN FIORENTINA ZAKKEN
_______________________________________
Juventus moet volgend seizoen in de
Italiaanse tweede klasse spelen. Ook
Lazio en Fiorentina zakken naar de
Serie B. Milan blijft in de Serie A,
maar begint wel met 15 strafpunten.

Een Italiaanse sportrechtbank heeft
zich vrijdagavond uitgesproken in de
zaak rond de gemanipuleerde scheids-
rechters. Juventus moet niet enkel
naar tweede, maar verliest ook zijn
laatste twee titels en begint met maar
liefst 30 strafpunten in de Serie B.

Ook Lazio en Fiorentina starten het
seizoen met een negatief saldo: -12
punten voor Fiorentina, -7 voor Lazio.


:nervous: !
Shadowkid
Milan verliest ook nog 44 punten in het vorig seizoen, waardoor ze dus geen europees mogen/kunnen spelen. Maar de betrokken ploegen mochten zowiezo geen europes spelen. Inter krijgt dus de titel van vorig seizoen.

De leegloop bij Juventus zal nu ook wel niet lang uitblijven. Zeker nu ze waarschijnlijk wel meer dan 1 seizoen in de serie B zullen verblijven.
Phortastic
quote:
Originally posted by djcresto

Als je ziet hoe hij nu rijdt weet je het ook wel...


same met mayo in spanje en nu in de Tour...

om op die tennisers terug te komen. Als diene Nadal niks pakt dan ben ik ne smurf ze. Die speelt toernooi na toernooi en loopt zich altijd te pletter. No way... Die heeft alle gravel toernooien na mekaar gewonnen en dan won die bekans ook nog op gras alles op de finales na ofzo. Als ge gewoon naar hem kijkt ziet ge genoeg.
Valt me trouwens op hoe die lijst van die dopingdokter enkel effect heeft op wielrennen terwijl er zoveel andere sporten ook op stonden.
Nabistai
quote:
Originally posted by Real
JUVENTUS, LAZIO EN FIORENTINA ZAKKEN
_______________________________________
Juventus moet volgend seizoen in de
Italiaanse tweede klasse spelen. Ook
Lazio en Fiorentina zakken naar de
Serie B. Milan blijft in de Serie A,
maar begint wel met 15 strafpunten.

Een Italiaanse sportrechtbank heeft
zich vrijdagavond uitgesproken in de
zaak rond de gemanipuleerde scheids-
rechters. Juventus moet niet enkel
naar tweede, maar verliest ook zijn
laatste twee titels en begint met maar
liefst 30 strafpunten in de Serie B.

Ook Lazio en Fiorentina starten het
seizoen met een negatief saldo: -12
punten voor Fiorentina, -7 voor Lazio.


:nervous: !


Wow, ik had gedacht dat enkel Juventus zou zakken. Het Italiaans voetbal is ineens een pakje minder :nervous:
The_G0dfather
en allemaal geen champions league volgend jaar
Bertn
net goed. dergelijke praktijken moeten extra zwaar afgestraft worden, zodat er in de toekomst minder gefoefeld wordt.

djcresto
Iedereen gaat in beroep. Proces zou niet eerlijk zijn verlopen. Zo zou Lazio gedegradeerd zijn op basis van wedstrijden waarvan de arbiter is vrijgesproken. Bij Milan stellen ze dan weer vragen over de invloed van Berlusconi omdat die dreigde het tv contract ,met de mediamaatschappij waar hij eigenaar van is, terug te trekken. Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Phortastic
Juve degradeert, andere clubs blijven in Serie A

di 25/07/06 - De uitspraak in beroep in het Italiaans voetbalschandaal werd vanavond bekendgemaakt. Juventus zakt; Lazio Roma, Fiorentina en AC Milan mogen in Serie A blijven, maar krijgen een puntenhandicap.
Juventus, Milan, Fiorentina en Lazio hebben in beroep strafvermindering gekregen. Juventus zakt naar de Serie B, de andere clubs blijven in de Serie A.

De aangekondigde degradatie voor Juventus naar de Serie B blijft, maar de club start met een negatief saldo van 17 in plaats van 30 punten.

De beroepsrechtbank bevestigde bovendien dat Juve zijn twee laatste titels kwijt is.


Fiorentina en Lazio zakken dan toch niet. Zij beginnen in de Serie A met respectievelijk 19 en 11 strafpunten.

orspronkelijk moesten ze naar de Serie B met 12 en 7 punten onder nul.

Milan mocht sowieso in de hoogste klasse blijven, maar krijgt nu een handicap van 8 punten in plaats van 15 punten.

Bovendien verliest Milan vorig seizoen 30 punten in plaats van 44 waardoor de club zich toch nog voor de derde voorronde van Champions League plaatst.



Wat een joke... 11 en 19 strafpunten, was da nu voor een belachelijke straf. Enkel juve is redelijk gestraft en nog ni zwaar genoeg naar men zin.
Mja italie... Zal wel ene van de maffia wa geld onder tafel gestoken hebben, the show must go on, veel te veel geld mee gemoeid.



Juventus, Fiorentina en Lazio hebben meteen aangekondigd dat ze opnieuw in beroep gaan tegen de beslissing.

LOL, blijven in beroep gaan tot ze bekans geen straf meer hebben :stongue:

In italie ist gerecht precies nog erger dan hier in Belgie :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement