|
De sport thread (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| Bunz |
fok man twas een spannende match. echt gestorven achter mene radio bij 2-3 :whip: ma tis uiteindelijk nog wel goed gekome, spijtig da nr 4 niemeer kwam.
khad op de radio wel de indruk dat genk iet beter was ? |
|
|
| mellow_head |
^
Tuurlijk, RSCA zoog na de 3 - 3; en dan nog die uitsluiting, dan ist heel compleet.
P.S.: PROTO KAN NI KEEPE!!!:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: domste aankoop ooit!:haha: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by pooley
kunnen die gasten (1 zou primus geweest zijn) ni gewoon commentaar geven ipv iedereen af te breken en elke beslissing in twijfel te trekken van de ref ?
|
kvond de commentaar thans heel degelijk. Wim De Coninck is tenminste iemand die weet waar hem over spreekt. En sinds wanneer moogde als commentator nimeer kritisch zijn? Net alsof de refs hier in belgië goe zijn man, jeez. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by mellow_head
P.S.: PROTO KAN NI KEEPE!!!:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: domste aankoop ooit!:haha: |
Wat een mooie objectieve mening. |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Real
Wat een mooie objectieve mening. |
puur n00bisme ! |
|
|
| FCB_Fanatic |
kwil hier niet uit de hoogte doen ofzo hé, maar dat proto het moeilijk ging krijgen (zou flateren) bij anderlecht heb ik ook al weken geleden gezegd op formum van brugge. Keepen bij anderslecht is nog altijd iets heel anders als da bij Les loups.
T is trouwens nie zijne eerste keer dat em in de mist gaat, bij la louviere heeft em da ook al gedaan (tegen STVV oa) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kvond de commentaar thans heel degelijk. Wim De Coninck is tenminste iemand die weet waar hem over spreekt. En sinds wanneer moogde als commentator nimeer kritisch zijn? Net alsof de refs hier in belgië goe zijn man, jeez. |
kweeni ze ma als ze 4 keer achter mekaar de beslissing van de ref (lijnrechter) betwisten en dan uiteindelijk moeten zeggen dat hij gelijk heeft, waar gaat dat heen hé...
'en die laat zich vallen' 'ah nee toch ee nkleine tik'
20keer gehoord? |
|
|
| pooley |
en ja nadat vdborre deruit lag, en organisator zetterberg werd gewisseld liep het wat int honderd ja, spijtig.
1ste helft en deel 2de was rsca >>
.
.
.
Ach ja twas wel een slag(cht)veld. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by pooley
kweeni ze ma als ze 4 keer achter mekaar de beslissing van de ref (lijnrechter) betwisten en dan uiteindelijk moeten zeggen dat hij gelijk heeft, waar gaat dat heen hé...
'en die laat zich vallen' 'ah nee toch ee nkleine tik'
20keer gehoord? |
stoorde me echt niet zenne...
hebde liever commentaar zoals op eurosport dan? "Goal", "de bal is uit", "pas naar x", "breed naar y", "rust", "even uit voor reclame", "welkom terug", "2de helft begonnen", "goal", "eindstand: 1-1", "tot de volgende".
Beter? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nu geeft ge wel het andere uiterste hé :p |
|
|
| Phortastic |
| hehe das waar :) |
|
|
|
|