|
De sport thread (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
JAAAAAAAAAAAAA BOOOOOOOOOOOOONEN !!!!!!!
:gsmile: :gsmile: |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Eindelijk! Goed voor hem, want ik begon zijn grote mond een beetje vervelend te vinden, nu heeft hij het ook eindelijk bewezen!
Wel jammer dat McEwen niet kon meesprinten, die zat net in bloedvorm... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Eindelijk! Goed voor hem, want ik begon zijn grote mond een beetje vervelend te vinden, nu heeft hij het ook eindelijk bewezen!
Wel jammer dat McEwen niet kon meesprinten, die zat net in bloedvorm... |
In Nederland noemen ze dat gewoon zelfvertrouwen, af en toe eens wat grootspraak mag vind ik. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Eindelijk! Goed voor hem, want ik begon zijn grote mond een beetje vervelend te vinden, nu heeft hij het ook eindelijk bewezen!
Wel jammer dat McEwen niet kon meesprinten, die zat net in bloedvorm... |
McEwen had toch nooit meer kunnen meesprinten want zat niet bij de eerste op 1km voor de finish...
Iedereen die is neergegaan kon toch niet meer meespelen, ge goeie sprinters zaten van voor en gingen dus niet neer. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
McEwen had toch nooit meer kunnen meesprinten want zat niet bij de eerste op 1km voor de finish...
|
Doed, McEwen als eens zien wringen en wriemelen in het peloton? ;)
Al zit hij op 500 meter van de finish op de 15de positie, hij wringt zich gegarandeerd nog ergens tussen en vindt een gaatje om tussen te duiken en mee te sprinten! Piste-ervaring... |
|
|
| CygnusX |
Schoon koers vandaag met een hele sterke Virenque.
Ik twijfel nog tussen Hamilton en Ulrich als eindwinnaar. Armstrong zie ik niet winnen. |
|
|
| dj Zevan |
tis moeilijk te zeggen wie de tour gaat winnen
zal vanaf vrijdag en zaterdag wel duidelijker worden als de echte zware cols komen met aankomst boven op cols
wat een doodssmak maakt die kessler, met de rug tegen volle snelheid recht op n paalke, en rit toch nog uitrijden |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Schoon koers vandaag met een hele sterke Virenque.
Ik twijfel nog tussen Hamilton en Ulrich als eindwinnaar. Armstrong zie ik niet winnen. |
Als ik wat geld teveel had zou ik geld zetten op Armstrong.
Die wint met 2 vingers in de neus. Let ma op.
Na dees week ist al beslist. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Schoon koers vandaag met een hele sterke Virenque.
Ik twijfel nog tussen Hamilton en Ulrich als eindwinnaar. Armstrong zie ik niet winnen. |
komkom benny, argumenteren die handel! Hoe graag ik het ook zou hebben dat Ulrich wint, ik zie het niet echt eigenlijk. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Als ik wat geld teveel had zou ik geld zetten op Armstrong.
Die wint met 2 vingers in de neus. Let ma op.
Na dees week ist al beslist. |
Een paar redenen waarom ik Armstrong niet zie winnen:
- Hij heeft amper een minuut voorsprong op Ullrich (vorig jaar was dit nu veel meer).
- Het wordt heel warm (35 graden) dit weekend (voordelig voor Ullrich, nadelig voor Armstrong).
- Hamilton is heel sterk bezig en heeft nog niks gebroken deze tour (itt vorig jaar).
- Van Armstrong's ploeg kon er vandaag maar eentje mee. Zijn ploeg is 1 van zijn sterke kanten, waar hij het van moet hebben.
- Indurain zou zijn 6e Tour ook met 2 vingers in de neus winnen, maar toen kreeg hij serieuze inzinkingen. Hetzelfde met Eddy Merckx. Er rust een vloek op die 6e touroverwinning :D
- Armstrong geeft een beetje een nerveuze indruk vind ik : vrijwel geen interviews, vechten om een paar secondjes bij de rit van vandaag, ...
Hij kan natuurlijk weer veel geluk hebben (zoals vorig jaar), maar ik zou toch maar niet teveel geld op hem inzetten ;)
We zullen zien, na het weekend ziet het er misschien weer heel anders uit. |
|
|
| Giesber |
| quote: | | Originally posted by CygnusX vechten om een paar secondjes bij de rit van vandaag, ... |
da vond ik juist goed gezien, altijd plezant om Ullrich een mentaal tikske te geven. Jammer genoeg voor Armstrong heeft Ullrich geen tijd verloren waardoor hij zich voor niks moe heeft gemaakt :p
Ik hoop ook net als ieder jaar dat Ullrich wint, ik vind Armstrong maar ne flauwe: hij rijdt namelijk maar 1 koers per jaar (en dan af en toe nog een koerske in 't voorjaar, maar da's gewoon training en publiciteit), terwijl Ullrich toch elk jaar een paar andere koersen probeert te winnen buiten de tour. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hij kan natuurlijk weer veel geluk hebben (zoals vorig jaar), maar ik zou toch maar niet teveel geld op hem inzetten ;)
|
WEER veel geluk ??
Ik snap dat toch niet ze dat iedereen altijd zo bezig is van dat hem altijd geluk heeft en al de andere pech.
Geluk da dwingt ge af als ge goed zijt.
Waarom heeft hij nog NOOIT pech gehad in die 5 jaar, nooit gevallen (toch geen noemenswaardige vallen).
En ik vind ook niet dat hem ook maar één tourzege gestolen heeft.
In de tijdritten is hem de beste en in de bergen was hem de afgelopen 5 jaar ook telkens de beste (iets wat van bijvoorbeeld Indurain niet gezegd kon worden).
Tel Armstrong zijn ritzeges maar in de bergritten de laatste vijf jaar.
Niet dat ik u ervan beschuldig dat ge gezegd hebt dat hij een tourzege gestolen heeft ;) |
|
|
|
|