|
De sport thread (pg. 150)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Wat een F1 race wat dat zeg :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| _Jedi |
Wie zegt dat de F1 saai is? :D
Amai amai... :eyes:
Lewis dik verdient winnaar!!!
Wat een podium!!! Met Nick & Alexander Wurz... super nog eens een Williams op het podium te zien!
Jammer dat de Ferrari's niet konden profiteren van Alonso's fouten, al heeft Massa dat beetje aan zichzelf te danken :(
Wat een crashes, vele mooie inhaalmanoeuvers, spanning en verassende wendingen.
Tuurlijk werd het even kil in de living bij de immense crash van Kubica, maaar komt er vanaf met gebroken been/en. |
|
|
| The_G0dfather |
crap gemistn, dacht dat 't pas rond middernacht was aangezien de qualies gisteren toen op ITV uitgezonden werden
bummer :( |
|
|
| _Jedi |
^kdenk dat Sporza de GP straks uitzend in uitgesteld relais.
Zo minstens éénmaal in het jaar zijn er zo van die GP's dat er constant en overal wel wat gebeurt.. dit is er zo één! :) |
|
|
| The_G0dfather |
mja, nu dak al weet da hamilton wint ga 'k zeker ni kijken
voor een ferrari 1_2 had 'k me wel nog eens voor de tv geplaceerd :D
massa, wtf :eek:
enige lichtpunt is alonso 7de en kimi die 2 punten terugpakt op hem
voor de rest, crap weekend
nuja, McLaren zullen stilaan wel weer reliabilty probs beginnen tonen, desnoods naar het einde van het seizoen, i hope
ferrari is blijkbaar gewoon raw pace verloren tgo McL in de laatste 2 races
int begin vant seizoen waren ze steevast 3 tot 5 tiendes sneller |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by _Jedi
Tuurlijk werd het even kil in de living bij de immense crash van Kubica, maaar komt er vanaf met gebroken been/en. |
en nog geen klein beetje man, ik dacht echt niet dat die der nog levend uit zou komen :eyes:
was de eerste keer sinds lang da'k nog een race zo had gevolgd, en het was nog eens de moeite |
|
|
| _Jedi |
^je zag op andere foto's en beelden zen voeten uit de monocoque steken, op het eerste zich leek hij precies zen hand op te te steken van ik ben bij bewust zijn en best OK.
Maar toen bewoog hij even niet meer.
De eerste klap tegen de muur was het ergste, (een geluk dat die Toro Rosso er niet meer stond) en als je dan kijkt hoe de zwaar de nek het te verduren tijdens de tuimeling.....
Iedereen weet wel dat de risico's blijven, tis met gekruiste vingers kijken als je zoiet zit en ik prijs het werk enorm wat er de afgelopen 13 jaar gedaan is voor de veiligheid.
(HANS system, diepere en sterkere monocoque, veel crashtesten om de constructies te verbeteren,...)
By the way Kubica mag morgen al het ziekenhuis verlaten. :) |
|
|
| djcresto |
Iemand de afloop van Bree - Oostende gezien in de finale van de playoffs? Wat een klucht zeg.
Ondertussen is ook de finale in de NBA bezig. |
|
|
| The_G0dfather |
| blijkbaar geen gebroken been ? |
|
|
| _Jedi |
^nee zelfs dat niet :)
ik lees vandaag op autosport.com dat hij een verzwikte enkel heeft en een lichte hersenschudding.
Straffer nog de mogelijkheid dat hij komend weekend in Indianapolis weer aan de start verschijnt is best groot!
@ Cresto:
yep gezien in een samenvatting, toch maar vreemd dat men pas na een gelijke stand plots ziet dat er een scoringsfout is gebeurt een poosje terug in de wedstrijd. :conf: |
|
|
| Eagle` |
Aankomst op de ventoux hier just in de dauphiné
Raarste aankomst boven ooit tbh
is da nu met da recente dopingnieuws (piepolo, mayo en petacchi) da ze bewust allemaal slecht zijn om geen argwaan te trekken... nog nooit zoveel volk bijeen gezien tot boven, niemand die er echt bovenuitstak..
vino kwam binnen op 7.20min, oerslecht of weggestopt ?? Valverde die al uit de wielen wordt gereden voor de beklimming goe en wel ebzig is ?? |
|
|
|
|