|
De sport thread (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Cristiano Ronaldo moet dood! |
:conf: |
|
|
| djcresto |
vanavond testmatch in 3e liga van het badminton om te stijgen naar 2e liga.
Oudegem - Beveren
kom dat zien (19u in sporthal van 1e beta party ;) )
met mezelf hopelijk in een glansrol :p |
|
|
| Bunz |
spektakel in het dolemietenweekend van de giro d'italia :eyes:
ben benieuwd voor de laatste week |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
vanavond testmatch in 3e liga van het badminton om te stijgen naar 2e liga.
Oudegem - Beveren
kom dat zien (19u in sporthal van 1e beta party ;) )
met mezelf hopelijk in een glansrol :p |
go gettem boy!!!
pakt die manne van overt water maar! => |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Arsenal had eigenlijk niet mogen winnen, over de hele match gezien hebben ze toch het minste gepresteerd |
jup had de match ook gekeken. Man utd dik onverdiend verloren. Kreeg deja vu van de 2 matchen van psv tegen milan :nervous: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
vanavond testmatch in 3e liga van het badminton om te stijgen naar 2e liga.
Oudegem - Beveren
kom dat zien (19u in sporthal van 1e beta party ;) )
met mezelf hopelijk in een glansrol :p |
omdat ge der niets over gepost hebt neem ik aan dat ge verloren hebt? =p |
|
|
| Lady_LizzY |
Net Roland Garros 3e ronde van de heren gezien:
Marat Safin vs Juan Carlos Ferrero :eyes: :eyes:
Wat een match, zalig gewoon!
Toptennis zoals het hoort, respect voor die mannen om met zulk heet weer zo'n mooie prestatie neer te zetten.
Mooi gewonnen van Safin, beide heren waren sterk aan elkaar gewaagd.
Heb erg genoten van de match, om maar te zwijgen van Marat Safin :tongue3 en het vrij strakke broekje van Juan Carlos Ferrero :happy2: :p |
|
|
| mellow_head |
gistere naar Federer - Gonzalez gekeke:)was ook de moeite waard
Zaterdagavond: Bekerfinale (Club Brugge - GBA)
Zondag: - Grote Prijs F1 (Nürnburg-ring)
- Terugwedstrijd voor Europa-ticket: KRC Genk - Standard Luik |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Grote Prijs F1 (Nürnburg-ring)
|
wordt een spannende wedstrijd, vermoed ik.. veel kanshebbers op een podiumplaats.
na Raikkonen uiteraard, die zal wel weer de beste zijn :D
als hij tenminste geen motorprobleem krijgt zoals vorig jaar :nervous: |
|
|
| mellow_head |
| zolang Schumacher eruitvliegt ist goe |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Net Roland Garros 3e ronde van de heren gezien:
Marat Safin vs Juan Carlos Ferrero :eyes: :eyes:
Wat een match, zalig gewoon!
Toptennis zoals het hoort, respect voor die mannen om met zulk heet weer zo'n mooie prestatie neer te zetten.
Mooi gewonnen van Safin, beide heren waren sterk aan elkaar gewaagd.
Heb erg genoten van de match, om maar te zwijgen van Marat Safin :tongue3 en het vrij strakke broekje van Juan Carlos Ferrero :happy2: :p |
Giro D'Italia > Roland Garros
Twas wreed spannend, en eindelijk is er nog eens een Belgische berggeit opgestaan! :crazy: |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Giro D'Italia > Roland Garros
Twas wreed spannend, en eindelijk is er nog eens een Belgische berggeit opgestaan! :crazy: |
Ik heb genoten van deze Giro (voor zover ik kon). Basso was eigelijk de sterkste tot zijn ziekte. Kvond het spijtig dat hij er zo uit moest.
En alle respect voor Wim van Huffel :cool: |
|
|
|
|