|
De sport thread (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
idd, da zeg ik al zo lang. Vandaar da ze er mij van mij ook gerust naar huis mogen. Altijd maar grote namen kopen voor bedragen waar ze hier alleen maar van kunnen dromen. Ergens ene gevonden da wa kan shotten? -> kopen en we zien wel wa we ermee doen. Verdedigers? -> ni nodig, we kopen veel aanvallers en dan zullen we altijd wel eentje meer scoren dan den tegenstander. Komaan zeg. Zalig dat die arrogantie eindelijk wordt afgestraft! |
Sommige spelers kopen ze ook gewoon om pakken geld te verdienen aan merchandising. En uiteraard brengen aanvallers dan meer geld op dan verdedigers.
Ik vind de mentaliteit van "we scoren wel een keertje meer" trouwens perfect. Liever een aanvallend ingestelde ploeg dan 11 spelers die een hele wedstrijd aan anti-voetbal doen, hopend op een punt. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Liever een aanvallend ingestelde ploeg dan 11 spelers die een hele wedstrijd aan anti-voetbal doen, hopend op een punt. |
Squadra azuuuuuuuuuuuuuri :nervous: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik vind de mentaliteit van "we scoren wel een keertje meer" trouwens perfect. Liever een aanvallend ingestelde ploeg dan 11 spelers die een hele wedstrijd aan anti-voetbal doen, hopend op een punt. |
True, en zo moet Real ook spelen, maar 11 aanvallend ingestelde spelers wil niet zeggen 11 spitsen of niet spelen als een ploeg. Real heeft geen deftige flankspeler meer (Beckham nog, maar dat is het dan), Zidane wordt ook ouder en ze hebben geen vervanger en Gravesen, mja, ben ik gewoon geen fan van. In de verdediging hebben ze nu wel Ramos, maar die is nog enorm jong, en daar mag gerust nog een verdediger bij. Spitsen daarentegen zijn er veel te veel voor het moment. Perez zijn laatste transfers zijn bijna allemaal spitsen: Cassano, Robinho, Baptista en ervoor Owen. Er zit gewoon geen visie achter die transfers. Real heeft gewoon geen middenveld meer, en zonder dat kan je ook geen goed, aanvallend voetbal brengen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik vind de mentaliteit van "we scoren wel een keertje meer" trouwens perfect. Liever een aanvallend ingestelde ploeg dan 11 spelers die een hele wedstrijd aan anti-voetbal doen, hopend op een punt. |
Hopelijk geen anti-voetbal vanavond, maar dat zal wel in orde komen :crazy: |
|
|
| Bl@ckOut |
| Ik kan de match vanavond ni zien want kmoet gaan zaalvoetballen :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
Zaalvoetbal is voor jeanetten :o
we zouden nog is moeten afspreken voor een matchke |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zaalvoetbal is voor jeanetten :o
we zouden nog is moeten afspreken voor een matchke |
Maar gelle speelt al elke week
Kzal nog wel eens horen hier, of stuurt gij anders ulle kalender eens door :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Gladius
omfg, Arsenal! dat kan qua niveau zeker tippen aan van Barca. zalig om toch af en toe nog 'ns ECHT te genieten van voetbal. |
1ne goal en gij geniet? een basketmatch volgen moet u een spontaan orgasme opleveren dan |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Gladius

auch i'd say |
dacht ook 'auch' tot ik derstrak in de gazet zag dat het Totti is. dan vinket al minder erg... wa dien voetballers al aangedaan heeft me zen acties amai... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
1ne goal en gij geniet? een basketmatch volgen moet u een spontaan orgasme opleveren dan |
Ehe, Johan Boskamp en Van De Lanotte hadden in de Laatste Show gisteren exact dezelfde discussie :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
True, en zo moet Real ook spelen, maar 11 aanvallend ingestelde spelers wil niet zeggen 11 spitsen of niet spelen als een ploeg. Real heeft geen deftige flankspeler meer (Beckham nog, maar dat is het dan) |
Beckham noem ik echt gene winger hoor, hij kan geen acties maken, kan geen man voorbij gaan. Het enigste wa die gast kan doen is voorzetten versturen, vrije trappen nemen of het ondergoed van ze vrouw dragen.
Cecinho daar zit wel potentieel in voor de rest, Roberto Carlos wordt oud (wat een kut match trouwens net als zindane). Van zidane gesproken, , dribbelde bij momenten gisteren eerder zen eige dan de tegestander, meest onnnozele vond ik nog de duels waar ie in betrokken was, hoeveel keer kreeg de tegestander geen fout tegen gisteren zelf al was het een volledig geldig duel of tackle.. ligt het nu omdat het op madrid was, omdat het zidane is of aan combinatie van beiden .. soit twas er echt over bij momenten :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Kzal nog wel eens horen hier, of stuurt gij anders ulle kalender eens door :) |
Check ze Pee Emm |
|
|
|
|