|
De sport thread (pg. 123)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
moeten ze die eerst nog vinden en dan moet hij nog goed spelen etc...etc... |
ze hebben blijkbaar een tijdje terug Gabri al binnengehaald, transfervrij. Dit zal die 'grote naam' wel zijn zeker.
| quote: | Originally posted by Phortastic
lol der komt heus wel ne andere ze, of denkt ge da Vaessen den enige met geld is. Dieje gast is ni bekwaam, punt aan de lijn. Die deed meer kwaad dan goed voor de club. Vandereyken had hem ook al weggejaagd, wat de grootste blunder was die hem kon maken. Vandaar ging het enkel maar van kwaad naar erger. En ne voorzitter hoort zen spelers te verdedigen en ni bij elke gelegenheid met de grond gelijk te maken. Die dude moet een bedrijf runnen en wegblijven van een voetbalveld. |
sluit ik me volledig bij aan en kheb de indruk dat veel Genk supporters er zo over denken (toch degene die ik ken in ieder geval :) ). |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en kheb de indruk dat veel Genk supporters er zo over denken |
ge moogt gerust zijn. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bobke Peeters naar Lierse, zou zalig zijn! En ze kunnen hem daar ook wel gebruiken denk ik :) |
Zou gewoon geweldig zijn! En we zouden hem zeer goed kunnen gebruiken! Al vraag'k me wel af of hij complementair zou zijn met Mrdja, maarja dat zijn zorgen voor later ... Dit nieuws maakte mijn dag goed, tot mijn examen het verpeste :( |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ze hebben blijkbaar een tijdje terug Gabri al binnengehaald, transfervrij. Dit zal die 'grote naam' wel zijn zeker.
sluit ik me volledig bij aan en kheb de indruk dat veel Genk supporters er zo over denken (toch degene die ik ken in ieder geval :) ). |
Ik ben zeker nooit een grote liefhebber van Vaessen geweest. Vooral zijn bemoeienissen op sportief vlak waren er te veel aan. Maar zo'n vertrek verdient hij echt niet. JV is iemand die volledig voor de club leeft, en om dan door een snotjonk als Dehoer zo behandeld te worden, dat doet echt wel pijn... Vaessen heeft dan ook altijd het beste voor gehad met de club, zeker als het op de jeugd aan kwam.. Dehoer is de grootste kl**tzak die er ooit in Genk heeft rondgelopen. Ik hoop dan ook dat hij ferm op zijn bakkes gaat in het buitenland.. :whip: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ik hoop dan ook dat hij ferm op zijn bakkes gaat in het buitenland.. :whip: |
ik hoop het met u :toothless |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik hoop het met u :toothless |
Van Daerden hoop ik dan natuurlijk wel weer dat em na komend seizoen kan schitteren in het buitenland :p ;) |
|
|
| Real |
| Vaesen heeft trouwens ontslag genomen, moest dit nog niet vermeld geweest zijn. :o |
|
|
| Phortastic |
| De Rode Duivels hebben zich niet kunnen plaatsen voor het WK 2006 btw. Moest dit nog niet vermeld zijn ;) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Phortastic
De Rode Duivels hebben zich niet kunnen plaatsen voor het WK 2006 btw. Moest dit nog niet vermeld zijn ;) |
Doeme, en ik al een feest aan het organiseren omdat we nog steeds niet verloren hadden op dit WK :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Phortastic
De Rode Duivels hebben zich niet kunnen plaatsen voor het WK 2006 btw. Moest dit nog niet vermeld zijn ;) |
Meh. :p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Phortastic
De Rode Duivels hebben zich niet kunnen plaatsen voor het WK 2006 btw. Moest dit nog niet vermeld zijn ;) |
lol :D
en Vaessen, sjammer voor het belgisch niveau. ma ben wel blij da we dan van dien zen stuiptrekkingen af zijn :p |
|
|
| Antony |
24u van LeMans, nog mensen die deze uithoudingsrace volgen? Wel sneu da Eurosport enkel tennis en motoGP uitzendt dit weekend :whip: Moet het nu int frans doen me La2 geloofk...
Wel al 1 van men favorieten tege de muur zien gaan :( Aston Martin DBR9 met volgnummer 007. Moet erg zijn zo in het begin van de race uitvallen. Dan durf je je teammaten toch effe niet onder ogen komen denk ik, die hebben door je fout dan niet eens achter het stuur gezeten...
Opvallend zijn de nieuwe Audi R10's. Zijn al enkele jaren heer en meester maar pakken dit jaar uit met dieselmotoren! Primeur als ze winnen, en die kans zit er dik in want hadden zelfs de pole. |
|
|
|
|