return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 6)
View this Thread in Original format
FredNova
(hieronder alles belgische tijd) (portugal = 1 uur vroeger)

17h30 = opening
18h00 = portugal - griekenland
20h45 = spanje - rusland
Gladius
mai alsek da zo lees heb ik nog vrij veel chance gehad qua blessures (buiten knieschijf uit de kom vorig jaar), maar jah, ligt ook wel aan het feit dat ik speel in een verbond met vrij bescheiden niveau (kvv).
de les: topsport is ongezond en leidt tot overbelasting!
pooley
Sebiet op café gaan zien si :)
FredNova
veel probs heb ik niet gehad op 13 jaar voetbal

* een barst in men knieschijf (doet geen pijn, maar das maanden gips zodat er niets tussengroeit, kan nu nog wel moeilijk op men linkse knie zitten)
* een keer ligamenten goed verrokken
* nagelbed (zijkanten van de wortel van de nagel) laten weghalen wegens scheefgroeien (letterlijk krom geshot)
Freezel
Resultaten van 10 jaar voetbal (waarvan 6 jaar hoog, nu vriendenelftal) en 4 jaar atletiek (1 jaar hoog):

- Gescheurde linkerknieband, 9 maanden out
- Linkerschouder die af en toe uit de kom vloog/vliegt

Voor de rest wel kleinere blessures gehad, die met een weekje rust weer verholpen waren :)
Gladius
komkom tis al goe =<, ge moet elkaar nu niet gaan overtreffen met de gruwelijkste blessures eh =)
Jasperovitsj
Das trouwens geen goed plan met het oog op de komende beta-voetbalmatch! Nu weet iedereen wat de zwakke plekken van de andere spelers zijn...;)
Gladius
haha, hakke hakke!
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het is nooit te laat om terug te beginnen....


ik bedoelde te laat om er serieus mee te herbeginnen... mijn specialiteiten waren hoogspringen en 110m horden, maar daar heb ik nu niet veel meer aan.. lange afstand is nooit mijn ding geweest, dus ik weet niet of het wel zin heeft om me daar dan op te concentreren.

om mijn conditie toch een beetje op peil te houden, speel ik volleybal... maar niet in competitie..
djcresto
kwa blessures heb ik al veel geluk gehad. 1 jaar korfbal, 7 jaar voetbal en nu al jaar of 9 badminton denk ik. Nog nooit een serieuze blessure gehad, ooit eens 2 weken gekwetst geweest met het voetballen, dat was het. De laatste 3-4 jaar heb ik nooit langer dan 10 dagen zonder badminton gezeten.

Eagle`
quote:
Originally posted by pooley
olala fred ni slecht :)


Niet slecht is wat minnetjes uitgedrukt Fre ;)
Jasperovitsj
W00t, al een zalig begin van het EK! Jammer voor Portugal, maar als ze zo spelen verdienen ze de titel toch niet, en chapeau voor de Grieken, een mooi en solide elftal met een héél sterke verdediging! De wedstrijd van Spanje heb ik niet gezien, maar ik ben wel blij dat ze verdiend hebben gewonnen! En morgen Frankrijk - Engeland, dat gaat smullen worden!! :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement