|
De sport thread (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Inderdaad. Hij had gezegd dat hij hier ging staan, dat niemand hem iets kon maken, dat wanneer hij gaat iedereen moet passen. Arrogant as hell misschien, maar twas toch maar weer waar. Hij heeft gewonnen, niemand heeft hem ook maar 1 keer kunnen pijn doen, toen hij ging op de Koppenberg kon ook niemand volgen. Respect! :)
Dit in tegenstelling tot de Peet :o |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dit in tegenstelling tot de Peet :o |
Versleten vrees ik. :sadgreen: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Versleten vrees ik. :sadgreen: |
Das ook dikke zever vind ik. Uiteindelijk is hij wel nog 4e he. Zet een Museeuw op zijn best tegen deze Boonen en hij wint ook niet volgens mij. En doe Boonen weg uit deze koers dan kan Van Petegem misschien wel winnen. Over hoeveel ploegmaats beschikte Van Petegem trouwens? Heb er niet veel gezien. |
|
|
| Antony |
had graag Peter nog op 3 gezien... zoda overal ter wereld de Belgische driekleur naast de eerste 3 namen op het beeld te zien is. de kenners weten dan zelfs dat het vlaming vlaming vlaming is :p
mjah, we hebben nu ook niet te klagen natuurlijk, ma zo zijn we he |
|
|
| Gladius |
Milaan weer door het oog van de naald. Dat is idd geen toeval meer, telkens in de laatste minuten scoren.
zeer spijtig voor lyon, die ECHT wel beter waren over de 2 matchen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
Milaan weer door het oog van de naald. Dat is idd geen toeval meer, telkens in de laatste minuten scoren.
zeer spijtig voor lyon, die ECHT wel beter waren over de 2 matchen. |
waarom geen toeval? |
|
|
| Gladius |
das al de 3de of 4de keer dat da gebeurd in een belangrijke match in de CL. ook al spelen ze slecht, de laatste 10 min hebben ze blijkbaar telkens nog iets achter de hand.
ik zat er op te wachten hoor |
|
|
| Antony |
| da noemen ze cup-voetbal eh... lyon kruipt me alles naar achter en begint te panikeren. Milan ga me man en macht naar voor. Dan ist normaal da da gebeurt. |
|
|
| djcresto |
| Kompany voor 16 miljoen naar Lyon... |
|
|
| Gladius |
| vooral als da van het Laatste Nieuws komt :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
vooral als da van het Laatste Nieuws komt :rolleyes: |
ge hebt wel iets tgn tlaatste nieuws en vtm he ;) |
|
|
| Gladius |
duuuh, wa kunde daar nu niet tegen hebben =>.
das toch gewoon een sensatiegerichte brolgazet, die het eerder moet hebben van de prentjes dan van de goei artikels. Het zou niet de eerste keer zijn moesten ze er weer grandioos naast zitten, om toch maar de primeur te hebben.
Het zou mij verbazen dat hij inderdaad al getekend heeft. Maar ik zou het wel goed vinden als hij daar zou gaan spelen. |
|
|
|
|